Citat:
Ursprungligen postat av
Grovedark
Börjar närma mig 30. Utbildad, men arbetslös. Attraktiv, men singel. Lever på bidrag. Har gjort det mesta. Trött på att festa, resa och träna. Trött på kvinnor efter alla svek. Äger inget av värde. Ingen bil, inget hus. Har inga barn. Inget förhållande. Kass relation med familj, vi kommer inte överens. Mina dagar består av att kolla på serier och spela tvspel. Jag går runt med en obeskrivlig ilska, jag har varit nära att mista tålamodet flera gånger denna månad, och göra något som jag hade ångrat senare. Jag är arg, deprimerad och ledsen. Hatar människor, hatar livet, hatar hur jag inte lyckades med något. Inte nöjd med något alls.
Hur kunde det bli såhär?
Vad ska jag ta mig till?
Ja, det undrar jag med... det är många stackare som har det så här... misslyckade..singlar, attraktiva (du tränar väl för nu kommer annars ditt tv-spel o tvtittande börja märkas)
Hatar människor??? Du vet att många som hamnar i nån livskris kan må jättebra på ett öde ställe utan någon kontakt med någon omvärld.. ingen tv, inget tv-spel.. bara vara där 1 månad... Du vekar inte göra av med så mkt pengar heller eller? Kanske vore nått.. Åk bort en månad.. bo så ensamt du kan.. en varm plats en varm strand.. kanske du lär dig vad du uppskattar och vad du vill få ut sen..
Bara en ide som jag själv önskat få göra.... ilskan kanske kan vara bra att böra träna?
Var lite sarkastisk men du har fan inte så illa, men alla är sig själv närmast.. så är det....
Jag har trots min sits just nu osv inte skrivit nått knappt om det, velat skrika på facebook till mina vänner fatta men jag stängde ner den.. tycker mitt citat islutet talar för sig själv, det är sanningen..
Men lycka till o om du åker iväg, så får du allt skicka kort!!!!!!