Slår ett slag för att Norrlandsfönstret öppnas upp ytterligare ett snäpp nästa säsong. Dels har jag en känsla av att mitt Giffarna kommer vara en aning bättre än ifjol och Östersund ska man inte underskatta heller. Dom kan bli en riktigt obehaglig liten rackare för många lag. Gefle känns svårbedömda men dom hänger ju alltid kvar och är knappast sämre än ifjol. Kan bli "Norrsvenskan" i år.
David Elm tar en paus från fotbollen på obestämd tid och motiverar det offentligt på ett väldigt modigt sätt.
Elmarna verkar vara sådär typiskt bondförnuftiga och jordnära personer med distans till fotbollen. Familjen ska vara stolta. Avbräck för Kalmar dock även om Antonsson/Adbu är en spännande duo.
David Elm tar en paus från fotbollen på obestämd tid och motiverar det offentligt på ett väldigt modigt sätt.
Elmarna verkar vara sådär typiskt bondförnuftiga och jordnära personer med distans till fotbollen. Familjen ska vara stolta. Avbräck för Kalmar dock även om Antonsson/Adbu är en spännande duo.
Måste väl mer eller mindre vara slut på den professionella karriären då, förutsatt att inte avbrottet handlar om max ett par månader.
Först och främst påstår jag att inget Stockholmslag är några jävla sydlag din leksandsbajare (måste vara leksing som ser Sthlm som syd).. På din andra fråga, ja.
Först och främst påstår jag att inget Stockholmslag är några jävla sydlag din leksandsbajare (måste vara leksing som ser Sthlm som syd).. På din andra fråga, ja.
Blir det match nästa derby då eller förlänger vi sviten? Snart uppe i 10 år utan torsk mot er.