2016-02-06, 20:28
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Upptäckte att ett sprillans nytt fordon som börjat häcka i min närhet antigen är fel registrerad el falsk skyltat eller om lackerad. Bara en iakttagelse som jag nämner här.

Oj då, här går vi från klarhet till klarhet.

Nu när du sett en bil så kan vi verkligen knyta ihop säcken. Jag föreslår att du omedelbart skriver till lämplig människorättsorganisation om dina märkliga iakttagelser. De är säkert jättesugna på att släppa småfrågorna de normalt jobbar med för att i stället sätta tänderna i din mystiska bil.
Citera
2016-02-06, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop

Nu när du sett en bil så kan vi verkligen knyta ihop säcken. Jag föreslår att du omedelbart skriver till lämplig människorättsorganisation om dina märkliga iakttagelser. De är säkert jättesugna på att släppa småfrågorna de normalt jobbar med för att i stället sätta tänderna i din mystiska bil.
Igen gör ni narr av dem drabbade så ni är inte här för sanningen!

Jag har inte fått en tid än på sjukhuset och mitt intenet chrashar helatiden!
Citera
2016-02-06, 23:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm

Om du har problem med internet så bör det finnas ett bibliotek som du kan besöka då de brukar låta folk låna datorerna.

Men fokusera istället på ett läkarbesök så att de kan undersöka dig och därmed ta bort det du säger dig lida av, en snabb fråga dock!

Hur kommer det sig att du inte har uppsökt läkare tidigare med alla dessa chips i öron och vart du nu har dem?
Citera
2016-02-07, 10:03
Medlem
B0B0-emulators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Det är mycket möjligt att det finns GS på olika nivåer och att den är mer eller mindre omfattande för olika personer. Den typen som jag personligen har varit utsatt för grundar sig nog i något mera själsligt. Det går inte att förstå sådana här företeelser till fullo om man stirrar sig blind på bevisföring utan att gå tillbaka till orsakerna och försöker förstå dem.

Det finns nog en mängd olika sorters GS om man ska prata om detta utifrån det världsliga perspektivet, men det ska till en viss sorts personer som ens kan tänka tanken på att delta i ett gangstalkergäng, och jag vill påstå att det därför handlar om vart de befinner sig rent själsligt.
Det är väl åtminstone lite OT, men att kräva bevis för gang stalking är lite som att kräva bevis för att man har en (eller riktigare är en) själ och inte bara är en robot som kan registrera en omgivning och agera med vägledning av den informationen. Jag håller med dig om att gang stalking ofta är riktad mot människosjälen, men också ibland enbart mot en persons ställning i samhället.

Och dom som ifrågasätter existensen av gs agerar ungefär som dom som ifrågasätter existensen av själen.
Citera
2016-02-07, 10:16
Medlem
madtops avatar
Citat:

Självklart vill vi få reda på sanningen, jag vill att du undersöker dina öron för att på så sätt få reda på om du är chippad eller inte. Tyvärr verkar du inte vara lika intresserad av detta - man får intrycket av att du inte vill få reda på sanningen.

När det gäller ditt kraschande internet så är jag övertygad om att du kan få hjälp. Jag föreslår att du startar en tråd om detta under data/nätverk eller att du tar kontakt med din ISP.
Citera
2016-02-07, 13:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Detta med bilen är ett bra bevis på att man inte tolkar fel. Sedan om det har något med mitt att göra är en annan sak, men mycket troligt och därför så har jag detta regnummer sparat.

Med den informationen jag väntade på och fick som var mager så kan jag även konstatera två händelser som inträffade med en dags mellanrum (V.I.F) som också blir en bit i pusslet till nya granne mm. Får se vad nästa veckas skörd blir ( som är beställd med den infon första gav ) , är så sugen på att göra en polisanmälan nu .... MR org hade ju varit förträffligt men de ser mer ut som att samla in pengar här och inte "förstå" denna form av tortyr som kostat mig nästan 20 år.

Hade de inte hotat som de gjort så kunde jag i början ha tänkt att om man givit sig in i leken så får man leken tåla men då detta inte är några hedersgubbar så är det viktigt att få ut detta. Jag vet ju inte heller med den informationen jag hitta på Palmemordet med mitt namn om vissa bara är in styrda på mig och inte alls vet vad som inträffat i sin helhet.
Senast redigerad av Harfager 2016-02-07 kl. 14:02.
Citera
2016-02-07, 16:53
Medlem
madtops avatar
Citat:
Detta med bilen är ett bra bevis på att man inte tolkar fel. Sedan om det har något med mitt att göra är en annan sak, men mycket troligt och därför så har jag detta regnummer sparat.

Nej det är inte ett bra bevis för detta. Jag skulle vilja säga precis tvärtom, att tolka förekomsten av en bil som att det dels har med dig att göra och dels har något med GS att göra tyder på en mycket bristande analysförmåga.

Det är med andra ord mycket sannolikt att du tolkat bilen fel.
Citera
2016-02-07, 17:57
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Nej det är inte ett bra bevis för detta. Jag skulle vilja säga precis tvärtom, att tolka förekomsten av en bil som att det dels har med dig att göra och dels har något med GS att göra tyder på en mycket bristande analysförmåga.

Det är med andra ord mycket sannolikt att du tolkat bilen fel.

Om jag sprang runt och trodde bilar var felregistrerade så hade det varit emot mig , inte då jag faktiskt hittar en som är det. Sedan om den är det för min skull eller om det är omlackerat ( ny bil), fel infört på transportstyrelsen vet jag inte nu.

Jag vet att ny granne subtilt trakasserat och hotat, jag vet att högst troligt så blev min hyresansökan hit , styrd. Jag vet att en ny markägare har mer kontakt med ny granne sedan jag hittat länkar på nätet åt Palme hållet som i sin tur för ihop dessa på annan ort. Jag vet att sossar är inblandade i bostaden på mer än ett sätt och jag vet att där den nya bilen står ( ca 75 meter från mig) så var det nya markägaren som sålt marken med mera som tex drönaren , stöld, och möjligen sabotage på bilen då jag aldrig innan haft 5 punkteringar på ett år etc .

Ska bli mycket intressant att se nästa laddning uppgifter jag väntar i veckan
Citera
2016-02-07, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Om du har problem med internet så bör det finnas ett bibliotek som du kan besöka då de brukar låta folk låna datorerna.

Men fokusera istället på ett läkarbesök så att de kan undersöka dig och därmed ta bort det du säger dig lida av, en snabb fråga dock!

Hur kommer det sig att du inte har uppsökt läkare tidigare med alla dessa chips i öron och vart du nu har dem?

Jag tror ju mer bevis jag har desto mer vill de döda mig! Vad ska jag göra med bevis det är ingen advokat som vill ta ärendet och poliser kommer inte ta upp anmälan.
Det är som någon försöker bevisa att röda bilar och gamla gubbar stalkar en. Det går inte.

Jag ska gå och titta om jag har chip men. En annan sak chipen som jag klämde sönder var lite som silkon överdrag inte glas så kommer de synas på röntgen?
Citera
2016-02-07, 23:28
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Om jag sprang runt och trodde bilar var felregistrerade så hade det varit emot mig , inte då jag faktiskt hittar en som är det. Sedan om den är det för min skull eller om det är omlackerat ( ny bil), fel infört på transportstyrelsen vet jag inte nu.

Jag vet att ny granne subtilt trakasserat och hotat, jag vet att högst troligt så blev min hyresansökan hit , styrd. Jag vet att en ny markägare har mer kontakt med ny granne sedan jag hittat länkar på nätet åt Palme hållet som i sin tur för ihop dessa på annan ort. Jag vet att sossar är inblandade i bostaden på mer än ett sätt och jag vet att där den nya bilen står ( ca 75 meter från mig) så var det nya markägaren som sålt marken med mera som tex drönaren , stöld, och möjligen sabotage på bilen då jag aldrig innan haft 5 punkteringar på ett år etc .

Ska bli mycket intressant att se nästa laddning uppgifter jag väntar i veckan

Kan du återge vad grannen sa när hen hotade dig?
Citera
2016-02-08, 02:35
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag tror ju mer bevis jag har desto mer vill de döda mig! Vad ska jag göra med bevis det är ingen advokat som vill ta ärendet och poliser kommer inte ta upp anmälan.
Det är som någon försöker bevisa att röda bilar och gamla gubbar stalkar en. Det går inte.

Jag ska gå och titta om jag har chip men. En annan sak chipen som jag klämde sönder var lite som silkon överdrag inte glas så kommer de synas på röntgen?

Du kan ju börja med att publicera bevisen här eller i alla fall tala om vilka bevis du har. Vad har du för bevis?

Ja dina chips kommer att synas på röntgen.
I väg med dig till en läkare. Vi väntar med spänning.
Citera
2016-02-11, 07:53
Medlem
Harfagers avatar
En liten uppdatering här efter senaste laddningen infon som ledde till flera begärda infon.

I alla fall så kan jag konstatera att det går framåt även utan passfoton men tar längre tid att lägga detta pussel , men som sagt det går.

Då jag tyckte en man var så lik en kändis så behöll jag det som ett signalement, bara för att nu se en till som är lik denna kändis och dessa är förmodligen släkt( nya grannen med de subtila hoten mm ).

Blir lättare och lättare att fånga in dessa som djävlats så många år med rena människorättsbrott. Gillar inte detta riktigt men jag måste bli dels rentvådd på några punkter och dels få ett kraftig skadestånd och upprättelse och inte minst se till så att detta inte drabbar några andra.

Förstår ju att de klivit i för att rädda varandra , och kände de till vad allt handlade om i från början så hade de nog tvekat att hoppa in om de inte är rent onda psykopater/ sociopater och det är det väl inte.....Såg en utav de yngre för ett par dagar sedan då jag handlade och som gången innan stirrade ilsk mot mig för att nu ställa sig en halvmeter ifrån mig. Jag var lite förkyld och ilsknade till och tittade lätt mot han och hans sällskap en ung man till.... Den som lurat in dessa sedan 10 år är en patetisk ynkrygg som måste ha hoppats på att de tryck de satt på mig skulle leda till hjärtattack med allt det andra som taskig ekonomi, hårt jobb och ingen sjukvård för infektionerna och då som död vara ett dåligt vittne. Måste fota denna unga man nästa gång jag ser han för att kunna spåra vidare genom att då lägga ut bilden och ange orten.

Tillägg till detta ang kändis så var jag på ett mötte hos en person och som jag sedan fick göra en klagan på då denne tolkade allt som tom vissa här. Efter klagan så såg jag en känd person på tv som hette likadant och jag tyckte att både rösten och hårfärgen mm liknade denne , tänkte inte mer på det men såg ännu lite senare att denne person bytt efternamn , nu då jag börjat googla mer så sökte jag på denne men det står ingen stans om dennes namnbyte eller tidigare namn på nätet så kan det varit samma person och som rensat alla sina tidigare träffar på tidigare namnet , går det överhuvudtaget att göra ? Blir osäker på efternamnet nu då gamla artiklar på nätet i en tidning står med det nya namnet ....Men detta är bara ett sammanträffande på ett namn jag tänkte var det samma och röst, glasögon hår var lika och hajade till då jag såg nya namnet. Kan ju varit så att det var fel namn skylt uppe just då jag såg personen ... brukar inte lägga märke till vad folk heter på tv och just detta kändes för fjärran men klart man undrade ...
Senast redigerad av Harfager 2016-02-11 kl. 08:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in