2016-01-30, 08:06
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Grinda bounties. Gärna i grupp.

Troligtvis kan han inte göra bounties, om det är hans första gubbe...

Adventure mode är låst till du klarat Act 5 i story mode.
Citera
2016-01-30, 09:19
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Troligtvis kan han inte göra bounties, om det är hans första gubbe...

Adventure mode är låst till du klarat Act 5 i story mode.

Eh, nej, det är det inte alls?
Inte om du kör season.
Citera
2016-01-30, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Inte om du kör season.

Har kört igenom alla acts okej tack för tipset blir att köra bounties då
Citera
2016-01-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillabulle
Är ny till diablo 3, är lvl 40 får man fråga om du kan ge lite tips om hur du lvlar så fort ?

https://www.reddit.com/r/Diablo/comments/3zplqq/patch_24_ultimate_guide_for_season_5/
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sdWUjBqrnXc4nMTvc9G0onHCL1WY6XsF-avLsYOrmOM/htmlview?pref=2&pli=1&sle=true#gid=634344402

Ta dig till 70 genom att köra rifts på typ hard. Efter det fortsätt med rift för att få ihop grift keys. När du har ett gäng keys speedgriftar du i en 4p grupp för maximal xp och loot.

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Grinda bounties. Gärna i grupp.

Bounties för xp? nein. Ska man vara "ultimat" 1-70 så finns det några levlar man ska köra genom bounties, annars äre rifts som gäller till 70.
Citera
2016-01-30, 18:09
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Inte om du kör season.

Edit: Då har jag trott fel
Citera
2016-01-30, 21:58
Medlem
Opilus5500s avatar
JAAAAAAAA jag tog level 76 på greater rift =)) vi har de svårt med våra Woodo häxor hahaha jag tycker faktiskt vi WD och Monks har åkt jäkla nerfning i S5....

Nu bara 24 levels kvar sen lvl 100

Vad skall man göra med allt guld??? Jag har 156 Miljarder guld.
Citera
2016-01-30, 22:26
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
JAAAAAAAA jag tog level 76 på greater rift =)) vi har de svårt med våra Woodo häxor hahaha jag tycker faktiskt vi WD och Monks har åkt jäkla nerfning i S5....

Gz .

Finns inte så mycket man kan göra med guld, då det är löjligt lätt att skaffa det. Det enda jag kan komma på är att få så högt attribut (str, int, cc, chd o.s.v) som det går. Själv har jag bara 2 miljarder men jag spelar inte så mycket.
Citera
2016-01-31, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500

Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Gz .

Finns inte så mycket man kan göra med guld, då det är löjligt lätt att skaffa det. Det enda jag kan komma på är att få så högt attribut (str, int, cc, chd o.s.v) som det går. Själv har jag bara 2 miljarder men jag spelar inte så mycket.

Vadå finns inget att göra med guld? Empowrar ni inte era grifts eller?
Citera
2016-01-31, 11:42
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Vadå finns inget att göra med guld? Empowrar ni inte era grifts eller?
Det händer men inte så ofta. Kom på det att man kunde göra det men glömde att skriva det i mitt förra inlägg.
Citera
2016-01-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Det händer men inte så ofta. Kom på det att man kunde göra det men glömde att skriva det i mitt förra inlägg.

Hehe det är ju typ det enda riktiga goldsinken som finns. Jag empowrar alltid om jag kan.
Citera
2016-01-31, 12:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillabulle
Är ny till diablo 3, är lvl 40 får man fråga om du kan ge lite tips om hur du lvlar så fort ?

På väg upp mot lvl 70 tycker jag det är bra att välja attributet som ökar experience - det finns ringar och annat som ökar experience rätt rejält - och släng in röda gems i hjälmen också.
Citera
2016-01-31, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
På väg upp mot lvl 70 tycker jag det är bra att välja attributet som ökar experience - det finns ringar och annat som ökar experience rätt rejält - och släng in röda gems i hjälmen också.

Dessa ger väldigt väldigt lite med tanke på att de är additive, inte multiplicative. Inte ens i grifts är xp gear något att ha längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in