2016-01-31, 04:02
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Ja, exakt. På samma sätt som om jag parkerar min Push Dakota på Volvos parkering i Torslanda blir hen Volvo. Du måste ju inse att SD kommer gå över 50% 2018 eller senast 2022 pga sådan här bosättningar som dom planerar i Sverige samt att du själv är född utan en fungerande hjärna. T om dom riktigt invandrarna kommer glädjas med oss svenskar när du och eran sort kommer lotsas hem med varm hand.
Du jämför fordon med människor
Ja SD kommer öka till en viss grad, men dom kommer falla med tiden då det inte går att vara rasse i ett samhälle där snart hälften av befolkningen har en invadrarbakgrund och är med och styr Sverige. Du som är imbecilll pga dina föräldrars gener har svårt att förstå att ska man lyckas med bra intergrering så måste även områden som är rikare vara med och hjälpa.
Citera
2016-01-31, 04:51
Medlem
Du menar alltså att exemplet med fordon inte är relevant? Om jag som etnisk svensk får barn i Kina med min etniska svenska flickvän, så är barnet en Kinesjävel? Snart kommer ju alla idioterna inse att problemet med er lycksökare är att ni saknar en fungerande hjärna. Och dessa bosättningar kommer visa upp sanningen så snabbt att ni är tillbaka på ruta ett långt innan ni lärt er svenska. Hur fan resonerar ni i egentligen? Jävla bidragspatrask!!

Citat:
Ursprungligen postat av theralena
Du jämför fordon med människor
Ja SD kommer öka till en viss grad, men dom kommer falla med tiden då det inte går att vara rasse i ett samhälle där snart hälften av befolkningen har en invadrarbakgrund och är med och styr Sverige. Du som är imbecilll pga dina föräldrars gener har svårt att förstå att ska man lyckas med bra intergrering så måste även områden som är rikare vara med och hjälpa.
Senast redigerad av UltraMind 2016-01-31 kl. 04:58.
Citera
2016-01-31, 04:59
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Du menar alltså att exemplet med fordon inte är relevant? Om jag som etnisk svensk får barn i Kina med min etniska svenska flickvän, så är det en Kinesjävel? Snart kommer ju alla idioterna inse att problemet med er lycksökare är att ni saknar en hjärna. Och dessa bosättningar kommer visa upp sanningen så snabbt att ni är tillbaka på ruta ett långt innan ni lärt er svenska. Hur fan resonerar ni i egentligen? Jävla bidragspatrask!!
Varför skriver du kinesjävel? gillar du när nån säger svennejävel till dig? Nej för då börjar du skrika om att han är rasist

Ja i ditt fall och du har bott länge och integerat dig i Kina så kommer du känna dig som en kines, men sånt fattar inte du och den erfarnheten kommer fattiga du inte få uppleva.
Du har ett smutsigt hjärta och det kan du se genom att kolla vilka vänner du har i ditt liv.
Citera
2016-01-31, 07:19
Medlem
Scrofas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theralena
Måste göra ont i ditt rasist hjärta att jag som invandrare känner mig och är svensk
Med tanke på dina tidigare inlägg så gör det nog tyvärr mest ont i dig.
Citera
2016-01-31, 07:47
Medlem
Detta är helt galet, och kommer troligen få konsekvenser. Om inte annat för priserna i områdena.
Placeringarna i Örgryte, Björkekärr och Bagaregården är ju helt åt helvette. Vill bara gråta.

Och det där med "tillfälligt" ger jag inte så mycket för. RIP Göteborg.
Senast redigerad av yokisuci 2016-01-31 kl. 07:51.
Citera
2016-01-31, 09:18
Medlem
Det är lustigt att ni tror att ni är något förmer. Ni är lika fula som romer, lika illaluktande som somalier och era barn är lika fula och ouppofostrade som turkungarna. Era tjejer är lika billiga som iranskor. Ingen stil ingen klass. Dessutom är ni helt odugliga på arbetsmarknaden där hamnar ni längst ner. Ni uträttar ingenting och får ingenting gjort.
Citera
2016-01-31, 09:21
Medlem
Det jag blir lite sur över är att så många skriker "det förtjänar överklassen" borde inte ilskan ist vara "vafaan, skall dom få bo där jag aldrig kommer kunna ha råd att bo, gratis dessutom"?

Bor i en av de dyraste områdena i Norden och skall nu snart få första flyktingbarnet på dagis, känner mig inte bekväm.
Citera
2016-01-31, 09:29
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grenar
Det jag blir lite sur över är att så många skriker "det förtjänar överklassen" borde inte ilskan ist vara "vafaan, skall dom få bo där jag aldrig kommer kunna ha råd att bo, gratis dessutom"?

Bor i en av de dyraste områdena i Norden och skall nu snart få första flyktingbarnet på dagis, känner mig inte bekväm.
Jaså du blev sur? Det blev jag för 12-15 år sedan. Naturligtvis förtjänar ni allt som kommer att hända er. För mig är du samma smuts som kaosblattarna. Egentligen räcker det inte med att sätta upp flyktingboenden man borde börja med bussning också (även av förskolebarn). Dina telningar får uppleva livet i hjällbo och norra biskop medan förortsungarna får andas den friska luften i Långedrag och Hovås . Perfekt integration .
Citera
2016-01-31, 09:30
Medlem
sucuks avatar
Citat:

Välkommen till den verklighet som många av oss redan lever i sedan många år trots att man bor någorlunda centralt i storstad.

Det är först när de rikaste och mest inflytelserika får smaka på kakan som saker och ting på allvar börjar hända....
Citera
2016-01-31, 09:35
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalmeristen
Observera att man skall bygga i villaområden. Man kommer inte att köpa upp bostadsrätter i innerstaden för där bor miljöpartisten Ulf Kamne (ordförande i GBG bostadsnämnd) och hans kompisar. Synd, jag hade velat se upplopp och tafsanden i Haga och andra ställen för miljö/vänster/kultureliten. Men det är som sagt M-folket som skall straffas.

Följetongen går vidare. Men ett positivt förslag som G-P hade uppe var att satsa i förorten, Hammarkullen, Lövgärdet, Angered Centrum m flera ställen vill man förtäta och ge en mer stadslik känsla i stället för förorts-/sovstadskänslan som områden har idag. Positivt också eftersom marken är mycket billigare där.

Klart att GP kommer med ett sådant förslag, att flyktingar skall placeras i de redan dokumenterat mest segregerade statsdelarna i sveriges andra stad - det förslaget signalerar att GP gör ett illa dolt försök att stoppa det som hela förslaget syftar till - att minska segregationen.
Citera
2016-01-31, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Jaså du blev sur? Det blev jag för 12-15 år sedan. Naturligtvis förtjänar ni allt som kommer att hända er. För mig är du samma smuts som kaosblattarna. Egentligen räcker det inte med att sätta upp flyktingboenden man borde börja med bussning också (även av förskolebarn). Dina telningar får uppleva livet i hjällbo och norra biskop medan förortsungarna får andas den friska luften i Långedrag och Hovås . Perfekt integration .

Hur tänker du nu, varför är jag smuts? Jag sa ingenting om att dom inte skall vara här, jag tyckte det var underligt att många visar skadeglädje ist för ilska och avundsjuka att nyanlända får det bättre än de som slitit hela sina liv i Sverige.
Citera
2016-01-31, 10:01
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Hur tänker du nu, varför är jag smuts? Jag sa ingenting om att dom inte skall vara här, jag tyckte det var underligt att många visar skadeglädje ist för ilska och avundsjuka att nyanlända får det bättre än de som slitit hela sina liv i Sverige.
Och du tror inte andra än de i de fina villaförorterna sliter? Där har du svaret på både skadeglädjen och varför jag tycker som jag tycker om dig. Så länge skiten drabbade mig och min familj var du tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in