2016-01-30, 17:44
Medlem
halvblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Jag har läst inledningen av tråden och sedan valda delar av fortsättningen som till 99 procent består av angrepp på grabben och nu också på hans mor.

Det är upp till dig att förklara vad det är jag missförstått!
Situationen.
En liten ort, fåtaliga nyanlända, ( det går inte runt en massa rånare i Klippan), bakgrundshistoria (Timothys), orimligheter(bilder från krocken med trädet) - kort sagt - inte sannolikt.
Citera
2016-01-30, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halvblind
Situationen.
En liten ort, fåtaliga nyanlända, ( det går inte runt en massa rånare i Klippan), bakgrundshistoria (Timothys), orimligheter(bilder från krocken med trädet) - kort sagt - inte sannolikt.
ja tycker trädet borde gått sönder om man åker in i det lilla trädet med en bil.
Citera
2016-01-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Jag har läst inledningen av tråden och sedan valda delar av fortsättningen som till 99 procent består av angrepp på grabben och nu också på hans mor.

Det är upp till dig att förklara vad det är jag missförstått!

Hur kan man låta bli?! kolla hur hans mor ser ut:

http://www.ladda-upp.se/bilder/goatrzncrmdjxf/

Jag är säker på att det inte är blattar som gjort detta, för dom hade snott hans mobil o plånbok också, vadfan ska man med en sliten gammal 740 till?!
Citera
2016-01-30, 19:27
Medlem
HAHAHAHAHA...... Familjen mytoman/WT.......
Snorungen har kvaddat sin ostrypta EPA och mamma hjälper till genom att säga vad han ska säga till polisen!!
Hoppas ungjäveln och mamman åker dit på försäkringsbedrägeri!!
Citera
2016-01-30, 19:54
Medlem
rawsezxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Du ska nog hitta en bättre jämförande bild, nu talar vi om en liten träffyta som inte är gjord av metall.

Bilden i sig är väl då ännu mer talande då bilden på Volvon som krockar med lastbilen med all sannolikhet har en mycket större träffyta än ett träd.

Jag personligen ser inget misstänkt med den krockade EPAn, känns långsökt att den flyttats till platsen.

Har själv tagit en telefonstolpe för för många herrans år sedan i liknade hastighet och bilen blev rejält skrynklig.
Citera
2016-01-30, 21:21
Medlem
"Med föräldrarnas ord klingande i öronen stannade han A-traktorn för att ringa."
En hyvens grabb med andra ord, knappast en som har det i sig att parkera en ostrypt traktor mot ett träd efter några folkisar hos polarn
Citera
2016-01-30, 21:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mbtxx
Hoppas ungjäveln och mamman åker dit på försäkringsbedrägeri!!

Försäkringsbedrägeri är den mildaste åtalspunkten dessa kan förvänta sig om det visar sig att historien är falsk.
Citera
2016-01-30, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Hur kan man låta bli?! kolla hur hans mor ser ut:

http://www.ladda-upp.se/bilder/goatrzncrmdjxf/

Efter att ha sett den bilden dyker det upp två frågor som kräver sina svar:
  1. Vilken hastighet höll morsan när hon krockade?
  2. Gick DET trädet av?

Citera
2016-01-30, 22:10
Medlem
Vilken familj... alltså Timothy, hans mamma Annica osv. Historien verkar uppdiktad, och i så fall hoppas jag polisen gör sitt jobb och avslöjar dem. Om bilen är trimmad hoppas jag att även det uppdagas, och jag hoppas polisen är såpass smarta att dom kolla hur mycket bensin det fanns kvar i tanken.

Historien om när han som 13-åring slogs med rånare låter också uppdiktad.
Även väldigt skumma bilder på honom på hans Facebook.
Citera
2016-01-30, 22:28
Medlem
AmaiLius avatar
Har fördjupat mig lite i tråden nu, vilken stjärna denna kille är det inte dags nu förresten att förbjuda den här typen av lekfordon?

Haha alla känner vi till den här typen av från tiden innan man lärde sig välja vilka man umgicks med lite bättre, stor humor många minnen framträder från min egen ungdom bara av att läsa om denne Timothy.
Citera
2016-01-30, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Utvalda delar av artikeln:

Länk:
http://www.hd.se/lokalt/klippan/2016...v-mot-huvudet/

Det här tror jag inte en sekund på!
För mig är det uppenbart att grabben själv kraschat traktorn och försöker nu komma undan med en rövarhistoria. Vad tror ni?

Jo säkert hade han en sådan där manuell spärr som kör att han kan trycka upp ''bilen'' i 80 och så hade han skitdäck och körde åt helvete. Blir ju intressant om han gör en anmälan och det sedan kommer fram att han kvaddat ''bilen'' själv då blir det både falsk tillvitelse och försäkringsbedrägeri...

Fin resumé att ha på CVt lagom tills han ska ut på arbetsmarknaden och armbågas med invandrare som får 80% av lönen betald för skitjobb...

Edit: Hade för mig att det hette falsk tillgivelse?
Senast redigerad av Tibetanleguan 2016-01-30 kl. 23:56.
Citera
2016-01-31, 03:18
Medlem
Om en volvo 240 ser ut sådär efter en kollision med ett träd så har det nog gått uppemot 45kmh. I en sådan hastighet går du inte ifrån bilen utan rejäla blåmärken. Så om det är fabricerat så är hans föräldrar med på det. Vilket får mig att tänka...förmodligen inte fabricerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in