2016-02-02, 08:28
Medlem
junkbords avatar
Undra om det har tagit hänsyn till att det ligger en kristen förskola 50m från var boendet vid skintebo småbåtshamn planeras byggas.

http://www.senapskornet.se/
Senast redigerad av junkbord 2016-02-02 kl. 08:32.
Citera
2016-02-02, 10:37
Medlem
Dessa "finare" områden med höginkomsttagare - tillräckligt rika för att med plånboken bo i segregerade områden fria från invandring - har traditionellt haft mycket få SD väljare.

Får se hur utvecklingen blir....
Citera
2016-02-02, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Väljarna har i föräldragrupper och samverkansgrupper bett oss att ta ansvar i flyktingfrågan, Vi har drygt 55% stöd i valkretsen vilket medför att vi sitter lugna.
Ja inte i Askim iallafall, där har du fel.
Citera
2016-02-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Undra om det har tagit hänsyn till att det ligger en kristen förskola 50m från var boendet vid skintebo småbåtshamn planeras byggas.

http://www.senapskornet.se/

Va? Behövs det hänsyn mot befintlig befolkning? Nä, men visst låter placeringen urbota dum. Min gissning är att om några år har förskolan bytt lokaler.
Citera
2016-02-02, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theralena
Måste göra ont i ditt rasist hjärta att jag som invandrare känner mig och är svensk

Varför skulle ditt självbedrägeri göra ont i en annan människa? Sjukligt narcissistiskt om du verkligen tror att så är fallet.
Citera
2016-02-02, 15:39
Medlem
Playams avatar
Bästa nyheten på ett tag, finns inget roligare scenario än att överklassen får smaka på dessa möten mellan människor.
Citera
2016-02-02, 18:56
Medlem
Kroulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Undra om det har tagit hänsyn till att det ligger en kristen förskola 50m från var boendet vid skintebo småbåtshamn planeras byggas.[/url]

Undra om det har tagit hänsyn till att skintebo småbåtshamn ligger i närheten...

Bara en tidsfråga innan den eller GKSS-hamnen brinner upp....
Citera
2016-02-02, 20:18
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroull
Undra om det har tagit hänsyn till att skintebo småbåtshamn ligger i närheten...

Bara en tidsfråga innan den eller GKSS-hamnen brinner upp....
Du har fel. Filip och Fredrik filar på filmen Trevligt Folk 2 (arbetsnamn Kod 291).
Nu ska det seglas, HBTQ-certifieras, pensionsräddas och simtränas.
Feelgood är slutresultatet även om mkt material måste klippas bort.
Citera
2016-02-02, 22:06
Medlem
Bor i ett av de områdena som ska få asylboende.

Jag välkomnar dock förslaget. Eftersom jag inte har några skulder eller lån och en förmögenhet på XX miljoner så kommer jag givetvis att köpa 1,2,3 hus om de faller i värde. En eventuell tanke är att göra som Bert Karlsson. Detta skulle sätta press på övriga villaägare och tvinga en hel del att sälja.

Ett alternativ är att enbart köpa mark som kan sedan säljas till migrationsverket.

Vidare kan man upplåta åtminstone en av vilorna som asylboende men med vissa krav gentemot kommun och migrationsverk. Tex: Enbart kvinnliga invandrare osv.

Som sagt ekonomiskt och affärsmässigt så är Sverige ett mycket bra land att bo i om man är överklass. Känns bra att veta att pengarna rullar in utan att man behöver göra ett smack. Det sköter sig självt med hjälp av börsen (läs knegande svenskar).

Hittar man en framtida fru svensk som invandrare så hade det varit guld att:

I have a gift for you darling.

Oh really?

Yes look!

Oh a house youre so cute <3

Vill också passa på att döda det eviga tjat argumentet om att alla som inte röstade på SD får skylla sig själva när mångkulturen kommer.

Man röstar ju inte enbart om invandringen finns ju andra aspekter så som ekonomi, miljö, lån,pension, arbete, tillväxt, kärnkraft, utbyggnad, kultur osv osv

Tilläggas kan att jag är från Europa. Känns extra bra då vi invandrare tar över ert land.

Det måste svida sååå mycket för er små pursvenskar att veta om att vi som har pengarna i detta landet inte är etniskt svenska. Tänk på det svennebanan varje gång du tar ut ditt socialbidrag.
Citera
2016-02-02, 22:07
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekarbernt
Så är det absolut inte. Helt fel av dig.
Så SD fick alltså egen majoritet i Hovås, Långedrag, Örgryte förra valet. Dumma mig!
Citera
2016-02-02, 22:15
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thade
Tilläggas kan att jag är från Europa. Känns extra bra då vi invandrare tar över ert land.
Får gratulera till den upplevda känslan av samhörighet med araber och afrikaner.
Citera
2016-02-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thade
Bor i ett av de områdena som ska få asylboende.

Jag välkomnar dock förslaget. Eftersom jag inte har några skulder eller lån och en förmögenhet på XX miljoner så kommer jag givetvis att köpa 1,2,3 hus om de faller i värde. En eventuell tanke är att göra som Bert Karlsson. Detta skulle sätta press på övriga villaägare och tvinga en hel del att sälja.

Ett alternativ är att enbart köpa mark som kan sedan säljas till migrationsverket.

Vidare kan man upplåta åtminstone en av vilorna som asylboende men med vissa krav gentemot kommun och migrationsverk. Tex: Enbart kvinnliga invandrare osv.

Som sagt ekonomiskt och affärsmässigt så är Sverige ett mycket bra land att bo i om man är överklass. Känns bra att veta att pengarna rullar in utan att man behöver göra ett smack. Det sköter sig självt med hjälp av börsen (läs knegande svenskar).

Hittar man en framtida fru svensk som invandrare så hade det varit guld att:

I have a gift for you darling.

Oh really?

Yes look!

Oh a house youre so cute <3

Vill också passa på att döda det eviga tjat argumentet om att alla som inte röstade på SD får skylla sig själva när mångkulturen kommer.

Man röstar ju inte enbart om invandringen finns ju andra aspekter så som ekonomi, miljö, lån,pension, arbete, tillväxt, kärnkraft, utbyggnad, kultur osv osv

Det måste svida sååå mycket för er små pursvenskar att veta om att vi som har pengarna i detta landet inte är etniskt svenska. Tänk på det svennebanan varje gång du tar ut ditt socialbidrag.
Åhh gud ja. Du skriver det på ett sätt så att jag verkligen drar öronen åt mig och känner att nu får det fan va nog. Tror jag måste gå ut i köket för att bre mig själv en macka. Fan vad upprörd jag är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in