2016-02-15, 11:34
Medlem
Phil.Leotardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ryktas att Ranégie bjöds ut till alla Sthlms klubbar, kalla handen från Björn & Jingblad medan Bosse tackar ja.

Vi får se hur det går, en spelare som förmodligen är rätt dyr och börjar bli gammal. Jingan gjorde rätt beslut känner jag spontant, det är inte långsiktigt att plocka in en sådan värvning. Men samtidigt kanske det passar Dif som behöver en anfallare snabbt.

Sen är frågan om vad det rör sig om för kontrakt och hur länge? Pratar vi lån på en säsong med köpoption accepterar jag det. Jag hoppas man lärt sig av Jawo-situationen att inte signa långa kontakt med äldre spelare...
2016-02-15, 11:49
Avslutad
Det enda som vore bra med att Bajen passade på Ranegie (förutom att han blir dyr för Dif) är om Bajen skaffar något annat bättre alternativ. Just nu ligger vi en forward back, och står det mellan Raggaren och ingen så är valet lättare...
2016-02-15, 13:02
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Det enda som vore bra med att Bajen passade på Ranegie (förutom att han blir dyr för Dif) är om Bajen skaffar något annat bättre alternativ. Just nu ligger vi en forward back, och står det mellan Raggaren och ingen så är valet lättare...
Hur vet du att han blir dyr för DIF?
2016-02-15, 13:25
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoonaToivio
se_där vet och kan allt, det är sedan gammalt.

AIK öppnar för Goitom.

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik-oppnar-for-goitom-oklokt-att-stanga-dorren/

Vore inte helt fel.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-02-15, 13:26
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Han vet allt som rör DIF, visste du inte det? Och sen är det väl klarlagt att Elvi, oavsett om hans inlägg ibland kan verka seriösa, är ett troll?
2016-02-15, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g

AIK öppnar för Goitom.

http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/aik-oppnar-for-goitom-oklokt-att-stanga-dorren/

Vore inte helt fel.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Kommer Goitom tillbaka då borde att missa topp 3 vara ett stort misslyckande. Vilken jävla potential det skulle vara med Avdic och Goitom på topp. Stackars försvarare
2016-02-15, 13:51
Avslutad
Citat:
Känns som att Ranegie inte är den spelaren som spelar för allmosor direkt. Men vad vet jag, jag spekulerar bara. Du kanske sitter inne på info annan info?
2016-02-15, 13:54
Medlem
Goitom på G till Bajen.
2016-02-15, 13:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Goitom på G till Bajen.
HAHA no way
2016-02-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...

Rätta mig om jag har fel men har inte Bajen gjort en förvånansvärt svag Silly season. Hur går snacket i supporterleden?

En bra värvning. Ett mycket bra halvårslån. En billig tokchansning på topp. Känns vekt. Vill ni förr eller senare leka med de stora grabbarna högre upp i tabellen så krävs det mer än såna halvmesyrer..
2016-02-15, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Rätta mig om jag har fel men har inte Bajen gjort en förvånansvärt svag Silly season. Hur går snacket i supporterleden?

En bra värvning. Ett mycket bra halvårslån. En billig tokchansning på topp. Känns vekt. Vill ni förr eller senare leka med de stora grabbarna högre upp i tabellen så krävs det mer än såna halvmesyrer..

Som jag sade i det du valde att citera. Bajen saknar fortfarande en forward efter att ha tappat Linus, Orlov och Pablo men bara fått in Alex än så länge... Annars är väl silly helt ok beroende på hur Alex presterar.
2016-02-15, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g

AIK öppnar för Goitom.

Vore inte helt fel.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Verkar bli det fiasko jag förutspådde för Goitom. Flera här mer eller mindre skrattade åt mig när jag inte likt dem trodde att Kinesiska och arabiska klubbar skulle stå på kö för att öppna stora plånboken för Goitom.

Nu står vi här några månader senare och Goitom är fortsatt klubblös och de kinesiska klubbarna värvar spelare som får Goitom att framstå som en korplirare i sammanhanget.

Hur tänkte egentligen Goitom och hans fans som trodde att han skulle vara attraktiv på marknaden i Kina och arabvärlden? Goitom måste ha dåliga rådgivare.

Hur är AIK:s ekonomi? Skulle de ha resurser att erbjuda honom ett lika bra kontrakt som de erbjöd honom för att stanna nu när de plockat in nya spelare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in