2016-02-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Åhh gud ja. Du skriver det på ett sätt så att jag verkligen drar öronen åt mig och känner att nu får det fan va nog. Tror jag måste gå ut i köket för att bre mig själv en macka. Fan vad upprörd jag är.

Skrev min åsikt i frågan då är det minsta att man kan få mogna och seriösa svar tillbaka än massa OT.
Citera
2016-02-02, 23:24
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thade
Skrev min åsikt i frågan då är det minsta att man kan få mogna och seriösa svar tillbaka än massa OT.
Du vill ha "mogna och seriösa svar" på detta?
Citat:
Tilläggas kan att jag är från Europa. Känns extra bra då vi invandrare tar över ert land.

Det måste svida sååå mycket för er små pursvenskar att veta om att vi som har pengarna i detta landet inte är etniskt svenska. Tänk på det svennebanan varje gång du tar ut ditt socialbidrag.
Citera
2016-02-02, 23:42
Bannlyst
Citat:
Bor i ett av de områdena som ska få asylboende.

Jag välkomnar dock förslaget. Eftersom jag inte har några skulder eller lån och en förmögenhet på XX miljoner så kommer jag givetvis att köpa 1,2,3 hus om de faller i värde. En eventuell tanke är att göra som Bert Karlsson. Detta skulle sätta press på övriga villaägare och tvinga en hel del att sälja.

Ett alternativ är att enbart köpa mark som kan sedan säljas till migrationsverket.

Vidare kan man upplåta åtminstone en av vilorna som asylboende men med vissa krav gentemot kommun och migrationsverk. Tex: Enbart kvinnliga invandrare osv.

Som sagt ekonomiskt och affärsmässigt så är Sverige ett mycket bra land att bo i om man är överklass. Känns bra att veta att pengarna rullar in utan att man behöver göra ett smack. Det sköter sig självt med hjälp av börsen (läs knegande svenskar).

Hittar man en framtida fru svensk som invandrare så hade det varit guld att:

I have a gift for you darling.

Oh really?

Yes look!

Oh a house youre so cute <3

Vill också passa på att döda det eviga tjat argumentet om att alla som inte röstade på SD får skylla sig själva när mångkulturen kommer.

Man röstar ju inte enbart om invandringen finns ju andra aspekter så som ekonomi, miljö, lån,pension, arbete, tillväxt, kärnkraft, utbyggnad, kultur osv osv

Tilläggas kan att jag är från Europa. Känns extra bra då vi invandrare tar över ert land.

Det måste svida sååå mycket för er små pursvenskar att veta om att vi som har pengarna i detta landet inte är etniskt svenska. Tänk på det svennebanan varje gång du tar ut ditt socialbidrag.

Med andra ord är du invandrad blatte som gärna skor dig på andras olycka. Trevlig människa. Man hoppas att karman biter dig i arslet.
Citera
2016-02-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Du vill ha "mogna och seriösa svar" på detta?

Ja, men förväntade mig väl för mycket. Trots allt flashback med rasister och slynglar här hängandes 24/7 i väntan på sina bidragspengar.

Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Med andra ord är du invandrad blatte som gärna skor dig på andras olycka. Trevlig människa. Man hoppas att karman biter dig i arslet.

Jag är ingen blatte. Sedan vet jag inte om du läste igenom mitt inlägg?

Vem välkomnar inte förslaget?

Bemöt det på ett sakligt sätt, men kanske svårt när man inte gått ut grundskolan?

Business is business.
Citera
2016-02-02, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ja, men förväntade mig väl för mycket. Trots allt flashback med rasister och slynglar här hängandes 24/7 i väntan på sina bidragspengar.

Jag är ingen blatte. Sedan vet jag inte om du läste igenom mitt inlägg?

Vem välkomnar inte förslaget?

Bemöt det på ett sakligt sätt, men kanske svårt när man inte gått ut grundskolan?

Business is business.

Gick ut grundskolan 1996. Gick ut gymnasiet 1999. Tog min första examen 2003. Tog min andra 2008.

Gör man business på andras olycka är man lika vidrig som en blatte.
Citera
2016-02-03, 00:02
Medlem
Citat:
Gick ut grundskolan 1996. Gick ut gymnasiet 1999. Tog min första examen 2003. Tog min andra 2008.

Gör man business på andras olycka är man lika vidrig som en blatte.

Ditt påhopp säger mer om dig själv än om det gör om mig.

I din värld är alla som jobbar och tjänar pengar blattar? Vilken oerhörd logik. Måste vara jobbigt att ständigt känna sig kränkt och utsatt i sitt eget land.

Du har fortfarande inte läst mitt inlägg och bemött det på ett moget och värdigt sätt.
Citera
2016-02-03, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ditt påhopp säger mer om dig själv än om det gör om mig.

I din värld är alla som jobbar och tjänar pengar blattar? Vilken oerhörd logik. Måste vara jobbigt att ständigt känna sig kränkt och utsatt i sitt eget land.

Du har fortfarande inte läst mitt inlägg och bemött det på ett moget och värdigt sätt.

Går inte att bemöta på det sätt du anser vara "moget". Vill du skriva upp dig själv på hatlistan med Bert Karlsson, varsågod.
Citera
2016-02-03, 00:07
Medlem
Citat:
Går inte att bemöta på det sätt du anser vara "moget". Vill du skriva upp dig själv på hatlistan med Bert Karlsson, varsågod.

Om du läser inlägget så finns det mycket man kan ta upp och diskutera.

Men detta kanske överstiger din kapacitet.
Citera
2016-02-03, 00:09
Medlem
Klar hämndaktion från rödgröna styret, så himla uppenbart. Snälla allianspolitikerna i Gbg vågar inte protestera. Se hur det gick för Wannholt.
Citera
2016-02-03, 00:09
Bannlyst
Citat:
Om du läser inlägget så finns det mycket man kan ta upp och diskutera.

Men detta kanske överstiger din kapacitet.

Jag bemötte det enda värt att bemöta. Att du verkar vara en ond människa som vill sko dig på andras olycka.
Citera
2016-02-03, 00:12
Medlem
Citat:
Jag bemötte det enda värt att bemöta. Att du verkar vara en ond människa som vill sko dig på andras olycka.

Anser du ja. Men tråden handlar inte om det utan om att andra och kanske även du vill bemöta mitt inlägg? Läs en gång till och ta upp något att diskutera? Eller är detta för svårt för en rasist?

Admin kan ju radera alla inlägg efter mitt första inlägg eftersom dom är väldigt OT.
Citera
2016-02-03, 02:06
Medlem
Citat:
Skriv hela ditt inlägg på ett moget och seriöst sätt så kanske du får mogna svar tillbaka. Ingen som orkar argumentera med någon som skriver ett inlägg där 1/3 är relevant och 2/3 OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in