2016-02-08, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Don't hold your breath man. Som en kta uppoffrande och ddsfraktande medlem af den Inre cirkeln av hjltemodiga frskskaniner s har jag sjlvfallet provat denna substans under helgen. Mina vnner, rapporten r kortfattad men tydlig; efter ca 100 mg X 3 tyckte jag mig knna en viss vrmekning i v rsnibb, detta kunde dock likavl hrledas till den kopp kaffe jag nyligen intagit. Konklusion; denna substans verkar lika verkningsls som alla andra nya RC's jag provat den senaste mnaden. Ledsen att vara budbraren av s trkiga besked .

Detta brjar ju bli till en vana . Shopparna tar in substanser som r verkningslsa dr dom sedan hoppas ngon nybrjare som ska hja den till skyarna, dock ptnd av placebo effekt. Dom blser oss
kraftigt..Dom brjar bli giriga i mina gon. Kper in billigt jvla non functional knark somde sedan
sjer dyrt
Citera
2016-02-08, 18:36
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Don't hold your breath man. Som en kta uppoffrande och ddsfraktande medlem af den Inre cirkeln av hjltemodiga frskskaniner s har jag sjlvfallet provat denna substans under helgen. Mina vnner, rapporten r kortfattad men tydlig; efter ca 100 mg X 3 tyckte jag mig knna en viss vrmekning i v rsnibb, detta kunde dock likavl hrledas till den kopp kaffe jag nyligen intagit. Konklusion; denna substans verkar lika verkningsls som alla andra nya RC's jag provat den senaste mnaden. Ledsen att vara budbraren av s trkiga besked .

Haha, jag skrattar verkligen t elndet! Att bli tagen gng p gng som en ren idiot av kemisterna, vad r detta fr skit egentligen? Funderar mer och mer p att ta mig ett lngre uppehll nu, vad r grejen nr rusen nd inte ger ngot tillbaka.

Tur att tminstone NiPP kan vara trevligt ngon gng d och d...
Citera
2016-02-08, 19:39
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Haha, jag skrattar verkligen t elndet! Att bli tagen gng p gng som en ren idiot av kemisterna, vad r detta fr skit egentligen? Funderar mer och mer p att ta mig ett lngre uppehll nu, vad r grejen nr rusen nd inte ger ngot tillbaka.

Tur att tminstone NiPP kan vara trevligt ngon gng d och d...
Ja jvlar, r det hr det bsta kineserna kan skaka fram? Jag brjar serist tvivla p att det ngonsin kommer att dyka upp en substans som r vrd namnet, om det nu inte r mig det r fel p (hemska tanke)? Kanske har jag ftt livslng tolerans fr alla CS? Ja, ett lngre uppehll ter sig onekligen som en logisk tankegng just nu, elndigt r ordet .
Citera
2016-02-09, 09:08
Medlem
StonedMonkeys avatar
Hoppas p denna ven fast som senaste inlggen inte varit allt fr positiva, terkommer under eftermiddagen nr jag hunnit hmta ut denna och bildat mig en egen uppfattning.
Citera
2016-02-09, 11:44
Medlem
StonedMonkeys avatar
Har nu intagit 200 mg av totalt 1g frn rc*4.se, terkommer ikvll med reflektioner nr jag hunnit bekanta mig med denna.
Citera
2016-02-09, 18:26
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Har nu intagit 200 mg av totalt 1g frn rc*4.se, terkommer ikvll med reflektioner nr jag hunnit bekanta mig med denna.

Hur gick det?
Citera
2016-02-09, 20:04
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Hur gick det?
jag tar 30 mg mirtazepin vilket r en SSRI och kan pverka ruset.

11.40 4-CEC, 200 mg. Sm kristaller. Svider inget i nsan. Smakar ganska lite.

11.48 brjar ana ett rus, lite eurofi, lite obehaglig i svalget

11.58 sm kkspnkingar

12.12 knner ett milt rus som pminner om MDMA ungefr som 2-mec

13 - 15 terdoserar i 2 omgngar, s brukade upp hela grammet ganska snabbt men denna knns nd mer vrd n 2-mec fast ruset kunde varit starkare, kommer nog inleda med 500 mg nasalt nsta gng, jag kommer ltt bestlla den igen men kanske testar 4-CIC frst.

Edit: Nu har ATN slppt som var vldigt mild huvudvrk. Pupillerna var okej vid 16 redan.
Senast redigerad av StonedMonkey 2016-02-09 kl. 20:09.
Citera
2016-02-09, 21:25
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
jag tar 30 mg mirtazepin vilket r en SSRI och kan pverka ruset.

11.40 4-CEC, 200 mg. Sm kristaller. Svider inget i nsan. Smakar ganska lite.

11.48 brjar ana ett rus, lite eurofi, lite obehaglig i svalget

11.58 sm kkspnkingar

12.12 knner ett milt rus som pminner om MDMA ungefr som 2-mec

13 - 15 terdoserar i 2 omgngar, s brukade upp hela grammet ganska snabbt men denna knns nd mer vrd n 2-mec fast ruset kunde varit starkare, kommer nog inleda med 500 mg nasalt nsta gng, jag kommer ltt bestlla den igen men kanske testar 4-CIC frst.

Edit: Nu har ATN slppt som var vldigt mild huvudvrk. Pupillerna var okej vid 16 redan.

Detta verkar ju nu efter ditt inlgg att dma ngot mer lovande, kommer helt klart testa sjlv lite lngre fram.
Citera
2016-02-11, 01:39
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Invntar sample p denna forsknings substans & jag hller med Presentpapper i sitt inlgg att denna verkar mer lovande n vad som tidigare skrivits om denna,

Forska lugnt

/Xenoxx
Citera
2016-02-15, 13:27
Medlem
Tropexs avatar
IV-rapport p denna skulle uppskattas. Kommer troligen sjlv prova men det blir inte frrens om nn vecka.
Citera
2016-02-15, 16:28
Medlem
StonedMonkeys avatar
Har bestllt 4-CIC s kommer posta en jmfrelse mellan denna substans och 4-CEC i brjan av nsta vecka fr er som har svrt att bestmma er.
Citera
2016-02-18, 18:57
Medlem
Torzon9s avatar
Brjade med att bomba 200 mg och 100 mg I nsan efter tjugo minuter, nr effekt uteblev bomba jag resterande av grammet och fick en minimal tempraturhjning och lite starkare frgerunder ett par timmar.
Efter ca sex timmar var det ver,,det lilla det blev fr mig denna gng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in