Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt-Beritz
Troligtvis någon som gillar att skapa problem för sig själv eller andra, ungefär som valet att ha stora snäckskal på golvet i duschen.
Fin lägenhet utan snack.. om vi bortser från spisen,palmen och snäckskalen, men ett drapperi? är huset så pass K märkt att dom inte fick sätta upp en fast glasvägg eller?
Nu har jag ingen större koll på lägenheter och det är kanske därför man var tvungen att göra så, men alla rör i badrummet, fanns det ingen annan lösning? Eller är det bara helt enkelt någon som varit dumsnål där?
Kolla bilden i badrummet vid handfatet, är det en grävling som varit i farten? det där känns som en vattenskada förr eller senare
Edit : nu menar jag inget illa om drapperi, men för en lägenhet för 8 mille, så borde drapperi vara bannlyst
Badrummet var inte kul, kan tänka mig en översvämning varje gång man duschat. Sen var det för trångt och övermöblerat i ett allt för lite badrum. Jag tror inte K märkningen om den finns, gäller ett badrum, om man redan fått tillstånd att ha badrum.
De måste ha jobbat hårt på att packa alla tillhörigheter. Vad är det som gör att
homestyling blivit så populärt? Går folk på att det blir mer plats och ser rymligare ut för att man tar bort möbler? Och av alla påhitt, två snäckor i dushen, palmer m.m. när en lägenhet kostar 8 650 000 är väl inte god smak som ska locka folk att buda.