Kommer bli spnnande att se utvecklingen d dessa kravmaskiner erbjuds detta.
Jag minns att man gjorde liknande nr de bosniska flyktingarna kom. De som kom var ju en normal uppdelning mellan kn med mnga barnfamiljer. De fick ocks bo p sdana passagerarfartyg och d var det inga problem det var lungt.
Dessa vildingar som kommer nu r som frn en annan planet s det lr bli kaos. Hoppas de startar bten och lter den frtja i Afghanistan eller nrmsta hamn drifrn.
Obegripligt av styrande, men .. det visar att Sverige till slut r fullt. Man skall inte enligt PK folket stlla grupper mot varandra .Men en korvskiva till pensionrer , eller ett par spnn till en sliten underskterska
skulle man ltt kunna uppfylla till den kostnad man nu svingar i vg.
Sen vad vill man med dessa individer? Ett frslag, tror det var ett djupgende p 7,30, hur djupt r det vid kaj i Sandhamn?
800 000 tusen per dygn, helt galet Hr sitter man och tror att det kommer ta stopp snart fr kommunpolitikerna sger att det r fullt, vi kan inte ta emot fler men vi svenskar r s kreativa och kommer p nya lsningar hela tiden.
Det dr med bten var kreativt men summorna r enorma DU betalar.
Vnta bara snart skickar packet direkt, massor med SMS med gratis WIFI till sina slktingar och skriver p Arabiska att kom till Sverige hr fr ni bo gratis i ett kryssningsfartyg med tre rtters och sen har ni en egen pool utanfr fnstret.Nej fy fan ska vi acceptera detta med vra skatteintkter.
Ja men det passar nr man leker havet stormar. Varfr inte lta dom bygga en raket och sedan skicka dom till mnen?
Jag hade dock fredragit att de bosatt sig i riksdagshuset eller dylikt.
Detta mste nd vara ett skmt?
Reinfeldt sitter nog och myser sig riktigt varm ver detta, och gldjer sig ver att Lfven ocks har flugit ver land och hav och med egna gon sett att det finns hur mycket plats som helst.
Kryssningsindustrin har gtt p knna ett tag nu, s det r vl ett perfekt lge fr redare att hyra ut sina fartyg till migrationsverket fr ockerpriser. Staten kan ven kpa upp massvis med gamla frjor frn Grekland ocks s att alla kan f plats. Frdelen r att alla btarna sen kan ka fram och tillbaka till Afrika fr att plocka upp fler migranter. Vlkomna till Sve.... Nya Afrika, menar jag. Allahu akbar p er!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!