Citat:
Ondahamstern skrev
Har du lässvårigheter för om svaret är ja så förstår jag att du har svårt för ord eller vad som skrivs.
Jag gav dig en god anledning till varför jag inte litar fullt ut på amerikansk nyhetsmedia när jag använde mig av Fox "News" som en anledning till varför jag inte fullt ut litar på deras nyhetsmedia.
Samt att jag även sa att jag är osäker på The Eagle, men även att du borde i fortsättningen summera det som står eller plocka ut kortare stycken för att underlätta det för alla som vill läsa det du delar med dig av då för mycket text som man klumpar ihop blir bara jobbigt för ögat.
Man behöver helt enkelt inte dela hela artiklar för att informera utan det räcker gott och väl att man lyfter ut det som behövs.
Har du lässvårigheter för om svaret är ja så förstår jag att du har svårt för ord eller vad som skrivs.
Jag gav dig en god anledning till varför jag inte litar fullt ut på amerikansk nyhetsmedia när jag använde mig av Fox "News" som en anledning till varför jag inte fullt ut litar på deras nyhetsmedia.
Samt att jag även sa att jag är osäker på The Eagle, men även att du borde i fortsättningen summera det som står eller plocka ut kortare stycken för att underlätta det för alla som vill läsa det du delar med dig av då för mycket text som man klumpar ihop blir bara jobbigt för ögat.
Man behöver helt enkelt inte dela hela artiklar för att informera utan det räcker gott och väl att man lyfter ut det som behövs.
Det verkar som om du har seriösa lässvårigheter eller så är du sinnessjuk.
Det jag frågade var: Jag refererade bara till The Eagle-Tribune, en daglig tidning som täcker Merrimack Valley, Essex County, Massachusetts och södra New Hampshire. På vilket sätt är det propaganda? Menar du att det dom skriver skulle vara felaktigt?
I stället för att svara så börjar du svamla om:
För att det hade räckt med en summering eller kortare stycken med en referens och inte hela utdrag.
Jag har inte delat hela artikeln utan lyft ut det som jag tyckte vad nödvändigt.
Citat:
Fast jag gjorde just det när jag sa att donationspengarna inte gick direkt till en välgörenhet utan gick till en tredjepartsorganisation vilket i sin tur inte är en garanti för att pengarna kommer att gå till det som har lovats.
???
Bara för att pengarna går till “The Donald J Trump Foundation is a 501(c)(3) nonprofit organization” så betyder det väl inte att Donald Trump tänker fiffla bort pengarna på något sätt.
Hur kan du komma fram till en sådan sinneslö slutsats?
The Daily Caller har redovisat vilka som har skänkt pengar, du anklagar alltså Donald Trump för att försöka lura dessa personer?
"One million dollars of that sum came out of the real estate billionaire’s own pocket he said during the rally, which was held at Drake University. Other fellow billionaires, such as famed investor Carl Icahn and real estate developer Phil Ruffin, contributed $1 million, too. And a website that Trump set up early Thursday morning brought in another $500,000, the presidential candidate said."
"Cafaro gave $50,000 to Trump’s veterans cause.
Other big donors Trump identified are real estate billionaire Richard LeFrak, who gave $100,000, Marvel Comics CEO Ike Perlmutter, who gave $1 million, and an anonymous donor who gave another million."
http://dailycaller.com/2016/01/28/here-are-the-people-who-donated-6-million-to-donald-trumps-fundraiser-for-vets/
Orkade du läsa det.

Det är bara att följa posthistoriken: