Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Nej det är inte ett bra bevis för detta. Jag skulle vilja säga precis tvärtom, att tolka förekomsten av en bil som att det dels har med dig att göra och dels har något med GS att göra tyder på en mycket bristande analysförmåga.
Det är med andra ord mycket sannolikt att du tolkat bilen fel.
Om jag sprang runt och trodde bilar var felregistrerade så hade det varit emot mig , inte då jag faktiskt hittar en som är det. Sedan om den är det för min skull eller om det är omlackerat ( ny bil), fel infört på transportstyrelsen vet jag inte nu.
Jag vet att ny granne subtilt trakasserat och hotat, jag vet att högst troligt så blev min hyresansökan hit , styrd. Jag vet att en ny markägare har mer kontakt med ny granne sedan jag hittat länkar på nätet åt Palme hållet som i sin tur för ihop dessa på annan ort. Jag vet att sossar är inblandade i bostaden på mer än ett sätt och jag vet att där den nya bilen står ( ca 75 meter från mig) så var det nya markägaren som sålt marken med mera som tex drönaren , stöld, och möjligen sabotage på bilen då jag aldrig innan haft 5 punkteringar på ett år etc .
Ska bli mycket intressant att se nästa laddning uppgifter jag väntar i veckan