2016-02-13, 12:56
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Har season 5 börjat än?

För länge sen, de bara 2 månader kvar och man känner sig redan trött på de. Har inte spelat på hela veckan, jag tror inte att de blir något mer. De blir nog vänta in nästa expansion, jag behöver se nytt content och jag tror Act6 kommer bli riktigt jäkla snygg act, har en känsla att "Kurast kommer tillbaks.
Citera
2016-02-13, 13:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
För länge sen, de bara 2 månader kvar och man känner sig redan trött på de. Har inte spelat på hela veckan, jag tror inte att de blir något mer. De blir nog vänta in nästa expansion, jag behöver se nytt content och jag tror Act6 kommer bli riktigt jäkla snygg act, har en känsla att "Kurast kommer tillbaks.

Ja, hoppas expansionen kommer snarast möjligt Vet någon om dom håller på göra ett nytt än ?
Citera
2016-02-13, 14:03
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ja, hoppas expansionen kommer snarast möjligt Vet någon om dom håller på göra ett nytt än ?

De har börjat med den för länge sen =)). Blizzard har inte officiellt annonserat ut den, men troligen får vi se den på Blizzcon i november i år, och release sommaren 2017...
Citera
2016-02-13, 16:29
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
De har börjat med den för länge sen =)). Blizzard har inte officiellt annonserat ut den, men troligen får vi se den på Blizzcon i november i år, och release sommaren 2017...

OKej där ser man Segt att releasen blir 2017 bara.. Men bättre sent än aldrig
Citera
2016-02-13, 19:11
Medlem
Loxuss avatar
Jag tycker snarare det verkar som man gett upp på att göra en expansion och släpper smådelar av det i patcher istället...
Citera
2016-02-13, 19:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jag tycker snarare det verkar som man gett upp på att göra en expansion och släpper smådelar av det i patcher istället...

Känns väl lite så men jag hoppas innerligt att en ny expansion kommer släppas snarast möjligt så det blir lite fart i spelet. Just nu har jag lagt detta spel på hyllan tills man får tillbaka suget igen.
Citera
2016-02-13, 19:46
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus

Man kan släppa både och, se på WoW, okej de lite annorlunda spel, men samma företag så lätt kopiera ifrån varandra.

Själv hoppas jag på ett MMO till Diablo serien, de vore jäkligt coolt.. Så kör man inge jäkla carton grafik man kör ultra grafik realism =)
Senast redigerad av Opilus5500 2016-02-13 kl. 19:49.
Citera
2016-02-13, 20:41
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Man kan släppa både och, se på WoW, okej de lite annorlunda spel, men samma företag så lätt kopiera ifrån varandra.

Själv hoppas jag på ett MMO till Diablo serien, de vore jäkligt coolt.. Så kör man inge jäkla carton grafik man kör ultra grafik realism =)

Hehe...Blizzard vet inte hur man gör det x)
Citera
2016-02-14, 20:58
Medlem
ImWorthlesss avatar
Känner spontant att Seasons i framtiden inte ger något att sukta efter.
Nu då det inte kommer något Season-set/Legend längre så är ju Non-Season och Season samma skit.

Dragkraften till season har ju för mig varit att man får vara först med att testa nåt nytt, men tjao.
Nu är ju även det undanröjt :P

Att den tävlingsinriktade biten om att "alla börjar om på nytt" är ju bara käbbel.
Tittar man på diverse spelare på Season 5 så är ju dom 100tals paragons över 2000 redan, min non-season är inte ens över 1000, trots att jag spelat varje season och 2-3 år innan seasons ens började.

Dock blir season 5 första och antagligen enda season där jag kommer hamna på paragon1000+
Citera
2016-02-15, 00:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Känner spontant att Seasons i framtiden inte ger något att sukta efter.
Nu då det inte kommer något Season-set/Legend längre så är ju Non-Season och Season samma skit.

Dragkraften till season har ju för mig varit att man får vara först med att testa nåt nytt, men tjao.
Nu är ju även det undanröjt :P

Att den tävlingsinriktade biten om att "alla börjar om på nytt" är ju bara käbbel.
Tittar man på diverse spelare på Season 5 så är ju dom 100tals paragons över 2000 redan, min non-season är inte ens över 1000, trots att jag spelat varje season och 2-3 år innan seasons ens började.

Dock blir season 5 första och antagligen enda season där jag kommer hamna på paragon1000+

jo det är sant... fast hur kan du inte vara över 1000 paragon redan ? jag är lite över 850 och jag har inte spelat season förän nu den femte du borde ju lätt vara 1200 eller mer minst men visst allt beror på hur mycket man spelar.
Citera
2016-02-15, 07:19
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jo det är sant... fast hur kan du inte vara över 1000 paragon redan ? jag är lite över 850 och jag har inte spelat season förän nu den femte du borde ju lätt vara 1200 eller mer minst men visst allt beror på hur mycket man spelar.

Innan season 1 så var jag typ 700ish paragon på non-season.
Sen efter season 1 så vart jag typ 740, sen 790 och sen rullat på lite så.
Trots att jag alltid kommit över 700 para på season, så har det bara gett en piss i nilen i exp till non-season
Citera
2016-02-15, 11:18
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Innan season 1 så var jag typ 700ish paragon på non-season.
Sen efter season 1 så vart jag typ 740, sen 790 och sen rullat på lite så.
Trots att jag alltid kommit över 700 para på season, så har det bara gett en piss i nilen i exp till non-season

Word!
Upplever exakt samma sak.
Vilket bara påvisar hur extremt mycket segare det går ju högre paragon man kommer upp i :P
Och du och jag har fasen spelat MYCKET genom åren ändå. Så ser man hur Gaby nu är +2700 haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in