2016-02-11, 19:07
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
märks att du inte har kört höga grifts med lag
Jo visst, kör man 70+ i full grupp så kommer det ibland riktiga spikes
Men för det mesta ligger jag på 100+fps även i full grupp, combat.
Citera
2016-02-11, 19:33
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
försvinn, fuskare.
Ah för min fråga var ju om jag skulle försvinna eller inte. Jag höll mig till topic så har du inget att svara förutom off topic grejer så kan du ju lika gärna va tyst. Att folk över 18 inte kan hålla en mogen nivå är förbryllande ibland.

Men nummer 1, Har inte sagt att jag ska använda mig utav det? satt och tänkte på Diablo 2 och alla baal runs man använde maphack för att slippa leta nedgångar. Så det kan ju varit en fråga av nyfikenhet och inget om att jag tänkt att använda det om det ens skulle finnas för diablo 3 eller hur?

och nummer 2, skulle jag använda mig av maphack påverkar det inte spelets svårighets nivå eller gör mig starkare eller påverkar dig negativt på något vis så va bara tyst.
Citera
2016-02-11, 20:37
Medlem
Tack för ni som svarade angående Crusader, jag ska samla ihop till thornsbuilden tror jag.
Men just nu håller jag på att geara upp min WD, främst för att jag älskade Necromancer i D2

RNG gudarna var inte med mig först i början idag, samma grift boss droppade 2st restraint (set ring) ..
sen fick jag min andra del i Jade setet och hade en Quezacotl ancient sen tidigare.

Körde en lvl 20 grift och det gick som smort..ska se hur högt jag fixar nu.

Bästa med wizard är 41.

En fråga kvarstår , i vanliga rifts, alltså inte Greater, är det fortfarande värt att rensa kartan på mobs efter att bossen är död? Eller bäst att bara droppa ut? Har läst lite online och de flesta verkar säga att nu för tiden är det ingen mening att köra vanliga rifts om du inte gör det för att farma keystones.

Sorry för långt inlägg
Citera
2016-02-11, 22:32
Medlem
Yeyeoke66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FadELynx
Tack för ni som svarade angående Crusader, jag ska samla ihop till thornsbuilden tror jag.
Men just nu håller jag på att geara upp min WD, främst för att jag älskade Necromancer i D2

RNG gudarna var inte med mig först i början idag, samma grift boss droppade 2st restraint (set ring) ..
sen fick jag min andra del i Jade setet och hade en Quezacotl ancient sen tidigare.

Körde en lvl 20 grift och det gick som smort..ska se hur högt jag fixar nu.

Bästa med wizard är 41.

En fråga kvarstår , i vanliga rifts, alltså inte Greater, är det fortfarande värt att rensa kartan på mobs efter att bossen är död? Eller bäst att bara droppa ut? Har läst lite online och de flesta verkar säga att nu för tiden är det ingen mening att köra vanliga rifts om du inte gör det för att farma keystones.

Sorry för långt inlägg

Om du är ute efter loot/death breaths så kör du ju vanliga rifts och då är det självklart värt att rensa på mobs, greater rifts kör du ju bara för att lvla gems och farma blood shards.
Citera
2016-02-11, 22:58
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Ah för min fråga var ju om jag skulle försvinna eller inte. Jag höll mig till topic så har du inget att svara förutom off topic grejer så kan du ju lika gärna va tyst. Att folk över 18 inte kan hålla en mogen nivå är förbryllande ibland.

Men nummer 1, Har inte sagt att jag ska använda mig utav det? satt och tänkte på Diablo 2 och alla baal runs man använde maphack för att slippa leta nedgångar. Så det kan ju varit en fråga av nyfikenhet och inget om att jag tänkt att använda det om det ens skulle finnas för diablo 3 eller hur?

och nummer 2, skulle jag använda mig av maphack påverkar det inte spelets svårighets nivå eller gör mig starkare eller påverkar dig negativt på något vis så va bara tyst.

Det finns någon typ av maphack som jag förstått. Det verkar dock ha blivit detected av Warden enligt vad jag läste på reddit häromdagen. Hur som, jo "Maphack's" påverkar andra spelare om du klättrar ladders, precis som bottare gör.

Hur som vet jag inte om Blizz bannar eller kommer banna för det. Men den är detected iaf. Kommer inte ihåg vad den heter men det är ett vanligt samtalsämne på Diablo 3 reddit så kika där.

Hur som så finns det absolut inget maphack likt D2mousepad's i Diablo 2 så vitt jag vet.
Citera
2016-02-12, 00:23
Medlem
Kyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Det finns någon typ av maphack som jag förstått. Det verkar dock ha blivit detected av Warden enligt vad jag läste på reddit häromdagen. Hur som, jo "Maphack's" påverkar andra spelare om du klättrar ladders, precis som bottare gör.

Hur som vet jag inte om Blizz bannar eller kommer banna för det. Men den är detected iaf. Kommer inte ihåg vad den heter men det är ett vanligt samtalsämne på Diablo 3 reddit så kika där.

Hur som så finns det absolut inget maphack likt D2mousepad's i Diablo 2 så vitt jag vet.

Ah nej ska inte använda maphack utan va bara mer nyfiken på om det fanns.
Såg folk på konsol spela med 9999 paragon och grejer känns bara som man förstör spelet om man fuskar till sig saker man inte kämpat för sj liksom.

Vill även varken bli bannad eller ha något virus. Och maphack känns lite onödigt i detta spelet då man inte kör runs på samma set som i D2 där man ville tele snabbt ner till mephisto eller baal. Förutom som du nämnder då att klättra ladder, men det är inte något jag strävar efter.
Citera
2016-02-12, 16:44
Medlem
Embas avatar
Är det någon idé att lira detta spel själv "offline"? Eller tappar spelet tjusningen?
Citera
2016-02-12, 19:02
Medlem
Yeyeoke66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Är det någon idé att lira detta spel själv "offline"? Eller tappar spelet tjusningen?

Det tappar absolut inte tjusningen, jag tror att dom flesta kör själva 90% av tiden, jag gör i alla fall det.
Citera
2016-02-12, 20:59
Avslutad
Vart hittar man folk som kör non-season grifts? 99% söker ju efter season.
Citera
2016-02-12, 21:13
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vart hittar man folk som kör non-season grifts? 99% söker ju efter season.

Testa non season communities
Citera
2016-02-12, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Testa non season communities

Hur hittar man dom? Allt är ju season.
Citera
2016-02-13, 12:20
Medlem
Redlinezs avatar