2016-02-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Para-Chloroamphetamine
Amfetaminer o katinoner är inte samma sak
Citera
2016-02-02, 21:36
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Amfetaminer o katinoner är inte samma sak
Nej men de är väldigt lika
Citera
2016-02-03, 10:26
Medlem
2*an har tydligen även fått in 4-CIC. Vilken tror ni ger bäst effekt?
Citera
2016-02-03, 11:30
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
2*an har tydligen även fått in 4-CIC. Vilken tror ni ger bäst effekt?
det är 4-Chloro-N-Isopropylcathinone. 4f-nipp var väl inget bra direkt, men vi får se helt enkelt.
Citera
2016-02-05, 19:11
Medlem
MicrograMs avatar
Har plockat upp denna men har inte fått tillfälle att testa ännu.

Delade meningar angående 3:an, mycket ögonwobbel men ingen eufori att hurra över.
Ni som testat, skulle ni säga att effekten är detsamma eller lite mer annorlunda?

Hur pass dopaminergt är ruset?
Citera
2016-02-05, 21:11
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Har plockat upp denna men har inte fått tillfälle att testa ännu.

Delade meningar angående 3:an, mycket ögonwobbel men ingen eufori att hurra över.
Ni som testat, skulle ni säga att effekten är detsamma eller lite mer annorlunda?

Hur pass dopaminergt är ruset?

Fått bra kritik uteslutande på chemrus forumet från olika källor.

Ska vara mer dopaminerg
Citera
2016-02-05, 22:16
Medlem
Presentpappers avatar
Jag vet inte, men jag tror på den här av någon anledning. Har mina aningar av det kan bli nästa stora substans, eller jag hoppas åtminstone på det. Jag känner dock att jag agerat lite av en försökskanin den senaste tiden på helt fallerade substanser och tänker inte sätta mig i den sitsen igen, och avvaktar därigenom ett tag till.
Citera
2016-02-05, 23:31
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Jag vet inte, men jag tror på den här av någon anledning. Har mina aningar av det kan bli nästa stora substans, eller jag hoppas åtminstone på det. Jag känner dock att jag agerat lite av en försökskanin den senaste tiden på helt fallerade substanser och tänker inte sätta mig i den sitsen igen, och avvaktar därigenom ett tag till.

Tycker det låter som en sund framförhållning. Jag ska försöka hitta ett tillfälle då jag kan testa denna, men det ser svårt ut just nu, så någon annan kanske hinner före.
Citera
2016-02-05, 23:49
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Tycker det låter som en sund framförhållning. Jag ska försöka hitta ett tillfälle då jag kan testa denna, men det ser svårt ut just nu, så någon annan kanske hinner före.

När tillfället bjuds får du gärna komma med en liten rapport i tråden!
Citera
2016-02-07, 15:20
Medlem
unleash82s avatar
verkar helt klart intressant av allt man läst att döma.
Citera
2016-02-07, 19:31
Medlem
Presentpappers avatar
Jag kommer med ett utlåtande om substansen, det kommer dock dröja någon månad. Förhoppningsvis har det tills dess trillat i en eller ett par recensioner innan mig.
Citera
2016-02-07, 21:55
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Don't hold your breath man. Som en äkta uppoffrande och dödsföraktande medlem af den Inre cirkeln av hjältemodiga försökskaniner så har jag självfallet provat denna substans under helgen. Mina vänner, rapporten är kortfattad men tydlig; efter ca 100 mg X 3 tyckte jag mig känna en viss värmeökning i vä örsnibb, detta kunde dock likaväl härledas till den kopp kaffe jag nyligen intagit. Konklusion; denna substans verkar lika verkningslös som alla andra nya RC's jag provat den senaste månaden. Ledsen att vara budbäraren av så tråkiga besked .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in