2016-02-17, 08:55
Medlem
Stor gröning till swedstore
Citera
2016-02-17, 11:24
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Rykten gör gällande att Apoteksgrossisten har torskat, så ni som har beställningar där gör nog rätt i att inte bomba på med mail med frågor om vart era prylar är.

Återkommer om jag hör något mer/får det bekräftat till 100%.

Mvh,

-KarlAlfred

Då det verkar vara otydligt för vissa vill jag förtydliga att det INTE är ApoteksBODEN jag pratar om utan ApoteksGROSSISTEN. Det är två olika shoppar.

Mvh
Citera
2016-02-17, 14:58
Bannlyst
Stor gröning till Energetics! Trevlig kille och fick både bra och snabb service!
Citera
2016-02-17, 15:39
Medlem
Arga.Apans avatar
Verkar ju vara många som grönat apoteksboden så jag la en lite provbeställning. Snabb hantering och respons fram tills att betalning var genomförd efter det ingenting. Väntat på leverans ca 1 vecka vet inte hur lång tid det brukar ta. Svara inte på mail vilket är lite tråkigt. Vi får väl se...
Citera
2016-02-17, 16:11
Medlem
Steroidapoteket var det jag önskade gröna och skrev fel namn några poster bakåt.

Steroidapoteket har ett vansinnigt vasst utbud och verkar som att Tiger Pharma håller bra klass dessutom.

Riktigt bra säljare och snabbast på marknaden i leveranser.

Vänligen.
Citera
2016-02-17, 16:36
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arga.Apan
Verkar ju vara många som grönat apoteksboden så jag la en lite provbeställning. Snabb hantering och respons fram tills att betalning var genomförd efter det ingenting. Väntat på leverans ca 1 vecka vet inte hur lång tid det brukar ta. Svara inte på mail vilket är lite tråkigt. Vi får väl se...

Apoteksboden har lite issues irl att handskas med tydligen (inget samröre med myndigheterna, det är ApoteksGROSSISTEN som har).
Du kan garanterat vara lugn då Apoteksboden är grön som min spenat, bara å vänta lugnt!

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-02-17, 16:43
Medlem
Arga.Apans avatar
Citat:
Apoteksboden har lite issues irl att handskas med tydligen (inget samröre med myndigheterna, det är ApoteksGROSSISTEN som har).
Du kan garanterat vara lugn då Apoteksboden är grön som min spenat, bara å vänta lugnt!

Mvh,

-Alfred
Coolt tack för info
Citera
2016-02-17, 18:09
Medlem
Citat:

Mvh,

-Alfred

Mao borde dem som handla hos grossisten senaste tiden se över förvaring av gear osv?!
Citera
2016-02-17, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
varför misstänker du det?
Svarar inte på mail.
Citera
2016-02-17, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XanX
Svarar inte på mail.

nej dom har inte torskat. Dom har fullt upp med ägarbyte och massa annat. Jag hade kontakt med dom för bara några dagar sedan.
Citera
2016-02-17, 19:25
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Mao borde dem som handla hos grossisten senaste tiden se över förvaring av gear osv?!

Det kan vara en bra idé.
Citera
2016-02-17, 21:28
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
..

Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
..

Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
..

Yes ni hade rätt, finns ingen anledning att misstro Energetics. Slänger in en gröning då jag fick min leverans idag. Mycket trevliga herrar!
Senast redigerad av flashgrenade 2016-02-17 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in