Citat:
Fredoomdeaper, nu börjar det bli riktigt drag i den här tråden. Din summering och översättning är korrekt.
2007 Skrev man till Kinas President
2008 Skrev man till Kinas underättelsetjänst
Nu 2015 om jag förstår det rätt så skriver man det du refererar till.
Jag får inte upp länken
1. men finns det även en webbsida du kan länka till
2. Vilka svar har man fått med anledning av breven 2007 & 2008
3. Finns det uppgifter hur många av Kinas 1,4 miljader människor som är TI
4. Jag har uppfattningen att Kina trots sin marknadsekonomi är ett slutet land och speciellt mot personer och organisationer som hotar idealbilden av Kina,
- Hur har de kommit undan Kinesiska statens agerande under så lång tid.
5. Går det att kontrollera källan till detta alster och de två tidigare dokumenten.
6. Hur kom du i besittning av detta dokument,
Väntar med spänning på svar.
2007 Skrev man till Kinas President
2008 Skrev man till Kinas underättelsetjänst
Nu 2015 om jag förstår det rätt så skriver man det du refererar till.
Jag får inte upp länken
1. men finns det även en webbsida du kan länka till
2. Vilka svar har man fått med anledning av breven 2007 & 2008
3. Finns det uppgifter hur många av Kinas 1,4 miljader människor som är TI
4. Jag har uppfattningen att Kina trots sin marknadsekonomi är ett slutet land och speciellt mot personer och organisationer som hotar idealbilden av Kina,
- Hur har de kommit undan Kinesiska statens agerande under så lång tid.
5. Går det att kontrollera källan till detta alster och de två tidigare dokumenten.
6. Hur kom du i besittning av detta dokument,
Väntar med spänning på svar.
Vad gäller fråga tre så har minst 2000 personer i Kina klagat på att de blivit attackerade av voice-to-skull och elektromagnetiska mind control teknologier. Likaså finns det minst 2000 offer i Europa respektive USA samt över 200 i Ryssland och över 100 i Indien.
Detta enligt kinesiskan Soleilmavis Liu (källa: https://cn.linkedin.com/in/soleilmavis -->scrolla ned, klicka på dokumentet "Mind Control with Electromagnetic Frequency").
Soleilmavis Liu är själv utsatt, ligger bakom sajten peacepink.ning.com och har bl.a. skrivit boken "TWELVE YEARS IN THE GRAVE - Mind control with electromagnetic spectrums, the invisible modern concentration camp". Denna bok beskriver hur det är att leva i ett nutida osynligt koncentrationsläger och innehåller fakta och bevis gällande övergreppen och tortyren med voice-to-skull och remote electromagnetic mind control technologies.
Vad gäller antalet utsatta så finns det många offer även i Japan. Närmare bestämt 1522 stycken bekräftade fall. Detta enligt Technological Crime Victims Network Specified Nonprofit Organization - som anordnade "The 8th forum of Covert and Overt Harassments in Japan" (för uppgift, se följande video: https://www.youtube.com/watch?v=n2Uo_db9uXc).