Citat:
Ursprungligen postat av
engi
Snälla, ta ditt jävla rassesnack och försvinn härifrån. Prata om vad ämnet handlar om istället.
Trådens rubrik är angående firmor och deras aktiviteter. Om det var som i helgen där DFG var 90+, FB fler än så och 10-15 WM så skulle jag nog klassa det som en firma aktivitet, oavsett vad du anser om hela händelsen, pajas.