2016-01-30, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theralena
Snacka om att vara besatt i utseende och inte förstå mänkligheten på ett djupare plan men jag hade inte förväntat mig nått sånt av en rasse.

Djupare plan? Så man blir helt enkelt kurd genom att åka buss i Irak? Eller hur hade du tänkt att den gränsöverskridande etniciteten skulle fungera? Åk till Peru och bli peruan?
Citera
2016-01-30, 22:44
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Det är skillnad på att vara svensk och att vara svensk medborgare.
Ja ja men i praktiken är det ingen skillnad och ska inte vara någon skillnad då alla som bor i landet som har svensk medborgarskap ska ha samma rättigheter och skyldigheter fast ens utseende kan skilja sig åt.

Jag är ungsprungligen från ett erupeiskt land och bor i Sverige, men när jag åker till USA och dom frågar vart jga är i från så säger jag att jag är svensk.
Citera
2016-01-30, 22:49
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Djupare plan? Så man blir helt enkelt kurd genom att åka buss i Irak? Eller hur hade du tänkt att den gränsöverskridande etniciteten skulle fungera? Åk till Peru och bli peruan?
Det är bara ni rassar som hakar er upp på biologin, om du som biologiskt svensk växer upp i peru så kommer du kalla dig för svensk och peruan. Förstår du att biologin är helt meningslöst i samanhanget?
Citera
2016-01-30, 22:53
Bannlyst
Citat:
Det är bara ni rassar som hakar er upp på biologin, om du som biologiskt svensk växer upp i peru så kommer du kalla dig för svensk och peruan. Förstår du att biologin är helt meningslöst i samanhanget?

Nej jag förstår verkligen inte. Finns den biologiska faktorn, eller inte? Du har verkligen klampat in i ett minfält här
Citera
2016-01-30, 22:58
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Nej jag förstår verkligen inte. Finns den biologiska faktorn, eller inte? Du har verkligen klampat in i ett minfält här
Nej du har fått en mina i munnen, ja det finns nått som innebär biologiskt svensk men du kan bo i Sverige och känna dig som svensk fast du inte har den biologin när jag åker till USA och nån frågar vart jag är i från så säger jag att jag är svensk fast jag inte är bilogoisk svensk. Förstår du att biologin inte har nån betydelse längre?

Därför ska även Ahmed som är svensk medborgare ha samma rättigheter som en bilogiskt svensk när det gäller bostad.
Citera
2016-01-30, 23:01
Medlem
LA8PVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Det är inte mer än rätt i dagens Sverige. Varför ska någon kunna köpa sig fri? Enda sättet att få till en förändring är om alla drabbas. Medelklass som överklass. Kom ihåg att arbetarklassen har upplevt nya Sverige sen 80-talet. Eftersom det inte drabbade oss i medelkassen eller människor i överklassen ignorerade media och politiker utvecklingen.

På 70-talet kunde man få en nybyggd villa för <100.000. Med ränteavdrag 100%
Nu krängs såna för 5 miljoner där ägaren pungskattas med 32% hade han så byggt allt med egna händer.
Vad är det för bostadspolitik? DDR eller Nordkorea?
Citera
2016-01-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theknifer
Man kan ju undra varför inget boende är planlagt i Änggården

Ja, där finns ju en fotbollsplan nära gångbron över till Slottsskogen, kunde väl passa bra...

https://www.google.se/maps/@57.6853768,11.9542264,219m/data=!3m1!1e3
Citera
2016-01-30, 23:17
Bannlyst
Citat:
Nej du har fått en mina i munnen, ja det finns nått som innebär biologiskt svensk men du kan bo i Sverige och känna dig som svensk fast du inte har den biologin när jag åker till USA och nån frågar vart jag är i från så säger jag att jag är svensk fast jag inte är bilogoisk svensk. Förstår du att biologin inte har nån betydelse längre?

Därför ska även Ahmed som är svensk medborgare ha samma rättigheter som en bilogiskt svensk när det gäller bostad.

Det där med biologi verkar du ha missat i högstadiet. Eller var du upptagen med Ahmeds kulturyttringar? Ingen som har invandrat kan någonsin bli svensk. Punkt slut.
Citera
2016-01-30, 23:21
Medlem
theralenas avatar
Citat:
Det där med biologi verkar du ha missat i högstadiet. Eller var du upptagen med Ahmeds kulturyttringar? Ingen som har invandrat kan någonsin bli svensk. Punkt slut.
Måste göra ont i ditt rasist hjärta att jag som invandrare känner mig och är svensk
Citera
2016-01-30, 23:22
Medlem
jnilssons avatar
Älskar detta förslaget. Speciellt ser jag fram emot frekventa våldtäkter vid Hovåsskolan.
Citera
2016-01-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LA8PV
På 70-talet kunde man få en nybyggd villa för <100.000. Med ränteavdrag 100%
Nu krängs såna för 5 miljoner där ägaren pungskattas med 32% hade han så byggt allt med egna händer.
Vad är det för bostadspolitik? DDR eller Nordkorea?

Pungskatt? Är det något som F! har infört?

För övrigt är nog 22 % mer rätt.
Citera
2016-01-30, 23:29
Bannlyst
Citat:
Måste göra ont i ditt rasist hjärta att jag som invandrare känner mig och är svensk

Inte det minsta. Vi kommer aldrig att se dig som svensk och du kommer aldrig att behandlas som en svensk. Sen kan du intala dig vilka lögner du känner för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in