2016-02-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag har aldrig nedvärderat någon. Jag skiter fullständigt i om folk tror på evolutionsteorin eller inte.

Ok, kanske fel ordval, kanske inte, jag har inte lust att gå igenom dina inlägg.
Citera
2016-02-16, 22:51
Medlem
Citat:
Goran är inte kristen.

Jag har inte förstått vad personen pratar om.

Citat:
Du tyckte hon var negativ, för att hon inte tyckte som dig ang. Gud, fick jag uppfattningen om.

Det är en förvrängning ge mig citat där jag säger detta.

Citat:
Varför skulle en ateists åsikt vara värd mer?

Du är så luddig i din fråga, värd mer en vad? Ge citat.
Citera
2016-02-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KortStubin
Fast du skrev något annat i ditt svar till mig, angående bevisen.

ttsp:

Jag förstår inte sammanhanget. När du citerar, ta med länken till citatet också så att jag kan se hela inlägget i sitt sammanhang.

Om du inte vet hur man tar med länken där citatet befinner sig, fråga mig eller någon annan.
Citera
2016-02-16, 22:57
Medlem
Citat:
Jag har aldrig nedvärderat någon. Jag skiter fullständigt i om folk tror på evolutionsteorin eller inte.

Du svarade inte på om du bara har positiva uppfattningar av folk som inte tror som dig.

Om du inte har det, varför måste jag ha det?
Citera
2016-02-16, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Jag har inte förstått vad personen pratar om.

Det är en förvrängning ge mig citat där jag säger detta.

Du är så luddig i din fråga, värd mer en vad? Ge citat.
Du förstår inte vad personen pratar om, men tycker att hon är negativ?
Hennes åsikt var att ingen religion har monopol på Gud. Ingen mönniska ska tro att den tillhör något slags "utvalt folk". Det var alltså hennes åsikt, alltså inget hon behöver bevisa på något sätt.
Du verkade inte klara av denna åsikt, och kallade henne negativ och citerade bibeln om "utvalt folk" m.m. Du verkar tro att man har "mer på fötterna" när man kan citera bibeln.
Citera
2016-02-16, 23:03
Medlem
Citat:
Du svarade inte på om du bara har positiva uppfattningar av folk som inte tror som dig.

Om du inte har det, varför måste jag ha det?
Jag har inte endast positiva uppfattningar om folk som inte 'tror"som mig, och du behöver heller inte ha det.
Oftast är det dock inte för att dom inte tror som mig. Anledningen är snarare hur dom framhäver sin egen tro. Har alltså inget att göra med vad jag tror.
Citera
2016-02-16, 23:07
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
Jag förstår inte sammanhanget. När du citerar, ta med länken till citatet också så att jag kan se hela inlägget i sitt sammanhang.

Om du inte vet hur man tar med länken där citatet befinner sig, fråga mig eller någon annan.
Oj, förlåt för att jag missade det.
Hur svårt är det för dig att backa med pilen i det första citatet i mitt föregående svar?
Dumt erbjudande när du kan se att jag genomfört lyckade citeringar förut, med länk.
Citera
2016-02-16, 23:10
Medlem
Citat:
Du förstår inte vad personen pratar om, men tycker att hon är negativ?

Jag förstod att vissa människor enligt henne är "äckliga", det tycker jag är negativt. Tycker du att det är positivt?

Citat:
Hennes åsikt var att ingen religion har monopol på Gud. Ingen mönniska ska tro att den tillhör något slags "utvalt folk". Det var alltså hennes åsikt, alltså inget hon behöver bevisa på något sätt.
Du verkade inte klara av denna åsikt, och kallade henne negativ och citerade bibeln om "utvalt folk" m.m. Du verkar tro att man har "mer på fötterna" när man kan citera bibeln.

Ja jag tycker att jag har mer på fötterna eftersom miljoner människor respekterar bibeln, hur många respekterar hennes åsikter, två, tre personer, inklusive dig?
Citera
2016-02-16, 23:10
Medlem
Den här tråden borde raderas. Det är mest tjafs om missförstånd att läsa...
Citera
2016-02-16, 23:12
Medlem
KortStubins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Den här tråden borde raderas. Det är mest tjafs om missförstånd att läsa...
Håller fullständigt med dig.
Citera
2016-02-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KortStubin
Håller fullständigt med dig.

Jag med, moderatorer, radera denna tråd.
Senast redigerad av ttsp 2016-02-16 kl. 23:18. Anledning: felstavning
Citera
2016-02-16, 23:22
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Jag förstod att vissa människor enligt henne är "äckliga", det tycker jag är negativt. Tycker du att det är positivt?

Ja jag tycker att jag har mer på fötterna eftersom miljoner människor respekterar bibeln, hur många respekterar hennes åsikter, två, tre personer, inklusive dig?
Jag har aldrig någonsin sagt att någon är äcklig.
Jag har sagt att det är äckligt att ta Gud och PLACERA honom i en religion och säga.
Detta är den sanna Guden. Vår Gud!
Tror du inte på OSS så hamnar du i helvetet.
Sätter alltså religionen som nummer ett och GUD nu då på andra plats.
Räcker det inte bara att prata om Gud?
Hur skall det någonsin kunna bli några mirakel när miljarder människor slåss om vilken religion GUD tillhör.
Ingen äger GUD....
Vänd inte mina ord till osanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in