2016-02-10, 00:49
Medlem
trattfans avatar
Har nog sett sjukate saker, men kommer på något nu.

Men vi hade ett litet företag som var på jobbet och drack lite. Detta är en tisdag/onsdag. Och strax innan stängning (runt 23-tiden) så ser jag hur en utav gästerna då ställer sig och kissar på golvet, en kvinna i 30års åldern.

Var lagom fräscht.
Citera
2016-02-10, 01:09
Medlem
chebmamis avatar
PARTYRESA

Har varit med om jävligt många sjuka grejer och det känns som att man glömt det mesta men kan ta några roliga stories från en resa!

Vi är ett grabbgäng/barndomspolare på runt 20-21 år på säsongsresa i Ayia Napa, Cypern. Det var brudar och gangbang nästan varje kväll i 2 veckors tid. Ska berätta tre roliga situationer som hände i samband med dessa!

1). Jag kommer hem till hotellet med en riktigt go tajt svensk halvasiat som jag träffat på Grabbarna Grus och det är time for some fun, helt enkelt. Vi kommer in på hotellrummet och börjar köra igång och har det riktigt gött. Vi kör ett par ställningar och jag kommer efter en stund varpå hon frågar: "Kom du i mig?". Jag svarar "Ja" och är riktigt belåten! Tjejen börjar skrika och gråta och är helt förtvivlad efter att jag kommit i henne och hon springer därifrån gråtandes och jag ser henne aldrig mer igen. Jag sitter kvar på sängen helt oförstående.

2). En annan kväll raggar jag och min bästa kompis upp en tjej som bor granne med oss på samma hotell. Klockan är ca 4-5 på morgonen och det börjar bli ljust ute. Vi går in på vårat hotellrum och börjar köra en 3-kant. Precis när vi kör igång märker vi att det sätts på musik. Våran avdäckade bästa kompis som satt på balkongen hade vaknat till liv men var fortfarande helt borta och sätter på Lejonkungen-låten på sin mobil efter att han sett oss hålla på. Vi dog av skratt, denna sekvensen var nog också det allra roligaste på hela resan när jag tänker på det i efterhand.

3). Jag och några polare har det jävligt kul på efterfest med en kåt tjej som inte tackar nej till att ha lite kul. Vi är typ 4 killar och vi turas om att göra det med henne. En filmar och alla gör sin grej och vi har jävligt skoj helt enkelt. Mitt i allt kommer en av våra kompisar tillbaka till hotellet och in i rummet. Tjejen som halvstår på sängkanten med en av killarna i munnen och en annan bakifrån märker ingenting. Våran kompis som nyss kom hem till rummet knuffar bort killen som tar henne bakifrån, kör in sin dase och juckar snabbt som en jävla kanin i ca 5-10 sekunder och kom direkt och sprutar på hennes skinkor. När han var klar stack han ut lika snabbt igen. Alla börjar gapskratta och frågar "Vad fan var det?". Det går några sekunder och en annan av grabbarna tar lite toapapper, torkar av sperman på hennes skinkor och fortsätter sätta på henne.
Senast redigerad av chebmami 2016-02-10 kl. 01:13.
Citera
2016-02-10, 01:20
Medlem
Har en liten sjuk sexhistoria att dela med mig om! Detta va ca: 2002 och jag hade precis tagit studenten, vet inte riktigt vad ja sysslade med då men var medlem på en sexkontaktsida och hade börjat chatta med en gubbe som ville ha med mig på en trekant med sin kk som var ca 15år äldre än han. Han va 50 år stod de på sidan.
Det va sommar och ja var kåt på allt och alla så tänkte de kanske inte va så farligt att ha sex med en 65åring. Kom iallafall dit till henne där han väntade. Visade sig tanten var 10år äldre än vad han sagt. Alltså minst 75år och va en gammal riktig tant. Men jag tänkte skitsamma jag va kåt så vi satte på henne i en trekant. Hon sög kuk och tog den hårt i fittan. Men sen när vi var klara så satte vi oss i vardagsrummet och där fick ja se i hennes bokhylla ett inramat kort på sitt barnbarn. Det var en killkompis som ja gått gymnasiet med och hade en rätt bra relation med honom då vi umgicks på fritiden och allt. Hade alltså knullar hans mormor/farmor kommer inte ihåg vilket det var. Snacka om sjukt när man är lite äldre och tänker tillbaka på det. Har aldrig sagt ett ord till någon och träffade dom aldrig igen.
Och tyvärr har jag hört av han att inga av hans mor/farföräldrar lever längre. Detta är något ja kommer ta med mig till graven. Men skönt att kunna få lätta sitt hjärta i denna sköna tråden haha!
Citera
2016-02-10, 01:28
Medlem
sciencestudent4s avatar
I USA. Någonstans utanför Miami, Florida. Jag sitter i passagerarsätet i en bil och till höger om mig ser jag en vit t-shirt cykla på gångbanan. (det var sen kväll så det var kålsvart ute) Det visade sig tydligen vara en svart man som var ute och cyklade.
Citera
2016-02-10, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riskotten
Har en liten sjuk sexhistoria att dela med mig om! Detta va ca: 2002 och jag hade precis tagit studenten, vet inte riktigt vad ja sysslade med då men var medlem på en sexkontaktsida och hade börjat chatta med en gubbe som ville ha med mig på en trekant med sin kk som var ca 15år äldre än han. Han va 50 år stod de på sidan.
Det va sommar och ja var kåt på allt och alla så tänkte de kanske inte va så farligt att ha sex med en 65åring. Kom iallafall dit till henne där han väntade. Visade sig tanten var 10år äldre än vad han sagt. Alltså minst 75år och va en gammal riktig tant. Men jag tänkte skitsamma jag va kåt så vi satte på henne i en trekant. Hon sög kuk och tog den hårt i fittan. Men sen när vi var klara så satte vi oss i vardagsrummet och där fick ja se i hennes bokhylla ett inramat kort på sitt barnbarn. Det var en killkompis som ja gått gymnasiet med och hade en rätt bra relation med honom då vi umgicks på fritiden och allt. Hade alltså knullar hans mormor/farmor kommer inte ihåg vilket det var. Snacka om sjukt när man är lite äldre och tänker tillbaka på det. Har aldrig sagt ett ord till någon och träffade dom aldrig igen.
Och tyvärr har jag hört av han att inga av hans mor/farföräldrar lever längre. Detta är något ja kommer ta med mig till graven. Men skönt att kunna få lätta sitt hjärta i denna sköna tråden haha!

Detta gjorde mig bara äcklad...
Citera
2016-02-10, 01:43
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4cksl4sh
Fan minns inte hur gammal jag var men jag var liten. Var ute på något läger med morsan ute i skärgården.

Minns att jag stod på ett berg där som var blöt för det hade regnat. Där stod jag och försökte fånga små fisk när jag plötsligt halkar och faller i.

Jag kunde inte simma så jag minns hur jag kämpade för livet. SSom tur var det två passerande tyskar som såg detta och hjälpte mig upp.

alltså vafan alltid tyskar som hjälper en i liv och död situationer!!!

men schysst att du klarade dig oskadd mannen!!!
Citera
2016-02-10, 01:51
Medlem
CF.Harpers avatar
Något jag lärt mig är att man ska aldrig ha bråttom i tunnelbanan.

Plats & tid: Mariatorgets TBS, några år sedan, runt lunch.

Medverkande: Kvinna á 45, flaska fulvodka á 70cl, 130dB mfl

Händelse: En svensk kvinna runt 45 med smak för starka drycker rör sig hetsigt på perrongen tjattrande i en mobil ang. sedvanligt alkistugg, hon är full och fullare vill hon bli hör man av samtalet, när hon olustigt nog tappar mobilen och i kaoset som uppstår rullar en oöppnad flaska Viru Valge Vodka ned på spåret och hon hoppar ner efter den. Inte lika enkelt att ta sig upp!

Jag och en äldre man med krycka rusar dit för att hjälpa henne när vi ser paniken och tåget komma men hon lyckas ta sig upp av egen maskin när herr tunnelbanechaufför tutar lite försynt åt damen med sin fina tunnelbanetuta.

Ni som hört en sådan vet att det är skönt tryck i den, väcker döda, förintar odöda, zombies mfl
Fröken Flaska rycker till och tappar pavan på perrongen som naturligtvis, likt drömmen om sval vodka strilandes ner för den torra strupen, går i kras.

Citera
2016-02-10, 02:24
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
när polarens morsa kommer på mig runka i deras "hobbyrum" (passande namn) där farsan brukar sitta och bygga modellflygplan. jag var dessutom 20 år, det gjorde inte saken bättre....

är du dum i huvudet på riktigt mannen???

hur fan kan du runka hemma hos din kompis, en helt vanlig dag i ett av deras rum???

jebem ti u usta
Citera
2016-02-10, 02:29
Medlem
Jadu, svårt. Kanske inte så sjukt, men kommer på några saker.

När jag var ca 9-10 år vaknade jag en morgon kring 7-8 tror jag det var och bestämde mig för titta ut igenom fönstret. Det fanns en bilväg kanske 30 meter därifrån. Efter ca 5 sekunder kommer en bil i ganska hög fart och kör på en gammal gubbe 70+ som ska korsa vägen. Gubben avled på plats.

Några dagar senare gick jag med morsan till pizzerian och skulle beställa pizza. Efter ett par minuters väntan får plötsligt en gubbe stroke / hjärtinfarkt vid matbordet. Det hemska med detta var hans dotter, hon ringde till någon närstående och sa något i stil med att det är skönt att det hände nu, nu slipper han lida mer osv. Gubben var fortfarande vid medvetande och jag fick en stor klump i magen. Hon lät så besvärad av hennes pappa som låg för döden. Fick senare veta att det var min lärares bror som dog. Dock berättade jag aldrig för honom vad jag hade sett.

En annan hjärtinfarkt som hände för ca 3 år sedan. Jag jobbade ensam i en spelbutik samtidigt som det satt ett par gubbar vid fikabordet och snackade skit, från ingenstans hörde jag världens smäll och tittade bakåt. Där låg en gubbe helt nerblodad och orörlig från att ha slagit hål i pannan i marmorgolvet. Jag står där i chock och skakar som ett asplöv, visste inte riktigt hur jag skulle hantera situationen. Jag ringer snabbt 112 och berättar vad som har hänt, de skickar ut en ambulans och pratar med mig. Samtidigt har jag tjuriga kunder som står och gnäller över att jag inte prioriterar deras tipskuponger. Har aldrig upplevt en sån konstig känsla, där man är så jävla arg pga tjuriga kunder samtidigt som man är så rädd att man skiter i byxan. Obehagligt var det iallafall.

När jag var 12-13 ringer en kompis och frågar om jag ska följa med och fiska. Vi bestämde att vi skulle mötas där, då vi bor på varsin sida av byn, och forsen vi brukade fiska vid låg ungefär mittemellan. Runt forsen finns det en stig där det händer att folk brukar promenera eller rasta sina hundar. Jag kommer dit samtidigt som som en kvinna runt 50 år är ute och promenerar med sina två hundar. När vi närmar oss forsen får vi båda syn på min kompis som ligger och runkar på en stor sten mitt ute i vattnet.

Vi var några kompisar hemma hos RunkarN samma sommar. Vi var ute på hans gräsmatta och sparkade lite fotboll. Han och hans 2 år äldre brorsa försvann och vi skulle gå in och titta vart de tog vägen. Till vår förvånad ligger han och hans brorsa nakna i deras mammas säng och tafsar på en gemensam tjejkompis som var i vår ålder. Vi pratade aldrig mer om det där.

En sista har jag.

Byns alkis kom cyklande på en damtralla som han förmodligen snott någonstans, full som fan var han också. Lite längre fram kom det en cykelbom, han var så packad och cyklade så snabbt att han inte la märke till den i tid. Ett par meter innan kollision får han syn på bommen och accepterar sitt öde. Istället för att bromsa och försöka väja för den, så sträcker han upp armen han håller en sjuttis i. Han flyger över bommen samtidigt som han försöker rädda flaskan. Självklart gjorde han det också, flaskan klarade sig utmärkt.
Senast redigerad av Niveo 2016-02-10 kl. 02:33.
Citera
2016-02-10, 02:33
Medlem
Lenny Xs avatar
Jag jobbade natt på ett äldreboende för 7 år sedan. På den avdelningen fanns det flera gifta par som delade rum. Jag går rond vid 24-tiden och smyger som vanligt in hos dem boende för att se att dem har det bra. Hos ett par båda över 90.. så hörde jag när jag öppnade dörren hur det gnisslade från nånting. Eftersom ljudets ursprung var okänt för mig stormade jag in i sovrummet och fann dem båda idka samlag. "Förlåt att jag störde", beklagade jag.

Det var en otäck syn men samtidigt är jag imponerad att en man i den åldern fortfarande har ståndet kvar
Citera
2016-02-10, 04:19
Medlem
Zickan_s avatar
Jag skulle hem från krogen en gång när jag var i artonårsåldern. Jag bodde utanför stan så det var buss som gällde och min mor hade lovat att hon skulle hämta mig vid hållplatsen. Dock så dök hon aldrig upp och givetvis var min telefon död.

Det var nästan en mil hem från hållplatsen så att promenera i det totalt becksvarta mörkret kände inte alls lockande. Men det var vinter och kallt så jag blev allt tvungen att ta mig hem för egen maskin. Jag blev väldigt glad när jag snabbt hittade en barncykel slängd vid infarten till en liten grusväg. Den var på tok för liten men det var ändå helt uppenbart att detta var en hjälpande hand från gud.

Jag började trampa i mörkret och kunde knappt se vägen så jag tittade upp i trädkronorna för att urskilja vägen med periferiseendet. Trots att jag började trampa på plan väg så var det ganska jobbigt, men jag var tjurskallig och trampade på lite extra inför den kommande nedförsbacken.
Jag hann knappt pusta ut och rulla kanske 20 meter innan det tog totalt tvärstopp.

Jag hade cyklat rätt in i en älg med huvudet rätt i magen på älgstackarn. Jag landade på backen med ryggen först medans cykeln fortsatte vidare mellan benen på älgen.
Älgen sprang snabbt iväg och det tog inte många hundradelar innan jag också började springa. Alkoholiserad och fullpumpad med adrenalin sprang jag resten av vägen hem. Dessutom skrek jag för att skrämma bort djur medans jag sprang i mörkret..

Min min mor som hade somnat om fick en rejäl utskällning när jag kom hem. Dock så skrattade hon bara. Hur som helst är jag jävligt nöjd att ingen blev vittne till händelsen.
Senast redigerad av Zickan_ 2016-02-10 kl. 04:21.
Citera
2016-02-10, 05:00
Medlem
WOUUAAAPs avatar
När ja va liten o cykla med en söt tjejkompis på landet ramlade hon helt plötsligt vid en mur och gled typ flera meter längs med muren med cykeln i hög fart och skrapade typ bort halva ansiktet och hennes topp var helt i trasor

Helt sjukt! Så jävla mkt blod men såg henne inte efter den sommaren hon måste ha helt galna ärr på ansiktet o sin kropp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in