2016-02-06, 13:36
Medlem
emma80s avatar
Vi kan ju lika gärna slänga upp en länk till låten.

Himmel för två. https://www.youtube.com/watch?v=Pm7LOpa176c
Citera
2016-02-06, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja prat om hennes 31 åriga artist karriär och hur låten är i topp på itunes nu. Det säger ju en hel del enligt Anna. I hennes värld är det ju att folk verkligen längtat efter hennes comeback och att låten är i världsklass. För oss övrig normala människor är det enbart för att det blivit sådant rabalder nu kring låten.

Hur försörjer sig Anna Book?

Mycket arbete här! Tjänar hon några pengar på det?
Citera
2016-02-06, 13:58
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Vi kan ju lika gärna slänga upp en länk till låten.

Himmel för två. https://www.youtube.com/watch?v=Pm7LOpa176c

Helt OK med den typiska glittriga Anna Book-rösten. Kunde nog gått långt...
Citera
2016-02-06, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Hur försörjer sig Anna Book?

Mycket arbete här! Tjänar hon några pengar på det?

Det funderar jag också på! var inne på
Simon skölds insta i morse och kollade, då skrev han att medans "Camilla jobbar" så hänger jag och Charlie..bla,bla..
Vadå jobbar? Hon skrev en text, är inte det thats it, liksom?
Anna behöver tydligen repa och repa för lördagen och att sätta låten rätt en endaste gång.
Dessa människor glider omkring och gör ingenting i mina ögon, dagen lång, bor på hotell, äter mängder med mat, iaf. Anna såg man på TV4klippet..
Detta är inget jobb som jag ser på saken, men alla är vi ju olika som de säger nu för tiden...

För övrigt: världens sämsta låt om ni frågar mig, fattar inte hur det kunde bli ett sånt ståhej runt den!
Citera
2016-02-06, 14:31
Medlem
Hur korkad får man bli? Är inte Camilla Läckberg gravid? Ska man då sitta och vaka i 2 dygn över en psykiskt störd elefantkvinna?
Citera
2016-02-06, 14:46
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Anna Book har gråtit sig till så mycket publicitet de senaste dagarna, så frågan är om inte detta utfall var bättre för henne än att vara med i tävlingen....
Citera
2016-02-06, 14:51
Medlem
elpirros avatar
Lägg märke till hur hon flera gånger kollar ner på maten under intervjun, ja Anna du ska få äta din mastodont frukost, ta det lugnt.
Citera
2016-02-06, 14:56
Medlem
Anna Book på nyhetsmorgon i 4:an. Hahaha 😂😂😂 d där är seriöst det roligaste jag sett på länge!! Överviktiga Anna på sitt jättefina hotellrum med sin jättefina familj som snart kommer å ger henne kärlek. Firar 31 år som "artist"
Fan vad stor mage hon har. Hennes kropps form är som stora bokstaven B.
Citera
2016-02-06, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimmelbreuten
Anna Book på nyhetsmorgon i 4:an. Hahaha 😂😂😂 d där är seriöst det roligaste jag sett på länge!! Överviktiga Anna på sitt jättefina hotellrum med sin jättefina familj som snart kommer å ger henne kärlek. Firar 31 år som "artist"
Fan vad stor mage hon har. Hennes kropps form är som stora bokstaven B.

Ja, hahahaha där prickade du rätt till 100% !
Fast jag såg mest på hennes enorma bröst, störde mig liksom på det. Såg ut som om hon höll på att välta ikull vid minsta vindpust...Men med jättemagen så blir ju resultatet ett BIG BIG B
Citera
2016-02-06, 15:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Hon är 154 cm lång. Hur många kg, någon som har koll?

Här en vettig artikel från Aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22217484.ab

Resonerar kring att det som har hänt är mycket bättre för Anna Book än att delta. Sluta gråta, hycklerska. Frågan är om inte allt var uppgjort från början för att skapa publicitet åt mello-cirkusen.
Citera
2016-02-06, 15:49
Medlem
[quote=VitruvianskeMannen|56263852]Hon är 154 cm lång. Hur många kg, någon som har koll?

garanterat nära 100 sträcket om hon inte vippat över redan. Bara hennes pattar ser ut att vara motsvarande en normalviktig människa. Spelar ingen roll hur mycket hon foröker trolla med bylsiga toppar och blusar. Barnförbjuden exponering av fläsket så man tappar matlusten till nästa jul. 😐
Tycker synd om de där dansarna som måste lyfta henne i uppträdandet.
Hadde inte hon lagt sig under kniven *på skattebetalarnas nota* helt sjukt att man tillåta sig gå ner sig så jävla mycket efteråt...
Ingen värdighet what so ever!!
Citera
2016-02-06, 15:50
Medlem
haha helt ärligt, Denna anna book, De enda hon gjort genom åren i media är att gråta, gråta ut och ännu mer tjutandes. Kan någon begrava henne gråtandes?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in