2016-02-01, 17:08
  #29965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Men man ska acceptera bråk och stök i samband med fotbollsmatcher?
Lägg där till pengarna som dom kalasen kostar.
Det finns många aspekter av fotbollen och huliganism man kan argumentera emot. Att det skulle vara negativt för Sveriges ekonomi är inte en av dem. Allsvenskan generar enormt mycket mer skattepengar än det kostar i form av polisnärvaro osv.
Citera
2016-02-01, 17:18
  #29966
Medlem
KGB bjöds in, men de har tydligen valt sida. De vill se Sverige gå under, de vill se sina fruar våldtas och sina barn mördas.

Det är bra att man vet var de står. Detta är större en fotboll, detta är för Sverige.
Citera
2016-02-01, 17:37
  #29967
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Firman Boys och Djurgårdens Fina Grabbar gav ett statement att sådant här tål vi fan inte mitt i Stockholm City era jävla luffare. Tålamodet är faktiskt slut. Sedan länge.
Ja att de inte gillar ensamkommande flyktingbarn från Marocko. Därför vevar man mot random killar med mörk hudfärg som råkar befinna sig vid T-Centralen en fredagskväll. Bra jobbat, budskapet gick nog hem
Citera
2016-02-01, 17:43
  #29968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Ja att de inte gillar ensamkommande flyktingbarn från Marocko. Därför vevar man mot random killar med mörk hudfärg som råkar befinna sig vid T-Centralen en fredagskväll. Bra jobbat, budskapet gick nog hem

Man är bra dum om man skiljer på blattar och blattar. De har inget här att göra oavsett land eller för den delen vad en pappersbit säger.
Citera
2016-02-01, 17:50
  #29969
Medlem
engis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sons-of-Odin
Man är bra dum om man skiljer på blattar och blattar. De har inget här att göra oavsett land eller för den delen vad en pappersbit säger.

Snälla, ta ditt jävla rassesnack och försvinn härifrån. Prata om vad ämnet handlar om istället.
Citera
2016-02-01, 17:53
  #29970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engi
Snälla, ta ditt jävla rassesnack och försvinn härifrån. Prata om vad ämnet handlar om istället.

Trådens rubrik är angående firmor och deras aktiviteter. Om det var som i helgen där DFG var 90+, FB fler än så och 10-15 WM så skulle jag nog klassa det som en firma aktivitet, oavsett vad du anser om hela händelsen, pajas.
Citera
2016-02-01, 18:24
  #29971
Medlem
MAC14s avatar
Som nationell vill jag uttrycka min tacksamhet till de grabbar som var ute och städade. Det finns större problem än den rivaliserande firman, problem som hotar vår fortsatta existens. Det var därför glädjande att ni gjorde gemensam sak och angrep en del av detta problem tillsammans.

Tack.

Till alla belackare vill jag säga: Hoppas det är du eller din familj som utsätts för det marockanska gatuslöddret nästa gång.
Citera
2016-02-01, 19:34
  #29972
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Hahah... Dem blev inte inbjudna pga firman o dfg helt enkelt inte ville ha med dem av diverse anledningar...

Citat:
Ursprungligen postat av sons-of-Odin
KGB bjöds in, men de har tydligen valt sida. De vill se Sverige gå under, de vill se sina fruar våldtas och sina barn mördas.

Det är bra att man vet var de står. Detta är större en fotboll, detta är för Sverige.
Hur var det nu egentligen, på riktigt, sanningen..?
Citera
2016-02-01, 21:17
  #29973
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Till alla belackare vill jag säga: Hoppas det är du eller din familj som utsätts för det marockanska gatuslöddret nästa gång.
Jag har inget emot att folk piskar på de marockanska gatubarnen (med skägg) men här lyckades man verkligen skjuta bredvid målet. Oavsett syftet så var exekveringen av det hela katastrofalt.
Citera
2016-02-01, 22:59
  #29974
Medlem
Nennenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Ja att de inte gillar ensamkommande flyktingbarn från Marocko. Därför vevar man mot random killar med mörk hudfärg som råkar befinna sig vid T-Centralen en fredagskväll. Bra jobbat, budskapet gick nog hem

Du menar illegalt invandrade ungdomar från Marocko?
Citera
2016-02-01, 23:12
  #29975
Medlem
Det hela blev ju väldigt lyckat!
Soporna inom polisen fick sig en smäll på fingrarna.
Igår när det kutade runt ett gäng babianer och levde rövare vid odenplans t-bana kom snutarna med en fart dom inte haft sen malexander för att skydda sina älsklingsbarn.
Döm om deras förvåning när det visade sig vara barnen som levde jävel.....
Vujvujvuj öh äh vafan gör vi nu?
Öh vi släpper dom som vi alltid gör.
Det är ju trots allt den nya adeln och inga jävla svennar!


Hahahaha jävla fittsnutar!
Citera
2016-02-02, 07:18
  #29976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Det hela blev ju väldigt lyckat!
Soporna inom polisen fick sig en smäll på fingrarna.
Igår när det kutade runt ett gäng babianer och levde rövare vid odenplans t-bana kom snutarna med en fart dom inte haft sen malexander för att skydda sina älsklingsbarn.
Döm om deras förvåning när det visade sig vara barnen som levde jävel.....
Vujvujvuj öh äh vafan gör vi nu?
Öh vi släpper dom som vi alltid gör.
Det är ju trots allt den nya adeln och inga jävla svennar!


Hahahaha jävla fittsnutar!

Nu har man tydligen fått pengar och resurser för att bild en polisstyrka mot medborgargarden men pengar fanns inte att stötta de poliser som dagligen går på knäna för att hålla ordning i Sthlm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in