Citat:
Ursprungligen postat av
Mordum87
Kan ju lätt kännas så när man enbart sitter och lyssnar på sådant man blir tipsad om i Sweden Rock och Close Up.
Och att black metal skulle vara sellout handlar ju även det om vad man lyssnar på, och jag antar att du i ditt fall syftar på Nuclear Blast-produktionsband.
Alltså black metal, tillochmed de kvltigaste 90-talsgrejerna, är ju fan så mycket mer melodiska, stämningsfulla och tralliga än iaf all döds jag har hört... Jag kan gå i skogen med mp3an full av Burzum, Blot Mine och sjukt burkiga Sorhin-demos i timmavis och tycka det är hur fett som helst, däremot pallar jag knappt en hel låt med Last Days of Humanity, möjligen nån av enminutarna.
Samma sak när folk ska spela "klassisk" döds, det låter och känns exakt lika jävla meningslöst, bara mesigare oftast.
Citat:
Sluta grina din jävla snorunge och skämma ut dig med att påstå att gamla Morbid Angel suger, vafan gör du ens i den här tråden isf?
Men käften farfar jag tycker ju det och har tyckt sen jag köpte Covenant begagnad 99... Tyckte omslaget såg farligt och ockult ut. Tji, brajdöds och 0.5 bra låtar fick jag för mina 89:- (grämvärd summa i den åldern).
Citat:
Dagens kids.. håll er till Trivium och Dragonland.
Att döma av ditt nick så e jag äldre än du