Citat:
Ursprungligen postat av
GIILAB
'
Efter kontakt med mäklare, forskare, banker och boende i de påverkade områdena ser vi ingen sonm helst påverkan på prisnivån av dessa åtgärder. Det bekräftas även av relevanta forskare och politiken inklusive SD, vad är din källa?
Jag har köpt och renoverat fastigheter i städer med tungt berikade områden och gjort stora vinster pga att jag bara har sökt fastigheter med tre saker som urvalsfaktorer för att göra största möjliga vinst vid försäljning.
Det är: Läget, Läget och Läget.
För att förtydliga för dig som bor i ett fuktigt bergrum så innebär det att verkar man i städer som har "mångkultur" och då menar jag no-go-zoner och favelor så köper man INTE fastigheter där i slummen, man köper fastigheter i dyra vita områden där man kan maximera vinsten efter renovering.
ALLA vill bo i ett dyrt vitt område och INGEN vill bo granne med eller i en no-go-zon eller favela.
Min erfarenhet efter många fastighetsaffärer blir alltså (den kan du ta till banken och få lån på, min erfarenhet i ärendet alltså), dessa dyra områden som nu kommer att berikas med barackläger som kommer att innehålla manliga "barnanalfabeter" som är 25-40 år kommer att tappa ungefär 90% av sitt nuvarande värde.