Citat:
Ursprungligen postat av
cold17
Vad gjorde jag för fel? Jag är däremot inte förvånad på din inställning och meningslösa svar där du bara letar efter möjligheten att förolämpa.
Om jag ska vara ärlig så är jag lite orolig för dig eftersom du samlar Guds vrede på ditt eget huvud. När du blir drabbad ska du komma ihåg dessa ord.
Är det du som är utsedd som måndagspredikant i forum för yttrandefrihet?
I detta forum, är ingen villkorad att hålla bibeln som den ultimata klokboken/typ prototypen för sanningsdeklaration - enbart utifrån att denna tråd har som tema att nysta i Bibelns sanningsvärde.
Du blandar ihop din roll som medlem, med din roll att komma med adekvata argument om trådens topic.
Ett fel, som nog alla på olika sätt gör.. att "reta sig" på en ponerad mot-ståndare.. t.ex är ju ateister i detta sammanhang, något man kan kasta dynga på?
Att inte odelat försanthålla Genesis.. är inte! detsamma som att därmed "gå i polemik"
Frågan är ju ännu så vidöppen den bara kan bli - tyvärr ser jag inte att man tagit steg mer än bakåt... inte ett endaste framåtskridande på det teistiska kontot... och då har tråden varit långlivat segdragen.