2016-02-06, 00:31
Medlem
AmaiLius avatar
Era jävla idioter som ska ta in fler muslimer fatta nån gång att det är ni som har orsakat flyktingströmmen och att det finns oändligt antal muslimer som vill komma hit!
Citera
2016-02-06, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu
Era jävla idioter som ska ta in fler muslimer fatta nån gång att det är ni som har orsakat flyktingströmmen och att det finns oändligt antal muslimer som vill komma hit!

Det finns omkring 1,5 miljard muslimer i världen, det är inte ett oändligt antal, det är ett begränsat antal.
Citera
2016-02-06, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Men hur är det Sveriges problem? Det är väl snarare turkarna som i sådana fall är rövhål som stänger gränsen när en konflikt pågår i dess närområde?

Vad är det som säger att flyende syrier måste åka ända vägen till Sverige?

Personen vars inlägg jag svarade påstod att de var på väg till Sverige. Jag ville at han skulle förklara vad han menade eftersom han samtidigt påstod att de inte ens skulle kunna komma in i Turkiet. Jag har inte påstått att detta är Sveriges problem.
Citera
2016-02-06, 02:41
Medlem
satt i taxin, så klart börjar taxi chaffören från libanon snacka politik. Förstog ganska snabbt att han va palestiniernoch inte libanes. Vilket fall sa han " sverige vill först ha massa flyktingar sen säger dom nej, Folk har sålt sina hus och allt dom äger för att sig hit men så står dom stilla på mitten av vägen mot sverige för att nu ska de begränsas" Då tänkte jag: Om man flyr krig; hur kan man hinna sälja de man äger?" Men ja då fick man de bekräftat att dom säljer sina hus! för o ta sig hit. helt otroligt
Citera
2016-02-06, 02:57
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melankoli12
satt i taxin, så klart börjar taxi chaffören från libanon snacka politik. Förstog ganska snabbt att han va palestiniernoch inte libanes. Vilket fall sa han " sverige vill först ha massa flyktingar sen säger dom nej, Folk har sålt sina hus och allt dom äger för att sig hit men så står dom stilla på mitten av vägen mot sverige för att nu ska de begränsas" Då tänkte jag: Om man flyr krig; hur kan man hinna sälja de man äger?" Men ja då fick man de bekräftat att dom säljer sina hus! för o ta sig hit. helt otroligt

Man kan dock hålla med honom. Svenska politiker är helt dumma i huvudet. Nästa gång du pratar med en invandrare, låt honom förstå att svenska politiker inte skyddar invandrare med sina lögner, de skyddar enbart sig själva. De bär ansvar för detta. Även då de mörkar invandrares brott skyddar de sig själva då det är deras fel att brottet skedde.

Politiker och journalister är inte rädda för att invandrare ska drabbas av diskriminering eller annat skitsnack. De är rädda för att straff ska utkrävas av de som bär ansvar.
Senast redigerad av Grävulen 2016-02-06 kl. 03:04.
Citera
2016-02-06, 03:16
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det finns omkring 1,5 miljard muslimer i världen, det är inte ett oändligt antal, det är ett begränsat antal.

Lär dig förstå siffror. 1,5 miljard betyder att det går 150 muslimer per svensk (om man räknar med 10 miljoner invånare i Sverige).

Det är oändligt mycket mer än vad som "behövs" för att knäcka Sveriges ekonomi för gott.
Citera
2016-02-06, 03:39
Medlem
SophieNeveus avatar
Jag har aldrig riktigt förstått varför Sverige tar in så mycket invandrare. Är detta verkligen folkets vilja? Det känns som att Sverige har blivit en soptipp för hela Europa den senaste tiden.
Citera
2016-02-06, 06:28
Medlem
Crime-boys avatar
Om man går in för att förstöra sitt eget land totalt så kan man undra vad som är drivkraften bakom? Vad är agendan? Vem som helst med normal IQ fattar att detta går åt helvete. Men vad är agendan bakom ett sånt handlande? Varför vill man förstöra?
Citera
2016-02-06, 09:05
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigtHelvete
Migrationsverket har kommit med ny prognos för 2016. Enligt denna (osäkra) prognos väntas upp emot 140 000 asylsökande till Sverige:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6360732

Vad innebär detta för Sverige? Med tanke på hur tidigare prognoser träffat långt under faktiska tal, vilka slutsatser kan man dra av denna prognos?

Om detta obegripliga inflöde kommer 2016, då går SD över 50% i opinionsundersökningarna, då ska ni få se på etablissemangsslakt. Sjupartierna är redan i brygga som det är nu, de måste fatta att detta är dödsstöten för Socialdemokraterna och Moderaterna och inte minst småpartierna som nu kommer åka ur riksdagen.

Wow, Socialdemokraterna vill verkligen ha 7,5% i nästa val, helt otroligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy
Om man går in för att förstöra sitt eget land totalt så kan man undra vad som är drivkraften bakom? Vad är agendan? Vem som helst med normal IQ fattar att detta går åt helvete. Men vad är agendan bakom ett sånt handlande? Varför vill man förstöra?

För att vi är så fega och naiva och lever i förnekelse. Men det sker stora förändringar nu, det är tydligt.
Senast redigerad av RingRing2014 2016-02-06 kl. 09:10.
Citera
2016-02-06, 09:43
Medlem
JH1960s avatar
Vill vi ha fler gruppvåldtäkter? Vad jag vet brukar det inte vara vanligt, men skall vi verkligen ge asyl till de som utövar sånt? Finns det ingen möjlighet att slänga ut dem och behålla de ordentliga invandrarna?

http://www.expressen.se/kvallsposten/flyktingpojke-blev-valdtagen-pa-aker/

Anser att det är hemskt, vill tillägga att jag respekterar många invandrare / nyanlända för de är mycket rejäla personer, tror att vi inser det alla. Detta ger bara skit till de ordentliga personerna som jag uppriktigt sagt välkomnar.

Men dessa galningar med anala våldtäkter som maktmedel, nej det är inte min stil.

Jag respekterar inte personer som gör så som i expressens artikel. Finns ord som passar, fast det bästa vore att göra som förr i tiden, sätta ut dem i skogen så vargarna kan äta upp dem, det har de här pojkarna verkligen förtjänat. Läser ni artikeln så håller ni med. Jag lider med den stackars killen som blev våldtagen av mer än en och sen slagen för att inte tjalla....
Citera
2016-02-06, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JH1960
Vill vi ha fler gruppvåldtäkter? Vad jag vet brukar det inte vara vanligt, men skall vi verkligen ge asyl till de som utövar sånt? Finns det ingen möjlighet att slänga ut dem och behålla de ordentliga invandrarna?

http://www.expressen.se/kvallsposten/flyktingpojke-blev-valdtagen-pa-aker/

Anser att det är hemskt, vill tillägga att jag respekterar många invandrare / nyanlända för de är mycket rejäla personer, tror att vi inser det alla. Detta ger bara skit till de ordentliga personerna som jag uppriktigt sagt välkomnar.

Men dessa galningar med anala våldtäkter som maktmedel, nej det är inte min stil.

Jag respekterar inte personer som gör så som i expressens artikel. Finns ord som passar, fast det bästa vore att göra som förr i tiden, sätta ut dem i skogen så vargarna kan äta upp dem, det har de här pojkarna verkligen förtjänat. Läser ni artikeln så håller ni med. Jag lider med den stackars killen som blev våldtagen av mer än en och sen slagen för att inte tjalla....

Det är hemskt.
Vi måste sätta alla resurser för att stävja våldet.
Sen bör vi ta en flyktingpaus.
Citera
2016-02-06, 10:45
Medlem
YP4XQs avatar
Ve och fasa. Detta kommer drabba Sverige hårdare än Andra världskriget. Och vara flera generationer. Se på 90-talets flyktingvåg och vad som skapades ifrån den och lite annat strössel av inavlade invandrare... No-go-zoner, miljon-programs-ghetton, utanförskap, organiserad brottslighet och så vidare. Vi är inte ens färdiga med den vågen och nu kommer det ännu större med ännu mörkare mörkermän till Sverige.

Lycka till säger jag bara. Kaos på riktigt är på väg och ingen som skyddar dig. Bubblan kommer spricka för samtliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in