• 2
  • 3
2016-01-16, 02:11
Medlem
Se till att hamna framför film med lite trevlig bondage, typ mainstream, brukar uppmuntra till diskussioner.
Citera
2016-01-28, 11:06
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phobic
Ja, håret är givet. Mycket vackert hår dessutom. En sån där utstående svans eller fläta normalt.

Går ej att låsa. En del av spänningen.

Hur har det gått TS?
Citera
2016-02-01, 21:35
Medlem
SSG90s avatar
Jag tycker man märker det rätt bra på personer.

Det finns i huvudsak 4 kategorier:

1 - Står jävligt vingligt på jorden
2 - Står normalt, är du verbalt duktig, hyfsat snygg och inte creep lyckas du med det mesta.
3 - Står faktiskt helt på egna ben, kan mycket väl gå med på konstiga saker, men kan lika gärna blankt neka. Hänger oftast väldigt mycket på hur intelligent man är och hur mycket man visar det mot personen, då de tänder på det om de själva är självständiga.
4 - Står fast som en staty, ingen romantik i världen kan förändra dem. Du måste respektera dem som de är och inse att de aldrig nånsin kommer gå med på något som inte faller dem 100 % i smaken. Personligen vänder jag och går när jag träffar på den typen, då de oftast har andra typer av svårigheter. Detta är personer med "stor integritet", vilket i själva verket betyder gapig, grinig och svåra att samarbeta med...

Jag själv uppfattar mig som väldigt verbalt duktig, varför det ofta märks när någon hamnar i underläge om man diskuterar osv, vilket enligt mig också speglar resten av deras personlighet...
Citera
2016-02-06, 15:02
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Hur har det gått TS?

Dåligt. Eller bra, beroende på hur man ser det.

Har jag legat med henne? Nej. Är det bra? Ja. Min fästmö tycker nog det. Själv är jag lite avmätt;

Hon är förbannat trist helt enkelt. Hon är inte en intelligent UG, utan bara en tramsmaja. Sånt får mig att slakna.
Citera
2016-02-06, 15:17
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Dåligt. Eller bra, beroende på hur man ser det.

Har jag legat med henne? Nej. Är det bra? Ja. Min fästmö tycker nog det. Själv är jag lite avmätt;

Hon är förbannat trist helt enkelt. Hon är inte en intelligent UG, utan bara en tramsmaja. Sånt får mig att slakna.

Ojdå, sist lät det ju så bra. Hände det något som fick dig att känna så?

Hur är en intelligent ug enligt dig?
Bara nyfiken.
Citera
2016-02-06, 15:29
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Ojdå, sist lät det ju så bra. Hände det något som fick dig att känna så?

Hur är en intelligent ug enligt dig?
Bara nyfiken.

Svår fråga. Jag vill ha en stark kvinna, som vet vad hon vill. En kvinna som medvetet underger sig och sin kropp inför en manlig hand. Kvinnor som bara är korkade och inte medvetet ger upp sin vilja går bort. För att uttrycka mig fånigt tydligt: BDSM sker på hennes villkor, inte mina. Men då måste hon veta vad hon vill.
Citera
2016-02-06, 15:37
Medlem
f30malmos avatar
Kan tänka mig att det ofta blir svårt med yngre kvinnor eller oerfarna kvinnor på området, som kanske inte riktigt vet vad de vill ännu.

Det blir lite av en paradox på ett sätt i det du säger, för det är ju den dominanta som bör styra det mesta.

Samtal om vad båda förväntar sig kanske är bra egentligen. För min del kan det döda stämningen lite, så kanske handlar det om tur om man hittar rätt person. För min del måste jag både tända på akten men också på själva personen.

Farligt också med känslor som kan uppstå hos någon av parterna. Har jag upplevt.
Citera
2016-02-10, 22:34
Medlem
Lickety-Splits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hehe du kanske kan göra det lite mindre uppenbart att hon gör något åt dig som du verkligen borde ha gjort själv.

Typ påstå att ditt tangentbord inte fungerar bra och att du tror sladden kan vara glapp, kanske hon kan krypa in och hålla in sladden medan du sitter kvar och provar om det hjälper. Eller kanske du tror att ett viktigt papper åkte in under kopiatorn, men du kan inte se det, kanske hon kan böja sig ner och kolla om hon ser det? Medan du står och tittar på.

Sen följer du upp med allt mindre rimliga förfrågningar till hon fattar vad du håller på med, så får du väl se reaktionen på det.

Haha gå in på toaletten och skrik "FÄRDIG!!" så får du se om hon dyker upp
Citera
2016-02-14, 21:27
Medlem
Citat:
Svår fråga. Jag vill ha en stark kvinna, som vet vad hon vill. En kvinna som medvetet underger sig och sin kropp inför en manlig hand. Kvinnor som bara är korkade och inte medvetet ger upp sin vilja går bort. För att uttrycka mig fånigt tydligt: BDSM sker på hennes villkor, inte mina. Men då måste hon veta vad hon vill.

Löjligt likt hur jag själv skulle beskrivit det. En stark ug kvinna ger sig till dig när hon bestämt sig. Det är den största gåvan man kan få tycker jag. Något man som dominant måste förtjäna och förvalta.

En tramsig tjej som ropar "stryp mig!" "kalla mig hora!"... det är ju måttligt spännande...
Citera
2016-02-15, 16:09
Medlem
Katzyns avatar
Citat:

Det låter ju väldigt bra, men gör mig nyfiken på varför du uppfattande henne som tramsig?
Citera
2016-02-17, 17:31
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det låter ju väldigt bra, men gör mig nyfiken på varför du uppfattande henne som tramsig?

Också svår fråga. Har frågat mig själv samma sak, och varför jag tappade intresset. En sak är klar: överidoliserande av min person. Som att jag skulle vara nån jävla Jesus. Jämför med en porrstjärna som stönar när hon ger en avsugning. Vilket jävla skämt.

En annan grej är sökandet efter bekräftelse. Oerhört osexigt. Visst, jag ser fortfande hennes mun och kan attraheras av att tvinga ned den över min kuk, men när hon använder munnen till att prata med istället för att suga, så går det bort. Tveklöst.
Citera
2016-02-17, 17:34
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargveum
Löjligt likt hur jag själv skulle beskrivit det. En stark ug kvinna ger sig till dig när hon bestämt sig. Det är den största gåvan man kan få tycker jag. Något man som dominant måste förtjäna och förvalta.

En tramsig tjej som ropar "stryp mig!" "kalla mig hora!"... det är ju måttligt spännande...

Pajaskvinnor. Leker man BDSM kan man lika gärna låta bli. Misstänker att det är som gay hangarounds: antingen suger du som man kuk eller så håller du käften och går till Golden Hits. Driv inte med någons sexualitet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in