2016-02-04, 18:42
Medlem
Libérées avatar
Förstår mig inte riktigt på Khan, han hade ju med all säkerhet kunnat tjäna lika mycket pengar mot Brook och tagit en mindre risk. Canelos lär ju väga minst 75 pannor när han äntrar ringen, det kommer bli otroligt tufft att mota bort för någon som är en naturlig welterviktare.
Citera
2016-02-05, 00:49
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Förstår mig inte riktigt på Khan, han hade ju med all säkerhet kunnat tjäna lika mycket pengar mot Brook och tagit en mindre risk. Canelos lär ju väga minst 75 pannor när han äntrar ringen, det kommer bli otroligt tufft att mota bort för någon som är en naturlig welterviktare.

Håller med! Och Canelo tröttnar ju inte heller utan kommer promenera ner Khan och i slagväxlingarna är Khan snabbare men inte så mycket snabbare att han inte kommer bli träffad och med Canelos kombinationer... God natt Khan.

Jag gissar att han har dåliga rådgivare som övertalat Khan att han är bäst i världen men aldrig fick chansen mot Mayweather typ.

kul fight i alla fall!

Jag förutspår survival-mode för Khan från fjärde ronden.
Citera
2016-02-05, 02:24
Medlem
Citat:

win-win för Khan. Förlorar han så kommer han ändå möta Kell Brook, skulle han vinna är han en superstjärna.
Citera
2016-02-05, 08:34
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut

kul fight i alla fall!

Ja, det var onekligen en rolig överraskning. Men jag är fortfarande orolig över att mellanviktens riktiga final aldrig kommer bli av, och då syftar jag givetvis på Canelo v Golovkin. Hoppas verkligen inte det blir en ny MayPac...
Citera
2016-02-05, 14:32
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ja, det var onekligen en rolig överraskning. Men jag är fortfarande orolig över att mellanviktens riktiga final aldrig kommer bli av, och då syftar jag givetvis på Canelo v Golovkin. Hoppas verkligen inte det blir en ny MayPac...

Jag är inte orolig. Canelo duckar ingen och GGG bara väntar på en stor payday. Jag tror Canelo väntar på att GGG ska få ett eller två stora namn på CV:t först så matchen blir tillräckligt hype:ad.
Citera
2016-02-05, 15:36
Medlem
Godzilla3s avatar
Canelo kommer förstöra Khan. Khan har bollar måste man säga, men han har en väldigt liten chans i den här fighten. Han kan utboxa Canelo ja, han är en av de snabbaste boxarna men det finns ju inte en chans att han kommer undvika att bli träffad av Canelo i 12 ronder. Hans haka kanske inte är så illa som man tror, men varje gång Canelo träffar rent kommer man se det på Khan, grimaser, kanske tar ett snesteg o blir groggy. Och sen finns det inte en chans att Khan tar ett beslut från Canelo nästan oavsett hur bra han boxar. Storleken kommer spela en sån stor och självklar roll i den här fighten. Props till Khan för att han tar fighten. Men klart jag kommer kolla, kan bli en rolig fight.

Instämmer med Libérée, Brook var fighten Khan skulle ta. Tror Brook vinner den men den är mycket mer "winable" än vad en fight mot Canelo är. Dock så är Khan-Brook en riktig grudgematch, de gillar inte varandra så Khan kanske inte ville bli knockad av Brook o riskera rubrikerna i brittisk media efter. En förlust mot Canelo kommer inte betyda så mycket o han kommer kunna få fortsatta stora fighter efter, en förlust mot Brook skulle vara mycket tuffare.
Citera
2016-02-06, 00:52
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Canelo kommer förstöra Khan. Khan har bollar måste man säga, men han har en väldigt liten chans i den här fighten. Han kan utboxa Canelo ja, han är en av de snabbaste boxarna men det finns ju inte en chans att han kommer undvika att bli träffad av Canelo i 12 ronder. Hans haka kanske inte är så illa som man tror, men varje gång Canelo träffar rent kommer man se det på Khan, grimaser, kanske tar ett snesteg o blir groggy. Och sen finns det inte en chans att Khan tar ett beslut från Canelo nästan oavsett hur bra han boxar. Storleken kommer spela en sån stor och självklar roll i den här fighten. Props till Khan för att han tar fighten. Men klart jag kommer kolla, kan bli en rolig fight.

Instämmer med Libérée, Brook var fighten Khan skulle ta. Tror Brook vinner den men den är mycket mer "winable" än vad en fight mot Canelo är. Dock så är Khan-Brook en riktig grudgematch, de gillar inte varandra så Khan kanske inte ville bli knockad av Brook o riskera rubrikerna i brittisk media efter. En förlust mot Canelo kommer inte betyda så mycket o han kommer kunna få fortsatta stora fighter efter, en förlust mot Brook skulle vara mycket tuffare.
Canelo kommer att knäcka honom, Khan har ju inte den bäst hackan om man säger så.
Citera
2016-02-07, 20:26
Medlem
Ibiza80s avatar
Robert Helenius hälsar:

“Greetings from Italy, stay tuned for huge news on Monday at my press conference at 12.00 EET. Have a great weekend!”

Vad kan det handla om?
Citera
2016-02-07, 20:54
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Robert Helenius hälsar:

“Greetings from Italy, stay tuned for huge news on Monday at my press conference at 12.00 EET. Have a great weekend!”

Vad kan det handla om?
Intressant, han dissade ju nyligen en rematch med Dereck Chisora och valde att gå efter världsmästartitlar istället. Spännande!
Citera
2016-02-08, 11:14
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Intressant, han dissade ju nyligen en rematch med Dereck Chisora och valde att gå efter världsmästartitlar istället. Spännande!
Gäsp, nyheten var tydligen att han skall möta Johann Duhaupnas.

https://en.wikipedia.org/wiki/Johann_Duhaupas
Citera
2016-02-08, 19:54
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Gäsp, nyheten var tydligen att han skall möta Johann Duhaupnas.

https://en.wikipedia.org/wiki/Johann_Duhaupas
Ja det var tråkigt. Aja, nu möter han iaf en gemensam motståndare som Deontay också mött. Får se om han kan få ut honom innan Deontay, tog honom elva ronder. Duhaupas har redan knockat två finländare innan, så Helenius får se till att stoppa den streaken. Och det här är det största namnet han möter sen Chisora så det är ett litet kliv uppåt.
Citera
2016-02-12, 23:13
Medlem
Gennardy Golovkin GGG mot nån Dominic Wade den 24 april.. Ännu ett helt okänt namn för mig. Står på 18-0, 12 KO. Kommer bli en enkel resa för "GGG"
Dags för kazaken att ta ett riktigt namn snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in