2016-01-31, 14:32
Medlem
Enligt artikeln i Smålandsposten (finns tidigare i tråden) så var de 7-15 år. Jag tror mer på den än på kvällstidningarna.
Citera
2016-01-31, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaftrudner
Antingen projicerar du dina egna perversioner på alla andra män eller så gör du någon slags omvänd Münchhausen by proxy och tar på dig islams förvridna kvinnosyn och försöker kleta den på alla (unga) män. Sluta upp med det! Jag har också varit 7-11 år och kladdade inte på tjejer vare sig i den åldern (dom hade tjejlöss) eller mot deras vilja i högre ålder. Har heller aldrig hört talas om någon som har gjort det.

Exakt!
Förbannade lögnaktiga idioter som försöker förneka och förringa det vidriga och kriminella beteende som följer med "kulturberikningen". Det hjälper föga om säg 80% av invandrarna är någorlunda hederligt folk (om än i behov av dyr vård, utbildning, bidrag etc) om 20% (= tiotusentals personer)är rena rötägg och gansters som försätter svenska befolkningen (framförallt kvinnor och barn) i stor fara.

Man ska även vara medveten om att svenska ungdomar på inget sätt är immuna mot nya influenser. Svenska ungdomar kan mycket väl ta efter det perversa och äckliga synsätt som följer med "kulturberrikningen" och även de börja antasta kvinnor i grupp, kasta sten på ambulanser och elda bilar som lördagsmys.
Citera
2016-01-31, 16:14
Medlem
Ungarna går efter migrationsverkets modell hur åldern definieras.
Svag skäggväxt innebär 7-8 år. Hur ska ungarna kunna avgöra
åldern på barn när Lövden ger ett kramdjur till en neger som är
dubbel som stor som han?
Citera
2016-01-31, 16:20
Medlem
Ja, att sextrakassera små 11-åriga tjejer och ta dem på röven är bara ofog. Samma sak om de tagit dem i underlivet också? Lite ofog bara, lite pojkstreck,sådant man får räkna med som ung tjej i babbeland.
Vilken jävla polis som försvarar det, så jävla äckligt.
Senast redigerad av FranzIam 2016-01-31 kl. 16:22.
Citera
2016-01-31, 16:32
Medlem
usb3s avatar
Linnéparken ligger i direkt anslutning till simhallen. Så inte helt ologiskt att det rör sig om sk. ensamkommande som flyttat sin verksamhet några meter då simhallen antagligen ökat bemanningen efter de senaste övergreppen.
Citera
2016-01-31, 16:34
Medlem
Citat:
– De här ungdomarna var ganska unga, och jag är ganska säker på att de pratade småländska. Det var inte en situation med påfallande många unga killar med afghanskt utseende, tvärtom så tror jag inte att jag såg någon, säger Christina Gutierrez.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/ton...-med-ungdomar/
Citera
2016-01-31, 16:35
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibboratorn
Det lät mer som ofog än övergrepp, säger Alexander Gustafsson.

Vad fan är det för polis?
Ja, man kan bli mörkrädd för mindre.
Citera
2016-01-31, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzIam
Ja, att sextrakassera små 11-åriga tjejer och ta dem på röven är bara ofog. Samma sak om de tagit dem i underlivet också? Lite ofog bara, lite pojkstreck,sådant man får räkna med som ung tjej i babbeland.
Vilken jävla polis som försvarar det, så jävla äckligt.

Håller med dig fullständigt. Man undrar om poliser inte har döttrar själv? Hur fan står man ut med att arbeta i en sådan kår?
Citera
2016-01-31, 17:02
Medlem
dayms avatar
Här ska vi inte dra paralleler till Köln! Helst ska vi glömma bort att det ens hände! Och det här var 7-åringar! Och det var bara lite bus! Rättning i leden, ignorera nu!

Bra där fabror blå, ni vet verkligen hur man undviker att merborgargarden skapas.
Citera
2016-01-31, 17:23
Medlem
DIdes avatar
Idag spelar det ingen roll om det är afghaner eller ungar födda i sverige med invandrade föräldrar. De beter sig som sopor vilket som. Ett vittne säger att de pratade svenska men det ger inte att de heter varken Albin eller Hans.

Ställer vi inga krav på dessa killar så blir de inget mer än ohyra som vi till slut måste straffa bort ur samhället.

Politikerna är ansvariga för både flickors utsatthet som invandrargängens.
Citera
2016-01-31, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Idag spelar det ingen roll om det är afghaner eller ungar födda i sverige med invandrade föräldrar. De beter sig som sopor vilket som. Ett vittne säger att de pratade svenska men det ger inte att de heter varken Albin eller Hans.

Ställer vi inga krav på dessa killar så blir de inget mer än ohyra som vi till slut måste straffa bort ur samhället.

Politikerna är ansvariga för både flickors utsatthet som invandrargängens.

Vittnet är ordföranden i teaterföreningen, Christina Gutierrez Malmbom som ska ha befunnit sig på plats vid det aktuella tillfället, vid den aktuella tidpunkten. Jag tycker att det råder mycket osäkerhet kring hennes vittnesmål. Det hon säger går att tolka på olika sätt, till exempel:

– De här ungdomarna var ganska unga, och jag är ganska säker på att de pratade småländska. Det var inte en situation med påfallande många unga killar med afghanskt utseende, tvärtom så tror jag inte att jag såg någon, säger Christina Gutierrez.

....

– Det är en spökvandring där vi rör oss i en mörk park, man ser inte vad som händer.

https://sv-se.facebook.com/christina.malmbom
Citera
2016-01-31, 17:59
Medlem

Trög start för flyktingprojekt

Hittills har bara ett mindre antal flyktingar med permanent uppehållstillstånd fått hjälp att hitta bostad och etablera sig på mindre orter i länet av projektet BEG - Bostad Etablering på G - som startade vid årsskiftet.

Men trots det kan man säga att arbetet så långt gått både bra och dåligt, säger Christina Gutierrez Malmbom, projektledare.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5955567
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in