Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Är det som The Eagle skriver "propaganda" för att du inte orkar läsa?
Har du lässvårigheter för om svaret är ja så förstår jag att du har svårt för ord eller vad som skrivs.
Jag gav dig en god anledning till varför jag inte litar fullt ut på amerikansk nyhetsmedia när jag använde mig av Fox "News" som en anledning till varför jag inte fullt ut litar på deras nyhetsmedia.
Samt att jag även sa att jag är osäker på The Eagle, men även att du borde i fortsättningen summera det som står eller plocka ut kortare stycken för att underlätta det för alla som vill läsa det du delar med dig av då för mycket text som man klumpar ihop blir bara jobbigt för ögat.
Man behöver helt enkelt inte dela hela artiklar för att informera utan det räcker gott och väl att man lyfter ut det som behövs.
Citat:
Ursprungligen postat av
E.Merckx
Alltså, jag har tidigare frågat dig om ditt "logiska tänkande":
Kan du vara vänlig och återberätta i detalj hur du kommit fram till slutsatsen att Donald Trump skulle stjäla veteranernas pengar. Kan du inte berätta det nu?
Fast jag gjorde just det när jag sa att donationspengarna inte gick direkt till en välgörenhet utan gick till en tredjepartsorganisation vilket i sin tur inte är en garanti för att pengarna kommer att gå till det som har lovats.
Citat:
PoliticusUSA reports:
Trump’s newly registered veteran donation site claims “100% of your donations will go directly to Veterans needs,” but the staff at the conservative Federalist put 1 and 1 together and they didn’t get 2.
“There’s only one problem: 100% of the money raised on the site goes directly to Donald Trump’s personal non-profit foundation, according to a disclosure listed at the bottom of the page,” The Federalist staff determined (wisely crediting “Federalist staff”, lest Donald Trump decide why not when he next ponders killing journalists like his pal Putin).
The Federalist points to Forbes who found that barely 1% of Trump’s foundation’s donations went to organizations that support veterans.
The Federalist reports:
Trump’s personal non-profit foundation, the Donald J. Trump Foundation, does not have a history of donating much money to veterans or to veterans’ causes. According to a recent analysis of the organization’s spending history by the Weekly Standard, Trump’s non-profit donated more money to the Clinton Foundation than it did to veterans causes.
The Federalist notes that DonaldTrumpForVets.com reads, “Honor their valor,” then adds “Donate now to help our Veterans.”
The website, which is nothing more than a single page with stock photos and a credit card donation form, claims that “100% of your donations will go directly to Veterans needs.”
And yet, nothing else is listed and no details are offered. It’s just a ‘gimme dat money’ type of plea.
Confirmation e-mails sent to individuals who contributed via the website confirm that rather than going directly to veterans, all contributions made from the site go directly to Donald Trump’s personal foundation.
http://bipartisanreport.com/2016/01/28/busted-money-from-trump-fundraiser-goes-to-his-foundation-not-veterans-groups/
Som sagt, det borde hållas ett öga på hur det går med donationspengarna speciellt med tanke på Donald Trumps agerande i New York och hur han vid två separata tillfällen ville ta bort en lag som tillåter veteraner från att idka verksamhet på allmän plats.