2016-02-05, 20:59
Medlem
Vilka siffror, svårt o se hur någon ska hota Elisabeth o Jesper i finalen..

Hur många gånger har de vunnit på spåret?
Citera
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Ren och skär utklassning, synd att Elisabeth vann. Maken till en sån äcklig människa har jag knappt skådat. Sitter och vinkar för varje svar som hon har vunnit nobel priset i fysik.
Citera
Medlem
Discohingstens avatar
Lika spännande match som Sverige-Lettland i bandy-VM.
Citera
2016-02-05, 21:00
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
Jesper och Elisabeth, galet starka! Kan bli en spännande final, men ändå klar seger tror jag.
Ett riktigt dreamteam

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nordegren/Epstein har väl inte varit så dåliga ikväll? Sen att det inte är i närheten och ändå bli utklassade av Elisabeth/Jesper är en annan sak.
Nja, jag tog mer poäng här hemma så så himla bra är dom inte.
Citera
Medlem
Trumpeters avatar
Ser fram emot en hård och tuff finalmatch. Kan bli en intressant holmgång, hoppas på Anna och Göran men det lika gärna bli förlust för dem.
Citera
Medlem
Loyolas avatar
Ursäkta, men vem mer är i final nästa vecka? Har inte hängt med.
Citera
Medlem
51 poäng för Jesper och Elisabeth och då tog de inte två av resorna på 10 p. Jäkla starkt. Jag erkänner, jag kunde mindre än radiopratarna. Judas kunde jag dock när bokstäverna dök upp.
Citera
Medlem
Marquesos avatar
Nu får vi hoppas att Epstein & Nordegren inte återkommer till nästa säsong (eller någon säsong därefter för den delen).

Spännande final att se fram emot!
Citera
2016-02-05, 21:01
Medlem
Oj vad Kristian surnade till på Louise. Nog för att hon är lite irriterande - men vad fan? Antar att han tänker att han skapar "skönt innehåll" när det tjafsas lite, men det gjordes på ett så ocharmigt vis.
Citera
2016-02-05, 21:01
Medlem
Jesper och Elisabeth är ju väldigt bra på att tänka på rätt sätt med ledtrådar vilket nog kommer att fälla avgörandet i finalen.
Citera
2016-02-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Måste ju vara den lättaste tiopoängaren någonsin. Man måste åka genom halva staden ("Upp" från "Uppsala") och Busch har härskat där.

.

Beror ju på om man vet att det är den svenska Busch man tänker på och inte USAs presidenter.
Citera
2016-02-05, 21:06
Medlem
Total jävla uppvisning. Kattens lek med råttan. Jag är djupt imponerad av "The Big Green Machine" (efter deras matchande klädsel). Dom kommer att jogga hem titeln lekande enkelt om det inte blir några moppetrimfrågor i finalen.

Jesper måste ha någon form av bokstavskombinationsintelligens parat med ett Rain Man-minne. Maken till kvicktänkt snubbe har jag aldrig träffat på! Gaggiga damen Bettan visade också att hon har skapliga neuronnätverk i plymen! Grattis till total dominans.

Själv får jag nöja mig med att ha vunnit Vem Där på mina Judas Priest-kunskaper.

Förlorarna var mer än lovligt trögtänkta. Skramla till halva staden.....? Vad kan det vara?

Måste vara La Paz?? Finns det kust? Är det inte...? Kan det vara La Paz...? Näää...

En alldeles förbålt trevlig omgång, jag njöt väldeliga av vinnarnas spirituella kommentarer!

För övrigt var den kirurgiskt omförpackade Vrethammar ljusår efter Kikki Danielsson i sina framföranden. Hoppas att finalen tar fram ett riktigt ess istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in