2016-02-15, 20:22
Medlem
Skatteskolks avatar
Vad tyckte ni om Ronnies 146:a? Om han velat sänka svart hade han gjort ett försök. Nu kändes det som om han inte gjorde det enbart för att jävlas. Det var inte värt tillräckligt mycket.
Citera
2016-02-15, 21:11
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Vad tyckte ni om Ronnies 146:a? Om han velat sänka svart hade han gjort ett försök. Nu kändes det som om han inte gjorde det enbart för att jävlas. Det var inte värt tillräckligt mycket.

Detta har jag missat...var, när och hur?
Citera
2016-02-15, 21:35
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Innan idag mot Pinches. I avgörande framet dessutom. Han frågade protokollföraren om bonus vid maximumbreak men han tyckte inte att 10 000 pund var tillräckligt.
Citera
2016-02-15, 21:37
Medlem
Citat:

Citat:
Innan idag mot Pinches. I avgörande framet dessutom. Han frågade protokollföraren om bonus vid maximumbreak men han tyckte inte att 10 000 pund var tillräckligt.
Welsh Open har ju redan börjat kanske vi ska tillägga?

Klipp på 146-breaket: https://www.youtube.com/watch?v=7Gxzd7lU2n0
Citera
2016-02-15, 23:03
Medlem
Tycker lite synd om domaren... gissar att det hade varit hennes första 147:a men Ronnie var inte på det humöret
Senast redigerad av wejo 2016-02-15 kl. 23:36.
Citera
2016-02-16, 08:20
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Det enda man kan vara riktigt säker på med ROS är att han alltid kommer att vara en ouppfostrad skitpersonlighet med UKs tråkigaste humor. En Snookerns Tiger Woods, outhärdlig och sevärd på samma gång.
Citera
2016-02-16, 11:01
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Welsh Open har ju redan börjat kanske vi ska tillägga?

Klipp på 146-breaket: https://www.youtube.com/watch?v=7Gxzd7lU2n0

Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Tycker lite synd om domaren... gissar att det hade varit hennes första 147:a men Ronnie var inte på det humöret

Lite kuriosa är väl att det förmodligen var hans första 146:a i karriären. Han kanske ville ha en 146:a på CV:t också?
Citera
2016-02-16, 12:07
Medlem
Sobofieds avatar
Han har klagat på det tidigare: https://www.youtube.com/watch?v=MlJp0c3Pp1Y
Citera
2016-02-16, 15:33
Medlem
TilleyHats avatar
Judd Trump möter den ISIS-sponsrade Rory McLeod på Eurosport just nu. McLeod är som bekant troende muslim och har åtskilliga gånger fått förklara vad ISIS på hans skjorta står för:

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-2960164/Muslim-snooker-player-Rory-McLeod-clarifies-ISIS-waistcoat-badge-sponsor-not-Islamic-terror-group.ht ml
Citera
2016-02-16, 15:55
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Judd Trump möter den ISIS-sponsrade Rory McLeod på Eurosport just nu. McLeod är som bekant troende muslim och har åtskilliga gånger fått förklara vad ISIS på hans skjorta står för:

http://www.dailymail.co.uk/sport/article-2960164/Muslim-snooker-player-Rory-McLeod-clarifies-ISIS-waistcoat-badge-sponsor-not-Islamic-terror-group.ht ml

Festligt! Snyggt komplement med bettingreklam. Det är väl haram för muslimer?

Starta matchpratstråd nu känns lite så där va? Vi får vara på nästa gång.

Citat:
Ursprungligen postat av wejo

Hon hamnar i historieböckerna ändå som Ronnie, förhoppningsvis, enda 146:a. Fast klart jag hellre sett honom göra det på riktigt. Dålig stil och måste skrämma konkurrenterna. Han struntar i att göra en säker 147:a bara för att han saknar lust. Inte första gången. Var en annan gång där Jan Veerhas övertalade honom att sänka svart.
Senast redigerad av Skatteskolk 2016-02-16 kl. 15:59.
Citera
2016-02-16, 17:03
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Starta matchpratstråd nu känns lite så där va? Vi får vara på nästa gång.

Jag skulle ha startat en matchtråd men har haft ständigt uppdykande problem med vår diskmaskin vilket tagit energi. Vi diskar varje dag och ingen vill ju diska för hand...

Det är fortfarande 5 tävlingsdagar kvar om någon vill starta en matchtråd. Eventuellt fixar jag det om jag får ordning på diskmaskinen under kvällen.
Citera
2016-02-16, 17:07
Medlem
Citat:
Jag skulle ha startat en matchtråd men har haft ständigt uppdykande problem med vår diskmaskin vilket tagit energi. Vi diskar varje dag och ingen vill ju diska för hand...

Det är fortfarande 5 tävlingsdagar kvar om någon vill starta en matchtråd. Eventuellt fixar jag det om jag får ordning på diskmaskinen under kvällen.
Jag kan fixa en!

Förövrigt kan man undra hur Ronnie mår? Nu spelar han med ett hårspänne som håller upp luggen. Vet faktiskt inte om jag sett en karl använda det tidigare... Han verkar vinna med 4-0 mot Tian Pengfei iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in