Jag har letat över hela internet om information kring mentala och psykologiska bieffekter av MDMA.
Jag experimenterade rätt mycket med droger de två eller tre första månaderna efter att jag för första gången introducerades till det.
gick på tjack två eller tre dagar i veckan, inte hela dagar förstås, men flera linor samma kväll, och kanske en på morgonen, och även under lördagkvällen.
MDMA har jag gjort 3 gånger, och LSD en gång, vilket var den värsta upplevelsen i mitt liv, största snetrippen nånsin med demoner och hela skiten.
I vilket fall så hade jag psykotiska upplevelser i ungefär en vecka efter att jag för sista gången tog tjack. Jag fick mardrömmar, sömnparalyser med rösthallucinationer nästan varje natt, kunde inte sova ensam. Det var bättre när jag sov med nån men det kunde ändå inträffa ibland. Detta tyder alltså på att jag gick igenom schizofrena upplevelser.
Fick också relativt milda förföljelsemanier, såg det som en möjlighet att tex min pappa skulle förvandlas till ett monster, som att jag inte riktigt kände igen honom längre. Fyfan vilken vecka det var.
Allt det där gick dock över efter en vecka, så nu har jag inte tagit tjack på tre veckor och tänker sluta med droger och hålla mig till alkohol, vilket duger för mig

och alla obehagligheter är över.
MEN till själva frågan:
MDMA är en jävligt nice drog, och jag skulle verkligen vilja kunna ta den några gånger per år. Inte resten av mitt liv, men jag är 21 så lite kul kan man väl ha ett tag.
Bara det att jag har ingen aning om vilken drog av dom jag tog det var som gav mig en psykos. Kan det ha varit LSDn som spökade? trots att det var typ två månader sen jag tog det (man kan ju dock säga att jag hade en psykos under trippen med tanke på att jag satt i samma rum som satan under 8 timmar..), Kan det vara tjacket, eller var det MDMAt?
Har även rökt gräs vid ett par tillfällen, tre eller fyra kanske, under dessa månader.
Kan även tillägga att jag har en bipolär II-diagnos och tar därför Lamictal. Har även ADD men tar ingen medicin mot det.
Så kan MDMA några gånger per år (5 ggr kanske) skada psyket permanent? Det är såklart olika för alla. Jag kan ju tänka mig att jag har anlag till mentala obehagligheter, så jag vill fan inte fucka med min hjärna mer.
Det är bara just dom här enstaka upplevelserna som skulle vara jävligt nice att uppleva några gånger per år.