Citat:
Ursprungligen postat av
elliot1990
Dra inte alla över en kam. Många som kom från kriget i Balkan och andra generationens invandrare är lika kritiska. Dom som utbildade sig och fick tag i jobb och egna företagare som slitit arslet av sig som vilken Svensson som helst. Varför skulle dom vilja se sina skattade pengar försvinna ner i ett svart hål? Invandrare som röstar på S är dom som blev kvar i förorterna och enbart vill leva på staten.
Problemet med SD är att många utgår ifrån msm. Så fort dom hör SD kommer bilder från 30-tal, stöveltramp och heil Hitler upp på näthinnan.
Du pratar om dem ja. Jag pratar om majoriteten och den typiska MENA/Afrika invandraren sedan sent 90-tal och inne på 2000-talet. Som allt mer knuffar undan invandrare ifrån Polen, Balkan, Turkiet etc.
Sen så är SD ett nationalistiskt parti i sin grund och än idag. Vilket innebär att deras hjärta ligger såklart starkast hos de svenska folket. De utlänningar som kommit hit och jobbar blir ju per automatik.
Hade jag varit SD partiledare eller SD topp så hade jag självklart fört en politik som enbart eller åtminstone som först gynnar svenskar i Sverige. Varför? Jo. För de är mitt folk. Jag känner ingen gemenskap med Hassan i förorten född 2:a generation eller Mustafa ifrån Irak som vandrade in i Sverige 2015.