Citat:
Ursprungligen postat av
KortStubin
Du kan ju börja med att specificera vems frågor det är du svarar på genom att använda citatfunktionen.
Att du är mer intresserad av att nämna den officiella höjden på Ararat, visar bara på hur oseriös du är. Frågan om höjden väcktes aldrig, däremot var frågan hur djuren tog sig ner från det ca 5000 m höga berget. 137 m gör ingen skillnad i det här fallet.
Tackar för att visa att du är inte här för att lära dig, du ber mig att svara på DINA frågor vilket jag gör men du vet inte om det är DINA frågor jag svarar på eftersom jag inte gick tillbaks i tråden letandes eftersom dom för använa citations knappen och istället kopierade dom från länken du gav mig.
Konstigt nog så svarade jag några sekunder efter du frågade dom till mig, men ändå är du osäker på om det var DINA frågor jag svarade på.
Dessutom utöver det så svarade du aldrig på min fråga hur berg kommer till existens.
Ska följa bibelns råd i detta fall vilket är:
Matteus Kapitel 7:
"6 Ge inte det som är heligt åt hundarna, och kasta inte era pärlor åt svinen; de trampar på dem och vänder sig om och sliter sönder er."
Du har visat att du klart och tydligt inte är här för diskutera.