Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Och du är så uppenbart okunnig inom detta område så jag har bett dig tidigare att förkovra dig på en betydligt mer vetenskaplig nivå - aka inte minsta trovärdighet. Det enda du rapar är " sexualsadister plågar inte döda eller medvetslösa"..
Utöver detta så är det enligt följande: Sexualsadism är en njutning i ett sammanhang. Vi vet inte tiden innan tejpen applicerades - som högst troligt är hans crescendo eftersom han även njuter av döden likaväl som plågandet innan, vi vet inte ett skit vad han sysslade med. Att hon varit livrädd råder ingen tvekan, dvs att hon plågats och därmed ger livstidsdomen likaväl en fingervisning om ett extremt lidande som passar ypperligt i sammanhanget kring den vidriga Nerijus.
Jag har sagt det förut men säger det igen. Det
kan vara så att Lisa om hon stod på tå kunde avlasta hängsnaran lite grand. Händerna
kan i det skedet varit fria att krafsa på snaran.
Kanske så att hon till en del fick loss den. Då kom tejpen väl till pass för att förhindra att hon fick av den helt. Om det inte fanns några spår av Lisas fingrar på tejpen berodde det
kanske på att en barmhärtig medvetslöshet inträdde. Men jag bara funderar lite. XO kommer naturligtvis att hävda att med säkerhet är det inte så.