Citat:
Nu har jag alltid dubbdäck på grund av stor risk för vilt och då kommer ju effekten av dubben till sin rätta både för mig och min familj om vi måste tvärbromsa, vilket allt som oftast är ett måste då större vilt som älg dyker upp för det spelar inte så stor roll vilken bil man har, man vill inte köra på en fullvuxen älg. Jag har gjort det i en 940 från -91 i 90 km/h i timmen utan att ens hinna bromsa och resultatet var inte fint. Bor man på landsbygden eller längre ut är dubb ett måste. Hade hade haft en Gallardo på vintern så hade jag fanimig kryp-kört in till stan 
Grattis iaf, en imponerande bil på alla sätt. Jag hade varit mer avundsjuk om jag varit en bättre förare och tagit mig tid för track-days men det spelar ju mindre roll. Det är en bilarnas bil.
Var det något som fick dig att ta den framför en av de senare Murciélago-modellerna?

Grattis iaf, en imponerande bil på alla sätt. Jag hade varit mer avundsjuk om jag varit en bättre förare och tagit mig tid för track-days men det spelar ju mindre roll. Det är en bilarnas bil.
Var det något som fick dig att ta den framför en av de senare Murciélago-modellerna?
Citat:
dels prislappen på murcin som fick mig att välja gallardon, sedan har jag alltid föredragit gallardon... såntdär är jag dock högst personligt!
Jag har inte kört på någon isbana än, och jag förstår vad du menar med att jag är mardrömstypen att köpa bilen av men samtidigt så bor jag i norr där vi inte har saltade vägar i samma omfattning som söderut och undviker saltvägar allt som går, även väldigt pedant och sköter om bilen som en porslinsdocka då det som sagt är mib enda hobby