2010-12-10, 10:23
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
0,5 gram meskalin är knappt 2 trippar. 2 meskalintrippar för 90 dollar är ett ganska saftigt pris... För det priset får man 1 gram 2c-e som är ett väldigt bra fenetylaminhallucinogen-substitut. 1 gram 2c-e räcker till 30-40 starka trippar.
Jo men det ingår ju 3 lappar i priset också så man kan säga att det är ca 5 trippar för 90$, du vet inte vad priset brukar ligga på hos andra källor?
2010-12-10, 20:47
Medlem
Vart kan man hitta svamp, och annat av samma kategori? mvh
2010-12-11, 00:10
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimum
Vart kan man hitta svamp, och annat av samma kategori? mvh

Prova denna. Eller denna.
2010-12-19, 18:25
Medlem
MindTwisters avatar
Några bra webbshoppar för olika droger i 2c familjen? (2c-e, 2c-b e.t.c) Är väldigt sugen på att prova främst 2c-b men även 2c-e, dock så är ju buythemg nere och det var den enda shoppen jag kände till som sålde och skickade till Sverige.
Dubbel-edit: Hittade NDs sida men de har ju bara N-ethyl-2c-b, och dyrt var det också. Finns det någon bättre/annan sida? Spelar ingen roll om det är utrikes eller ej, bara de skickar till Sverige.
Senast redigerad av MindTwister 2010-12-19 kl. 18:34.
2010-12-19, 22:04
Medlem
Skriver troligtvis i fel tråd men hittade faktiskt ingen annan.

Tänkte beställa lite salvia, men hur gör jag det helt anonymt? om jag betalar från interntbanken kan väl tullen spåra och kolla upp det ifall det fastnar?

Har hittat en tjänst som heter spendon (http://spendon.se/) där kan man köpa pre-paid mastercard? det kanske vore något ! elefanten accepterar ju mastercard.

Har ni några förslag ? eller hur gör ni. vill helst inte att grisen ska komma på besök då jag bor hemma fortfarande. Finns det några svenskanätshoppar som säljer?
2010-12-19, 22:09
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
Skriver troligtvis i fel tråd men hittade faktiskt ingen annan.

Tänkte beställa lite salvia, men hur gör jag det helt anonymt? om jag betalar från interntbanken kan väl tullen spåra och kolla upp det ifall det fastnar?

Har hittat en tjänst som heter spendon (http://spendon.se/) där kan man köpa pre-paid mastercard? det kanske vore något ! elefanten accepterar ju mastercard.

Har ni några förslag ? eller hur gör ni. vill helst inte att grisen ska komma på besök då jag bor hemma fortfarande. Finns det några svenskanätshoppar som säljer?
Använder själv Spendon-kort, är bara att gå till Pressbyrån och köpa ett, tanka på med hur mycket du vill (du borde dock endast tanka på med så mycket som du ska handla med, korten är engångs så man kan inte tanka på igen, är surt när det blir 50kronor över som man inte vet vad man ska göra med). Den enda nackdelen är att du måste betala en liten avgift för kortet utöver den summan du vill tanka med, denna avgift ligger på 30-50kronor.
2010-12-19, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Använder själv Spendon-kort, är bara att gå till Pressbyrån och köpa ett, tanka på med hur mycket du vill (du borde dock endast tanka på med så mycket som du ska handla med, korten är engångs så man kan inte tanka på igen, är surt när det blir 50kronor över som man inte vet vad man ska göra med). Den enda nackdelen är att du måste betala en liten avgift för kortet utöver den summan du vill tanka med, denna avgift ligger på 30-50kronor.

Okej ! tack så mycket för svar. ska ta och köpa mig ett kort imorn!
2011-01-01, 23:18
Medlem
Qwakes avatar
precis lagt en beställning på elefanten på tryffel kan återkomma och säga om jag fick något och om det är gött stuff.
2011-01-04, 04:26
Bannlyst
Är nd fortfarande gröna? Samt att jag letar efter en inrikes shop som säljer 4-ho-met eller liknande Hallucinogener . Har letat det länge så Pm är väldigt uppskatat om ingen vill outa . Mvh alla psykonauter
2011-01-05, 02:58
Medlem
Vart kan man köpa 4-ho-met på en svensk inrikessida?
2011-01-07, 09:36
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alforno
Vart kan man köpa 4-ho-met på en svensk inrikessida?
Prisman men sidan uppdateras nu.
2011-01-07, 16:30
Medlem
Qwakes avatar
Lägger ännu ett gott ord till elefanten.
Tryfflarna smakade inte så jävla.... gott men det löste sig ju på andra sätt :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in