Jobb finns. Börja jobba på kommunen (finns ALLTID jobb hos kommunen) medans du letar efter något mera seriöst som går ihop med din utbildning.
Citat:
Attraktiv, men singel.
Du kan se ut som Brad Pitt och fortfarande inte få några tjejer om du bara sitter inne hela dagen eller är allmänt bitter.
Citat:
Lever på bidrag.
Börja jobba eller hoppa på en ytterligare utbildning
Citat:
Har gjort det mesta.
Nej det låter mer som att du inte har gjort ett skit.
Citat:
Trött på att festa, resa och träna. Trött på kvinnor efter alla svek.
Trött på att festa blir de flesta runt 30. Trött på att träna är du bara för att du inte har motivationen. Trött på att resa? Hur är det ens möjligt... Har du verkligen rest med en ryggsäck eller snackar vi äcklig charter till svenne ställen som Alanya och Phuket? Tjejer sviker dig inte om de älskar dig, antingen träffar du helt fel kvinnor vilket är ditt egna fel, eller så borde du titta på hur du själv lever och uppför dig tillsammans med dem. En kvinna är inte heller höjden av livet , såvidare du inte är riktigt kär.
Citat:
Äger inget av värde. Ingen bil, inget hus. Har inga barn. Inget förhållande. Kass relation med familj, vi kommer inte överens.
Livet består inte av vad man äger ditt cp mongo. Du ska ju inte ha något bara för att ha det. Slut jämföra dig med andra eller att tänka på hur man "borde" vara, har inte alla filmer som du tittat på lärt dig detta?
Hitta din egna väg i livet.
Ta upp kontakten med familjen igen, jag är säker på att ni alla mår bra utav det i slutändan.
Citat:
Mina dagar består av att kolla på serier och spela tvspel. Jag går runt med en obeskrivlig ilska, jag har varit nära att mista tålamodet flera gånger denna månad, och göra något som jag hade ångrat senare. Jag är arg, deprimerad och ledsen. Hatar människor, hatar livet, hatar hur jag inte lyckades med något. Inte nöjd med något alls.
Hur kunde det bli såhär?
Vad ska jag ta mig till?
Hur kunde det bli såhär?
Vad ska jag ta mig till?
Buhuu så jävla synd om mig!!! går runt med en ilskaaa !!! Hatar liveeeth assaå!! Kvinnor bara bedrar!! Ingen lever så hårt som mig!!!...
Sluta vara så jävla svag och överdramatisk bara för att saker inte går som du vill. Gör något åt din attityd istället för att göra denna sinnestillstånd till din personlighet. Alla kommer tycka du är en jävla nolla så fort du nämner din "inre ilska och hur det snart kommer smäääällaaaa".
Alla har haft motgångar. Hitta dina bollar och Man up.
Och sluta sitta inne och uggla framför datorn. Du lever bara en gång.