2016-01-28, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GIILAB
Jag har suttit med föräldragrupper, stort stöd. Jag har suttit med egnahemsföreningen stort stöd, vi har gjort avstämningar bland kunder på Brasserie Långedrag stort stöd. Vi har suttit med pedagoger och skolledare i Älvsborg, stort stöd.

Vi agerar på uppdrag av dessa för boenden i Hinsholmen och Fiskebäck.

M Älvsborg/skärgården välkomnar detta.
Hoppas du har lämnat rätt info om vilka som flyttar in. Att de ensamkommande barnen är 25+ och sugna på att överraska de unga tjejerna i området med roliga lekar. Om du inte lämnar rätt info - räkna med att din karriär är över vid första incidenten.
Citera
2016-01-28, 22:58
Medlem
De va nog inte riktigt de här dem hade tänkt sig Tror dock inte folk kommer lämna sina villor och fly därifrån. Men jag kan tänka mig att personrån kommer öka i dessa områden. Kanske ett å annat inbrott också. Manvet ju inte vad "barnen" hittar på när dem blir rastlösa på sina boenden,men en sak är säker och de är att dessa områden inte kommer va lika trygga längre. Blir en hel del köra barnen fram och tillbaka nu en tid framöver
Citera
2016-01-28, 23:01
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Haha, jag dör!

Nåväl, det ska bli oerhört intressant att följa detta. Beroende på klientelet som flyttar in kommer det nog gå bra i somliga fall (småbarnsfamiljen) och "mindre bra" i andra. Det lär ju till exempel inte bli särskilt kul för de stackare som får ett boende för ensamkommande bedr.. barn bredvid sina hus..
Vadå?? Överraskningssex tycker väl alla om
Soptipp Sverige.
Citera
2016-01-28, 23:03
Medlem
wannabebiffs avatar
Var i Göteborg med en vän förra året och spenderade helgen, FYFAN som det förändrats på bara 10 år. Visst fan fanns det många blattar i GBG redan för 10 år sedan men detta va fan helt sjukt.

Det första man ser när man går ut från t-centralen är horder med tiggare och afrikaner precis överallt, i hela centrum.
Citera
2016-01-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är inte invånarna oroliga för bråk, mord och upplopp..?

Samt våldtäkter, ofredande, rån och stölder?

Det har varit prat om detta men vad jag förstår har de flesta larm på sina fastigheter. Den största diskussionen har varit hur vi kan erbjuda dessa som vi välkomnat arbete, Och ett trettiotal arbetsgivare i området har skrapat fram sysselsättning. Ett fantastiskt arbete mellan näringsliv/politik
och mottagningsorganisation.
Citera
2016-01-28, 23:06
Medlem
fendadens avatar
Helt rätt, ingen ska komma undan. Ingen i detta land ska kunna köpa sig undan gängkriminalitet, gruppvåldtäkter, stenkastning, bilbränder och alla skräpvärderingar undermänniskorna tar med sig till Sverige.

Endast när makthavarnas egna döttrar blir gruppvåldtagna på väg hem kommer förändringen att ske. Tills det händer ska vi välkomna koloniseringen och bosättandet av unga, bidragstörstiga arabmän i etniskt homogena bostadsområden där mångkulturen prisats.

Man behöver inte vara särskilt insatt i invandringsfrågan för att inse detta, men som någon som följt diskussionen oerhört länge kan jag medge;

Det finns ingen fredlig återvändo längre. Allt måste brinna ner.
Senast redigerad av fendaden 2016-01-28 kl. 23:09.
Citera
2016-01-28, 23:08
Medlem
junkbords avatar
Inte en chans att de smäller upp ett boende precis vid skintebo småbåtshamn.
Många politiker och högt uppsatta gubbar som har sina båtar där.

Spel för galleriet är vad det är.
Senast redigerad av junkbord 2016-01-28 kl. 23:10.
Citera
2016-01-28, 23:08
Medlem
Borkasons avatar
Citat:
Det ligger inte i Långedrag utan i Saltholmen ca 2,5 km från Hinsholmen

2500 meter är ett lågt pris att betala för lite gratis kött!
Citera
2016-01-28, 23:15
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Det har varit prat om detta men vad jag förstår har de flesta larm på sina fastigheter. Den största diskussionen har varit hur vi kan erbjuda dessa som vi välkomnat arbete, Och ett trettiotal arbetsgivare i området har skrapat fram sysselsättning. Ett fantastiskt arbete mellan näringsliv/politik
och mottagningsorganisation.
Haha du är ju helt utanför krysset på doktorns papper. Har du någonsin pratat med dom boende i området? Eller är det enbart smörja kråset med dom som tjänar pengar på det hela som gällt?

Du trollar inte bara på FB utan kör samma koncept irl också. Kudos på det.
Citera
2016-01-28, 23:18
Medlem
Vi har ett oerhört stöd i familjer i Älvsborg där familjeinkomsten ligger på 1,5-2 miljoner kronor, dvs övre medelklass. Dessa familjer har bett oss att agera för att barn bussas till vära skolor och att flytkingboenden uppförs i närheten. Utifrån detta har vi drivit vår politik, vi har drygt 50% i dessa områden.
Citera
2016-01-28, 23:20
Medlem
SpecialEditions avatar
Underbart! Älskar när överklassen blir påtvingade den mångkultur de vurmar för!

Får se om de tycker det är lika kul när de kommer ut till Mercan som saknar fälgar och när döttrarna fått lite överraskningssex!
Citera
2016-01-28, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Haha du är ju helt utanför krysset på doktorns papper. Har du någonsin pratat med dom boende i området? Eller är det enbart smörja kråset med dom som tjänar pengar på det hela som gällt?

Du trollar inte bara på FB utan kör samma koncept irl också. Kudos på det.

Jag bor i området. Och är ansvarig för M lokalt. Vad avser ni med begreppet "trollar" ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in