Citat:
Ursprungligen postat av
niyaki
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Var utomlands för länge sedan med ett gäng vänner. Var nyfyllda 18 och det var en två veckor lång "party resa".
Första dagarna gick det åt helvete med att få till det med brudar. I efterhand var det för att jag var för på och oerfaren.
Klockan var cirka 3:00 och jag hade då kämpat hela kvällen med att få till med det motsatta könet.
Jag ställer mig då vid sidan av dansgolvet och ställer mig där och deppar . Det är då miraklet sker och någon knackar mig på ryggen.
Den som knackar är en snygg brunett , hon frågar om tändare och om jag vill gå ut och ta ett bloss. Lyckligtvis har jag det och följer med ut.
Vi börjar snacka lite skit och beger oss ner mot stranden. Vi går långt längs stranden och vi pratar om allt från himmel till jord. Såg på henne att hon ville ha en kyss men jag var för feg, så till slut så bara gick "hon loss på mig". En väldigt kåt donna som tog av sig käderna och bad mig göra det samma för att gå ner i vattnet.
Jag lägger alla mina kläder vid en solstol och vi går ner och har det mysigt (Det är ett helvete att knulla i vatten , speciellt med vågor). Efter ett tag går vi upp och alla mina kläder förutom kalsonger är stulna inklusive mina skor och klocka (värde 3000).Jag blir väldigt frustrerad över detta men slutet av historien gör att det var värt en klocka.
Vi går mot hennes hotell och tydligen var det hennes sista natt där och var väldigt på att fortsätta mysa på hotellet.
Jag kommer in i hennes rum och där ligger en till tjej naken till min glada förvåning.
Jag ursäktar mig då hon vaknar och ser mig men tjejen jag var med på stranden drar av mig kalsongerna och drar ner mig i sängen och den andra hälsar och hänger på.
Vi börjar göra det man gör i sängen kåt och glad och jag trycker ena tjejen bakifrån medans hon slickar sin vän (tror jag).Sjukt härlig stund och ett av dom gladaste ögonblicken i mitt liv.
Men mitt i akten så märker jag efter ett tag att dom är lika varandra(vet knappt vem som är vem). Då förklarar tjej nummer 1 att dom är tvillingar .
Jag blir inte äcklad men förvånad och fortsätter köra på "in the heat of the moment"...
Somnar sedan och går därifrån i bara kalsonger.
Denna tjej har efter detta bett mig komma ner till hennes stad då hon bodde i södra delar av landet, men jag hann binda upp mig och har inte knullat tvillingarna igen.