Citat:
Ursprungligen postat av
Gunnilas-bulle
Ja, vad säger man mer än att det minst sagt är för jävligt. Jag tycker dock snacket att man inte ska bry sig p.g.a. vissa högröstade feminister menar att det är män och implicit även etniska svenskar som ställer till med tafskalas går bort.
Detta är en angelägenhet som angår alla svenskar och om problemet inte omgående åtgärdas kommer det bli permanent och sprida sig till alla offentliga miljöer och drabba samtliga kvinnor unga som gamla i Sverige som inte klär sig enligt den muslimska seden.
Feminister hemmahörande på dårhuset är trots allt lätträknade och utgörs endast de av som syns och skränar i plojmedia a.k.a MSM samt dess lättkränkta svans av misslyckade genusbloggare, twitter-aktivister, Facebook-knarkare och icke binära HBTQ-Ufon. Dessa ska självklart inte få förstöra för alla normala kvinnor i Sverige.
Förvisso. Men kvinnor i allmänhet kan ändå i viss mån påverka vilka man låter tala för sin sak. Om de av bekvämlighetsskäl lämnar fältet fritt för de radikala feministerna och låter sig representeras av dem så får det naturligtvis konsekvenser i långa loppet. Om de enda kvinnor som hörs i mediabruset är de som hävdar att dessa sexuella trakasserier och övergrepp i grupp inte är något nytt utan i alla tider även har praktiserats av den etniskt svenske mannen så är ju risken större att svenska män till sist rycker på axlarna och tänker att det här är ju inte värre än förr, så varför ska jag då bry mig?
Förhoppningsvis blir det inte konsekvensen i enskilda fall, om man ser någon antastas, och naturligtvis inte om någon i familjekretsen blir utsatt. Men jag skulle tycka att det var jäkligt trist om svenska män slutade uppröras när svenska kvinnor systematiskt trakasseras. Och det är där vi riskerar att hamna om de röststarka kvinnorna alltid tar de nyanländas parti och hävdar att den genomsnittlige svenske mannen inte har ett skvatt bättre kvinnosyn än män från medeltida kulturer.