2016-02-08, 18:37
Medlem
Gurglarens avatar
Hm kommer inte på något bra. Blivit utjagad av en förbannad älg ur min egen trädgård. Den tyckte inte det var min trädgård..
Citera
2016-02-08, 18:41
Medlem
korsvens avatar
Sjukast av allt, bevittnas nu och det är svensk migrations politik
Citera
2016-02-08, 18:48
Bannlyst
Såg en som fick en måsskit på örat. Det droppade från örsnibben.
Citera
2016-02-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niyaki
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Var utomlands för länge sedan med ett gäng vänner. Var nyfyllda 18 och det var en två veckor lång "party resa".

Första dagarna gick det åt helvete med att få till det med brudar. I efterhand var det för att jag var för på och oerfaren.

Klockan var cirka 3:00 och jag hade då kämpat hela kvällen med att få till med det motsatta könet.

Jag ställer mig då vid sidan av dansgolvet och ställer mig där och deppar . Det är då miraklet sker och någon knackar mig på ryggen.

Den som knackar är en snygg brunett , hon frågar om tändare och om jag vill gå ut och ta ett bloss. Lyckligtvis har jag det och följer med ut.

Vi börjar snacka lite skit och beger oss ner mot stranden. Vi går långt längs stranden och vi pratar om allt från himmel till jord. Såg på henne att hon ville ha en kyss men jag var för feg, så till slut så bara gick "hon loss på mig". En väldigt kåt donna som tog av sig käderna och bad mig göra det samma för att gå ner i vattnet.

Jag lägger alla mina kläder vid en solstol och vi går ner och har det mysigt (Det är ett helvete att knulla i vatten , speciellt med vågor). Efter ett tag går vi upp och alla mina kläder förutom kalsonger är stulna inklusive mina skor och klocka (värde 3000).Jag blir väldigt frustrerad över detta men slutet av historien gör att det var värt en klocka.

Vi går mot hennes hotell och tydligen var det hennes sista natt där och var väldigt på att fortsätta mysa på hotellet.

Jag kommer in i hennes rum och där ligger en till tjej naken till min glada förvåning.
Jag ursäktar mig då hon vaknar och ser mig men tjejen jag var med på stranden drar av mig kalsongerna och drar ner mig i sängen och den andra hälsar och hänger på.

Vi börjar göra det man gör i sängen kåt och glad och jag trycker ena tjejen bakifrån medans hon slickar sin vän (tror jag).Sjukt härlig stund och ett av dom gladaste ögonblicken i mitt liv.

Men mitt i akten så märker jag efter ett tag att dom är lika varandra(vet knappt vem som är vem). Då förklarar tjej nummer 1 att dom är tvillingar .

Jag blir inte äcklad men förvånad och fortsätter köra på "in the heat of the moment"...
Somnar sedan och går därifrån i bara kalsonger.

Denna tjej har efter detta bett mig komma ner till hennes stad då hon bodde i södra delar av landet, men jag hann binda upp mig och har inte knullat tvillingarna igen.
Citera
2016-02-08, 19:01
Medlem
yournotlikemes avatar
Enda jag kan komma på är den farbrorn de drog upp ur sjön jag bodde närmast när jag var ~10. Såg inte ut som en människa knappt längre, en uppblåst knögglig vit hudknöl skulle jag beskriva det som. Blir väl så när man legat i vattnet död ett tag.

Det var också första gången jag såg en död människa.
Citera
2016-02-08, 19:08
Medlem
2D.Kubens avatar
Det var när gick bakom den lokala mataffären.
Då såg jag en tiggare (manlig) sitta och skita mot väggen.
Citera
2016-02-08, 19:18
Medlem
Sveriges utveckling de senaste 2 åren. komik på högnivå utifrån sett,tragedi inifrån.
Citera
2016-02-08, 19:25
Medlem
WalterPinkmanBitchs avatar
Stockholm. Jag hade hoppat av tunnelbanan och skulle gå till gymmet, då såg jag en tjej som satt och pissade på perrongen precis utanför en av tunnelbanans dörrar. Det var rusningstid.

Dörrarna stängdes och hon försökte komma in, och fastnade med fingrarna mellan tunnelbanedörrarna. Hon låg på marken med fingrarna fast i dörren. Tåget skulle precis åka, jag släppte gymväskan och sprang fram och drog isär dörrarna.
Hon sa "Jag skulle bara kissa" och gick in och ställde sig i den proppfulla vagnen. Hon pratade helt tydligt så verkade inte vara full, lite benzad kanske.
Citera
2016-02-08, 19:26
Det överlägset sjukaste jag sett var när jag hamnade på efterfest med två risiga och ganska skumma par i medelåldern.

Allt flöt på som vanligt och det bjöds friskt på sprit. Efter nån timme tvärdeckar jag på soffan.

Jag vaknar upp nån timme senare och det ena paret hade gått. Jag hör dock ett konstigt ljud från ena sovrummet som har dörren öppen (?).

När jag i mitt något onyktra, men ändå klara tillstånd bestämmer mig för att dra tvingas jag gå förbi rummet i fråga och får se något helt unikt bissart.

Mannen hänger naken i en saddo-gunga med munkavel och blir fistad i röven med en grotesk lila dildo av den latexneklädda kvinnan, samtidigt som hon upprepar: "olydiga hurunge, olyyyydiga hooorubge".

Jag skojar inte en sekund. Jag drar mig för att berätta denna historia, även för nära vänner pga att de inte skulle tro mig.

Jag höll bokstavligt talat på att trilla baklänges. Det sjuka är att de bara tittade på mig nör jag gick ut. Mannen jag tidigare satt och tuggade musik med hängde alltså på det där sättet och hade uppspärrade ögon när vi fick ögonkontakt. Jag glömmer aldrig den blicken .

Jag gled ut fort som fan och har typ
aldrig varit mig själv sedan dess. Jag mötte dessutom en gammal tant med hund i trapphuset som glatt hejade.

Vilken sjuk värld vi lever i.
Citera
2016-02-08, 19:36
Medlem
Svensk pk-elit och media är det sjukaste jag upplevt. 😕
Citera
2016-02-08, 19:40
Medlem
Rumpelstiltskinas avatar
Har skrattat gott åt era historier. Här är mitt bidrag:

Händelsen drabbade en av mina bästa tjejkompisar när vi var i tonåren. Vi var 16-år gamla och bodde i en liten håla med inte så många invånare. Hur som helst, hon hade träffat en kille på en fest några veckor tidigare, han var 3 år äldre. De hade inte haft sex men kyssts och sedan bytt nummer. De hade sms:at fram och tillbaka och bestämt att de skulle ses framöver men inte riktigt när.

Det hela börjar på hennes 16-års dag. Vi sitter hemma hos henne på sommarlovet, hennes mamma är på jobbet (hennes föräldrar var skilda). Plötsligt får hon ett sms där det står "Grattis på födelsedagen. Hälsningar pappa". Det lustiga var att numret inte tillhörde hennes pappa så hon skrev tillbaka och frågade vem det var. Det tog någon timma sedan kom ett långt svar tillbaka. I SMS:et hävdade denne man att han var hennes biologiska pappa, att han var ångerfull för att han inte tagit kontakt tidigare men nu kommit fram till att han ville lära känna sin dotter. Vår första tanke var såklart att det var någon av våra kompisar som försökte skämta.

I samma stund ringde det på dörren och det var hennes moster som hade vägarna förbi och ville gratulera födelsedagsbarnet. Vi berättade om sms:et och mostern frös till is. Där och då blev det totalt kaos. Kompisens föräldrar ringdes hem och jag fanns med som något stöd och visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Hur som så fick hon veta att pappan hon växt upp med inte var hennes biologiska. Mamman hade haft en affär under deras förhållande och blivit gravid med en annan man, en man som inte ville ta ansvar. Något som hennes icke biologiska pappa då valt att göra (all respekt till honom).

De kommande dagarna kantades av sorg och ilska och hon mer eller mindre bodde hos mig. Hur som helst så beslöt hon sig för att träffa denna biologiska pappa. Hon ville ju veta vem han var och hon ville att jag skulle följa med.

Vi bestämde träff på ett café och begav oss dit för att möta honom. När vi kom fram möttes vi av en barsk man som sträckte fram ett kuvert (som sedan visade sig innehålla 500:-). Dessutom presenterade han henne för sin halvbror som hon heller aldrig tidigare mött. Fast det visade sig att det hade hon ju, det var nämligen killen hon hånglat med på festen ett par veckor tidigare.

Kan än idag inte begripa att jag stod bredvid denna såpa. Kan tillägga att det var första och sista gången hon träffade sin biologiska far.
Citera
2016-02-08, 19:51
Medlem
Är väl inte direkt sjukaste jag sett i mitt liv, men något som åtminstone var väldigt roligt.

Jag var kanske 10år gammal eller nåt sånt och var på väg hem till en kompis, så helt plötsligt såg jag en kvinna i 40-50årsåldern komma cyklande ned för en backe i OTROLIGT hög hastighet. Man kan tänka sig att hon tagit fart allt vad hon kan för att sedan bränna ner för en ganska lång backe. Problemet är bara att där backen slutar så slutar även den gatan så man måste svänga antingen åt höger eller vänster. Jag blir förvånad över att hon håller så hög hastighet vilket innebär att hon kommer få göra tiderna sladd och sväng för att överhuvudtaget klara ta svängen, förvånat ställer jag mig och kollar på, ganska nära ska sägas. Jag står dock på trottoaren så det är inte så att jag står i vägen.

Det som sker dock är att när hon är ca 5 meter från korsningen så börjar hon skrika: "AAAAAAAHHHHHHH" ja ni kan tänka er. Utan att ens försöka bromsa eller svänga så dundrar hon rakt in i trottoarkanten, ett däck är givetvis inte byggt för att klara en sådan otrolig impact så däcket ger vika direkt, man kan säga att det formades till en packman för att man ska fatta ungefär vad som hände. Därefter så slår cykeln så klart runt men hon har sån otrolig fart att hon flyger över trottoaren, över en bitgräs och landar inne i ett buskage (hon flög säkert 5-6 meter). Väluppfostrad som jag var visste jag att det var högst förbjudet att skratta samt att man ska hjälpa till. Jag var lite chockad då hon hade kunnat dö av en sån krock om hon landat in i en byggnad/stolpe eller liknande. Hur som helst springer jag fram till henne och frågar om det gick bra med henne, hon svarar "oj oj oj vad hände??? ja det gick bra". Givetvis blev jag lättad av att höra att hon klarat sig bra men det gjorde också att chocken la sig och jag omöjligt kunde hålla mig för skratt längre, jag började därför gapskratta... Vilket jag även tyckte var frukantsvärt pinsamt så jag sprang därifrån allt vad jag kunde samtidigt som jag knappt kunde andas för jag skrattade så hårt. Kan tänka mig att hon tyckte att även mitt agerande var aningen märkligt..

Jag har för övrigt aldrig sett ett däck formas på det sättet, har sett att däck kan vrida sig åt sidan om dom får en rejäl smäll men detta däcket vek sig snarare in.

I övrigt har jag sett en narkoman som låg helt livlös på marken samtidigt som en narkomankompis till honom satte sig brevid och injicerade honom i halsen med något.. Dessutom sett en äldre person stendö rakt av på en restaurang. Kan inte garantera att han dog men det såg verkligen ut så. Ambulanspersonal försökte göra livräddning när dom kom fram osv men gav upp och släpade iväg med honom.
Senast redigerad av vir 2016-02-08 kl. 19:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in