2016-02-02, 13:37
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akehodell
Den lågintensiva invasionen fortsätter och kvinnliga nyttiga idioter stöder helhjärtat ockupanterna.

De kan ju bidra med sina döttrar till bubbelpoolerna och vattenlandens dolda vrår...
Citera
2016-02-02, 13:41
Medlem
MonaSvisas avatar
Jepp en logisk följd av den politik som svenska folket röstat fram. Det här är inget att diskutera eller debattera. En majoritet av svenska folket har röstat fram exakt detta Sverige och det som är och allmera kommer att bli svensk kultur.

Ni måste ta ert ansvar och vänja er med Det Nya Sverige!
Citera
2016-02-02, 13:58
Medlem
BewilderedHulders avatar
Den första feministiska regimen i världen agerar förstås föredömligt?

Pedofilin praktiseras under öppna naturliga former i statliga anrättningar. Konstigt nog så påverkar den här strategin flickor, tjejer och kvinnor i oönskad riktning. Vad ska feministerna som styr Sverige göra då? Ett upprop som heter Jag är inte din kvinna, naturligtvis. Det är så här allvarliga samhällsproblem hanteras av regimen på badhus.

Ännu ett steg i islamisering som oskyldigt började ritualer över svenska skolors skolmat.
Nu ska offentligheten renas från det kvinnliga könet för att göra plats för den goda maktens kämpande matriarkatets världsbild. Oliktänkande bör och ska tystas med alla metoder, så som hundratals anställda kvalitetskontrollerare på facebook.

Föraktet växer by the minute.
Senast redigerad av BewilderedHulder 2016-02-02 kl. 14:02.
Citera
2016-02-02, 13:59
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Ja, vad säger man mer än att det minst sagt är för jävligt. Jag tycker dock snacket att man inte ska bry sig p.g.a. vissa högröstade feminister menar att det är män och implicit även etniska svenskar som ställer till med tafskalas går bort.

Detta är en angelägenhet som angår alla svenskar och om problemet inte omgående åtgärdas kommer det bli permanent och sprida sig till alla offentliga miljöer och drabba samtliga kvinnor unga som gamla i Sverige som inte klär sig enligt den muslimska seden.

Feminister hemmahörande på dårhuset är trots allt lätträknade och utgörs endast de av som syns och skränar i plojmedia a.k.a MSM samt dess lättkränkta svans av misslyckade genusbloggare, twitter-aktivister, Facebook-knarkare och icke binära HBTQ-Ufon. Dessa ska självklart inte få förstöra för alla normala kvinnor i Sverige.
Citera
2016-02-02, 14:30
Medlem
Kvinnor behöver inte oroa sig. Det här är bara inkörsporten till skattesubventionerade gratisbad för enbart kvinnor. De kommer vara fräscha nya anläggningar män endast ska betala för men inte få nyttja för det är vi män som gjort att kvinnor måste ha dessa platser :P
Citera
2016-02-02, 14:54
Medlem
Flippertrollkarls avatar
En stor majoritet av unga kvinnor röstar vänster och är själva ansvariga för denna utveckling. Men kanske problemet löser sig om vi portar vita män från alla badhus och offentliga platser i allmänhet?

Nej, självklart ska det aldrig tillåtas. Kvinnan ska vara jämställd med mannen i detta land, och kunna känna trygghet när hon badar, precis som tidigare. Ni som gapar över att det minsann är män som begår dessa övergrepp och inte bara flyktingar, skojar ni? Jag har ALDRIG hört någon kvinna uttrycka oro på samma sätt som många gjorde under förra året. Varför ska jag behöva övervaka min lillasyster när hon simmar för att hon är rädd att bli angripen?

Nu får ni kvinnor med rosa flaggor, skägg och hår på pungen skärpa er och inse att er höga röst bara är kontraproduktiv.
Citera
2016-02-02, 15:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Ofrånkomligt när man som samhälle mest yrar omkring annat. Kommer bli allt mer av den varan men inget direkt nytt heller. Vi har redan no go zoner i Sverige och just rädslan är väl inget direkt nytt fenomen. Förr kanske det mer handlade om krogen och vara med och där har det ju synts under ganska lång tid att kvinnor blir allt färre. För saker så självklara som bad och gym kommer det bli allt mer tydligt. Vilken förälder vill släppa iväg sina barn när så unga som runt 10 år blir antastade och kvinnor lär inte heller vilja utsätta sig för den faran. Eller ens det otrevliga med blickar och kameror som plåtar.
Citera
2016-02-02, 15:23
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpoonyOne
Sara Franzén Shilwan chef för Eriksdalsbadet menar att:

"antalet tonårstjejer som besöker simhallen den senaste månaden minskat så mycket att det märks.
– Troligen beror det på att de är rädda för att bli ofredade."

Som förutsett assimilerar sig unga kvinnor först till de införda, dominanta, värderingarna eftersom selektionstrycket på dem för att överge sina självförverkligande-moderna värderingar till förmån för överlevnads-traditionella är större än på män (eller på äldre kvinnor).

Som medelålders man kommer jag att dö med åsikten att kvinnor skall kunna röra sig fritt utan att bli antastade (jag har ingen anledning att ändra den värderingen och assimilera mig, utan kan kosta på mig att tycka bara så där), men unga kvinnor kommer snabbt att anamma värderingen att de som går till badet och blir antastade får skylla sig själva (de har tusen rationella anledningar till att assimilera sig, och det fort).
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2016-02-02 kl. 15:29.
Citera
2016-02-02, 15:36
Medlem
Vad tycker feministerna själva om detta? Ser dom detta som ett problem eller är dom helt upptagna med att skylla allt på den vita mannen på Twitter?
Citera
2016-02-02, 15:50
Medlem
Hade inte heller satt min fot på det där badet om jag hade ett snitt mellan benen och dom släppt ut hajar i bassängerna..
Citera
2016-02-02, 16:26
Medlem
TheOnlyYodas avatar
Jättetråkigt och det lär ju snabbt bli en nedåtgående spiral där antalet tjejer bara minskar och minskar tills det inte ens finns några kvar. Snacka om att jag skulle känna mig livrädd om jag kom in till ett badhus och insåg att jag var den enda tjejen på stället, speciellt om majoriteten av killarna var blattar.

Svårt att veta hur man ska lösa problemet, man måste arbeta från så många olika håll. Det spelar ingen roll hur många kameror man installerar eller vakter man anställer om inget händer dessa killar och dom bara får gå fria utan konsekvenser.
I grunden måste man även ta itu med deras kvinnosyn och få dom assimilerade för att få till någon riktig förändring. Den punkten är den svåraste och kommer inte att kunna lösas inom de närmsta åren då det sitter alldeles för djupt.
Citera
2016-02-02, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOnlyYoda
Jättetråkigt och det lär ju snabbt bli en nedåtgående spiral där antalet tjejer bara minskar och minskar tills det inte ens finns några kvar. Snacka om att jag skulle känna mig livrädd om jag kom in till ett badhus och insåg att jag var den enda tjejen på stället, speciellt om majoriteten av killarna var blattar.

Svårt att veta hur man ska lösa problemet, man måste arbeta från så många olika håll. Det spelar ingen roll hur många kameror man installerar eller vakter man anställer om inget händer dessa killar och dom bara får gå fria utan konsekvenser.
I grunden måste man även ta itu med deras kvinnosyn och få dom assimilerade för att få till någon riktig förändring. Den punkten är den svåraste och kommer inte att kunna lösas inom de närmsta åren då det sitter alldeles för djupt.

Även om det går att lösa inom några år, så kvarstår problemet att det fylls på hela tiden med nya asylsökande.

Jag tror tyvärr att svenska folket mer eller mindre kommer att överge simhallarna. Det finns inget politiskt stöd för att värna får rätt att få bada i fred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in