2016-01-30, 12:45
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
En liten uppdatering:

Henrik Schyffert och många av hans gelikar har helt slutat skrika, twittra och facebooka kring att massinvandringen skulle vara gratis, gynna ekonomin på kort och lång sikt samt överlag inte skapa varken mer brott eller segregation.

Henrik-S partikamrater har nu igår besutat att ungefär hälften av alla som Sverige med Lövet och Henrik i spetsen lurat hit genom att vandra i veckor för att därefter simma över medelahavet inte fick komma hit, det vara bara en luring, du skall hem nu, det visade sig att tidigare belackare hade rätt. Ingen ville visst ha ett samhälle i sönderfall och när man nu räknade på kostnaderna hade vi inte råd heller.

...En stilla undran är om dessa Godhetens riddare som tävlat med varandra i att snabbast ge bort våra pensionärers intjänade pengar nu verkligen kommit till insikt med vad de ställt till med. Detta torde vara Sveriges absolut största efterkrigsfiasko där vi nog nu kan räkna hundratals döda på land och i vattnet, till stor del för att några personer i ett par Europeiska länder där Sverige varit pådrivande haft denna närmast absurda inställning. Henrik har här varit PK-ligans frontfigur och talman. Med största sannolikhet slutar inte denna resa här utan en mängd stora och små problem kommer behöva mötas nu när hälften av gänget skall resa hem.

Jag blir kraftigt illamående när jag tänker på den självgode Schyffert som sippat konjak och kräkts ut spydigheter på alla som haft en avvikande åsikt hans egen och istället för att göra en god gärning, uppmanat till att försätta landet och alla dess innevånare i en situation som vi inte kan jämföra med något efter andra världskriget.
Bra formulerat.

Min fråga till Henry Schyffert är följande. Varför skriver du ingenting nu, din utvecklingsstörda idiot? Det är nu dina sympatisörer verkligen skulle behöva dina pinsamma förklaringar, inte i höstas när det fortfarande var mode att ha dina efterblivna åsikter.
Citera
2016-01-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floragatan
Bra formulerat.

Min fråga till Henry Schyffert är följande. Varför skriver du ingenting nu, din utvecklingsstörda idiot? Det är nu dina sympatisörer verkligen skulle behöva dina pinsamma förklaringar, inte i höstas när det fortfarande var mode att ha dina efterblivna åsikter.

Spoton, detta är pudelns kärna. Det stör mig sjukt att alla jävla idioter som stöttat fanskapet på forum och i media drabbats av chock och tystnat då samhällsgarden drar ut på gatorna och städar upp det som polisen och samhället misslyckats att lösa.

Schyffert uttala dig och möt massornas avsky!!
Citera
2016-01-30, 22:06
Medlem
Mats Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
En liten uppdatering:

Henrik Schyffert och många av hans gelikar har helt slutat skrika, twittra och facebooka kring att massinvandringen skulle vara gratis, gynna ekonomin på kort och lång sikt samt överlag inte skapa varken mer brott eller segregation.

Henrik-S partikamrater har nu igår besutat att ungefär hälften av alla som Sverige med Lövet och Henrik i spetsen lurat hit genom att vandra i veckor för att därefter simma över medelahavet inte fick komma hit, det vara bara en luring, du skall hem nu, det visade sig att tidigare belackare hade rätt. Ingen ville visst ha ett samhälle i sönderfall och när man nu räknade på kostnaderna hade vi inte råd heller.

...En stilla undran är om dessa Godhetens riddare som tävlat med varandra i att snabbast ge bort våra pensionärers intjänade pengar nu verkligen kommit till insikt med vad de ställt till med. Detta torde vara Sveriges absolut största efterkrigsfiasko där vi nog nu kan räkna hundratals döda på land och i vattnet, till stor del för att några personer i ett par Europeiska länder där Sverige varit pådrivande haft denna närmast absurda inställning. Henrik har här varit PK-ligans frontfigur och talman. Med största sannolikhet slutar inte denna resa här utan en mängd stora och små problem kommer behöva mötas nu när hälften av gänget skall resa hem.

Jag blir kraftigt illamående när jag tänker på den självgode Schyffert som sippat konjak och kräkts ut spydigheter på alla som haft en avvikande åsikt hans egen och istället för att göra en god gärning, uppmanat till att försätta landet och alla dess innevånare i en situation som vi inte kan jämföra med något efter andra världskriget.

Väl skrivet. Jag undrar också om Godhetens riddare inser vad de ställer till med. Ehrnman, Shyffert, Pascalidou och den manliga operasångaren som sminkar sig har tystnat. Förhoppningsvis har de så pass mycket insikt att de förstår att problemen som nu (plötsligt!) även rapporteras i gammalmedia kommer att eskalera. De kanske planerar damage control. Egentligen undrar jag vad alla MP-väljare tänker nu? Är de stolta eller ska de skylla på någon annan?

Men angående Shyffert. Av någon outgrundlig anledning så personifierar han den ultimata idioten. Tillsynes normalbegåvad från märsta. Hade tur som hookade upp med busringarna Haag, Lindström, Luuk, Gustafsson och senare Rheborg (som också vurmar för öppna gränser). Shyffert bor tillsammans med andra mediamänniskor i Bromma (gillar lika), för att vid 50-års krisen göra som många andra andra med ekonomisk möjlighet - flytta till innerstan. Sen har han mage att sitta i sin lägenhet vid vasaparken och twittra hur enkelt det är att avstå lite netflix, fanta och en pizza för att ta emot 500.000 människor. På kort och lång sikt. Den logiken som kallas Schyffertonomics.

Att beskylla Sverige och svenskar att vara främlingsfientliga är som att beskylla Moder Teresa att inte göra tillräckligt. Om Henrik eller någon av hans kompisar sätter sig på valfri tåg/tunnelbana/spårvagen/buss från valfri förort mot city i någon av de större städerna, så borde de inse att Sverige redan är supermångkulturellt. Nu måste problemen lösas och integrationen lösas.

Det nya Sverige har några frågor måste besvaras. Ska t.ex. gymmen ha egna sektioner för tjejer. Egna fritidsgårdar för tjejer. Badhusen ha tider då bara tjejer får tillgång. Tjejer ska kunna få vakter när det tar sig hem. Egna sektioner på kommunala färdmedel. Det här är realitet idag. Vet Shyffert och övriga innerstads vänstermänniskor att dessa utmaningar finns utanför innerstaden? Eller är det ok att Sverige backar utvecklingen för att anpassa oss till den nya tiden.

Jag avskyr Shyffert och kommer aldrig någonsin se, lyssna eller bevista något som han är delaktig i.
Senast redigerad av Mats Lind 2016-01-30 kl. 22:20.
Citera
2016-01-30, 22:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Egentligen undrar jag vad alla MP-väljare tänker nu? Är de stolta eller ska de skylla på någon annan?
Dom är rätt rökta, alla kommer att skylla på MP för att komma undan eget ansvar. "The Hippie made me do it"-

Citat:
Ursprungligen postat av Mats Lind
Jag avskyr Shyffert och kommer aldrig någonsin se, lyssna eller bevista något som han är delaktig i.
Det viktiga här är att aldrig betala inträde, biljett eller på annat sätt bidra till att Schyffert, Ernman & andra tjänar en enda jävla krona. Dom skall naturligtvis inte hotas, men om man råkar gå förbi när dom blir rånmördade/våldtagna av araber så går man givetvis bara förbi. Dumt att riskera att få smuts på kavajen för att försvara någon som bara får vad dom själv har bett om.
Citera
2016-01-30, 22:21
Medlem
han har så snygg röv att jag gärna betalar för att få se (och kanske klämma)på den
Citera
2016-01-30, 22:26
Medlem
Mats Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
han har så snygg röv att jag gärna betalar för att få se (och kanske klämma)på den

Vad gör den så snygg att du betalar för att se den ?

Ifs är han en sån hycklare att han skulle säkert ta betalt för att låta dig se och klämma på hans röv. Tror du att han skulle behålla dina pengar eller skänka dem till något?
Citera
2016-01-31, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint

Du kan vara lugn för att han kommer bajsa dig i ansiktet när du slickar hans röv.
Citera
2016-01-31, 12:51
Medlem
elliot1990s avatar
Reinfeldt som har regerat Sverige ungefär lika bra som tjejer kör bil. Brain quotes. Det var som fan. Statistiken Schyffert delar med sig på FB och hyllar är från alliansens regeringstid. Schyffert har kommit ut som borgare.
Senast redigerad av elliot1990 2016-01-31 kl. 12:54.
Citera
2016-02-01, 11:56
Medlem
Floragatans avatar
HS hänvisar i ett inlägg på facebook med rubriken Så lugna er the fuck down till någon stjärna vid namn Staffan Landin där han kommer fram till att

Arbetslösheten sjunker
Brottsligheten minskar
Inkomsterna är högre än någonsin - trots massinvandringen
Sysselsättningen fortsätter att öka
Reallönerna är högre än någonsin
Sverige som land är rikare än någonsin
Antalet anmälda våldtäkter minskade med 12 procent under 2015
Ingen total systemkollaps verkar märkas inom näringslivet

https://www.facebook.com/Henrik-Schyffert-108245655881469/?fref=nf

http://staffanlandin.se/?page_id=1745
Citera
2016-02-01, 21:20
Medlem
Citat:
HS hänvisar i ett inlägg på facebook med rubriken Så lugna er the fuck down till någon stjärna vid namn Staffan Landin där han kommer fram till att

Arbetslösheten sjunker
Brottsligheten minskar

Noch mal... Schyffertonomics .. Kul att idioten hittat en sidekick, spank the statistic så får man fram vilken skit som helst eller siffror som passar sin ideologi. Allt handlar om vad siffrorna jämförs med, systemkollapsen har redan nått Landins hjärna. Släpp ut muppen på Sergels torg eller Björns trädgård valfri dag eller kväll/natt och kom sedan och påstå att ingen förändring skett de senaste åren. För att inte tala om södra Sverige. Vad vi med all säkerhet kan säga är att tiden stått stilla på Nockeby torg i Bromma som Schyffert flydde från för äventyr i centrala Stockholm med ny yngre kvinna. Vad som garanterat kommer komma som en chock är när invandringen blir ett stort problem i det politiskt korrekta Vasastan.
Citera
2016-02-01, 23:07
Medlem
Floragatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Noch mal... Schyffertonomics .. Kul att idioten hittat en sidekick, spank the statistic så får man fram vilken skit som helst eller siffror som passar sin ideologi. Allt handlar om vad siffrorna jämförs med, systemkollapsen har redan nått Landins hjärna. Släpp ut muppen på Sergels torg eller Björns trädgård valfri dag eller kväll/natt och kom sedan och påstå att ingen förändring skett de senaste åren. För att inte tala om södra Sverige. Vad vi med all säkerhet kan säga är att tiden stått stilla på Nockeby torg i Bromma som Schyffert flydde från för äventyr i centrala Stockholm med ny yngre kvinna. Vad som garanterat kommer komma som en chock är när invandringen blir ett stort problem i det politiskt korrekta Vasastan.
Schyffert sparkar sina problem framför sig, medvetet eller omedvetet. Som du påpekar kommer resultatet ändå i slutändan, vare sig det gäller invandringsrelaterat kaos i Vasaparken eller att hans unga flickvän inte vill ha hans degiga gamla gubbkropp längre.
Citera
2016-02-01, 23:21
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:

Arbetslösheten sjunker
Brottsligheten minskar

I valfri stand up akt hade man snabbt konstaterat att Bagdad Bob varit framme. Märkligt att Staffans tes inte basuneras ut av PK-media, MP´s språkrör samt S-Högkvarteret. De behöver ju verkligen denna sanning för att vända opinionen. Kunde ju dessutom vara skoj att snuva världens alla tidningar som senaste veckan gjort en världsnyhet av vårt migrationsfiasko att dom alla hade felrapporterat, det går egentligen jättebra, bara fråga Staffan. Tror faktiskt inte jag sett en enda länk till Staffans uträkning nån annastans än på Henriks hemsida. Skönt att veta att Sveriges ekonomiska fundamenta numera avhandlas via Schyfferts facebooksida, blir ju ganska enkelt så, ett ställa att läsa på - Skål!

2016: Tycker mig notera att öskaret Henrik nyttjar har ett hål i bakkant, ekan kantrar märkbart..
Senast redigerad av CapsLock99 2016-02-01 kl. 23:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in