Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-11-12, 21:43
Medlem
phobics avatar
Kan man, utan att göra något av nedanstående, ta reda på om en viss tjej är ug?:

- Får inte fråga
- Får inte inleda med vanlig sex och prova sig fram
- Eventuella närmanden eller antydningar får spåras till mig

Till min hjälp:

- Daglig kontakt
- Öppen ton oss emellan
- Visst professionellt maktövertag

Och för er som undrar: Nej, jag är inte feg att fråga, men om det skulle betyda förlust av arbete och fru så tar jag inte risken. Skulle hon dock visa sig vara UG av den grövre sorten så är jag mer riskbenägen.
Citera
2015-11-12, 22:02
Medlem
Katzyns avatar
Vet inte hur bra det fungerar i din situation.

Men jag kommer ihåg en manlig kurskamrat jag hade. Han brukade ofta be tjejer, både lite dominant och med glimten i ögat att göra honom tjänster. Tjänster som egentligen inte var helt rimliga. Typ plocka upp pappret han hade tappat på golvet åt honom, plocka undan efter honom, krypa in någonstans och koppla in hans datorsladd. Ofta sånt som innebar att den tjej som gjorde honom till viljes böjde sig framåt eller kröp runt på knä och sen kollade han såklart lite halvdiskret på hennes röv under tiden. När han väl fått någon kvinnlig kurskamrat att krypa in under hans bord för att koppla i sladden åt honom sken han som en sol och ögonen glittrade. Nu låter det ju som att han betedde sig som ett rövhål och ja kanske det, fast det var alltid med glimten i ögat och med humor, och i övrigt var han trevlig och respektfull mot dessa tjejer.

Nu ställde jag aldrig upp på hans små uppdrag eftersom jag genomskådade hans intentioner och oavsett vad jag går igång på sexuellt så tänker jag ju inte agera slav i helt andra sammanhang. Men jag var väldigt... underhållen och intresserad av hans beteende. Och jag kommenterade ofta på att jag märkte att han älskade när han fick någon att göra som han ville och inte på ett surt sätt utan snarare med ett stort leende...
Citera
2015-11-12, 22:07
Medlem
phobics avatar
Fantastiskt bra trick, tack! Risken är ju som sagt att man uppfattas som ett rövhål om hon inte skulle vara UG, men det kan jag ta. Som sagt, glimten i ögat är bra!
Citera
2015-11-12, 22:18
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phobic
Fantastiskt bra trick, tack! Risken är ju som sagt att man uppfattas som ett rövhål om hon inte skulle vara UG, men det kan jag ta. Som sagt, glimten i ögat är bra!

Tänk på att även om hon säger nej ska du kolla på reaktionen. Blir hon sur och irriterad är det nog ett dåligt tecken eller i varje fall dumt att fortsätta. Men om hon verkar road och intresserad ändå så kan du ju alltid fortsätta med nya små förslag så att det blir ett litet skämt mellan er om hur du vill att hon ska krypa in under ditt skrivbord. Kan ni kanske ta det vidare därifrån.

Den här killen blev aldrig sur om man sa nej utan var lika glad ändå (han fattade väl själv hur orimligt det är att en frisk 22 årig kille ber någon annan att ta upp pappret han tappade på golvet). Det hindrade inte honom från att försöka igen senare...
Citera
2015-11-12, 22:23
Medlem
phobics avatar
Briljant! Tycker du jag ska starta med något oskyldigare än sladden under bordet, som typ hämta kaffr, eller ska det vara på gränsen direkt? Lite får man ju utmana...
Citera
2015-11-12, 22:35
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Briljant! Tycker du jag ska starta med något oskyldigare än sladden under bordet, som typ hämta kaffr, eller ska det vara på gränsen direkt? Lite får man ju utmana...

Hehe du kanske kan göra det lite mindre uppenbart att hon gör något åt dig som du verkligen borde ha gjort själv.

Typ påstå att ditt tangentbord inte fungerar bra och att du tror sladden kan vara glapp, kanske hon kan krypa in och hålla in sladden medan du sitter kvar och provar om det hjälper. Eller kanske du tror att ett viktigt papper åkte in under kopiatorn, men du kan inte se det, kanske hon kan böja sig ner och kolla om hon ser det? Medan du står och tittar på.

Sen följer du upp med allt mindre rimliga förfrågningar till hon fattar vad du håller på med, så får du väl se reaktionen på det.
Senast redigerad av Katzyn 2015-11-12 kl. 22:40.
Citera
2015-11-12, 22:50
Medlem
phobics avatar
Superbra tips, tack!
Citera
2015-11-15, 16:57
Medlem
Spontant - don't do it!

Ni jobbar ihop, du är gift och är hennes chef. MEEEEP!
Det finns inte en sorts undergivenhet bland tjejer - den sträcker sig på skalan mellan att bli tillsagd snällt av en omhändertagande "pappa" att gå och lägga sig till 24/7. Och vore hon 24/7-slav i själ och hjärta kanske hon inte alls tänker på dig på det sättet. En jävla risktagning mao. Är den här tjejen värd att förlora allt för?

Fundera i stället på hur du vill ha ditt liv - hur vill du att din kvinna ska vara? Det verkar ju mer som du är jävligt less på frun än tänd på den här eftersom du är beredd att ta större risker om den här är undergiven. När du vet hur du vill ha det - skilj dig från den du har nu, ta all skit som följer med det men lev sant. Det är lättare, alla gånger. Och du slipper riskera att skämma ut dig i yrkeslivet.
Citera
2015-11-17, 00:57
Medlem
Applequeen-mss avatar
Citat:

Sen är jag väldigt undergiven sexuellt men skulle troligtvis aldrig krypa på golv för nån bara sådär eftersom man inte skulle se det som ett sexuellt läge Skenet kan alltså bedra
Citera
2015-11-20, 07:38
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobDabolina
Spontant - don't do it!

Ni jobbar ihop, du är gift och är hennes chef. MEEEEP!
Det finns inte en sorts undergivenhet bland tjejer - den sträcker sig på skalan mellan att bli tillsagd snällt av en omhändertagande "pappa" att gå och lägga sig till 24/7. Och vore hon 24/7-slav i själ och hjärta kanske hon inte alls tänker på dig på det sättet. En jävla risktagning mao. Är den här tjejen värd att förlora allt för?

Fundera i stället på hur du vill ha ditt liv - hur vill du att din kvinna ska vara? Det verkar ju mer som du är jävligt less på frun än tänd på den här eftersom du är beredd att ta större risker om den här är undergiven. När du vet hur du vill ha det - skilj dig från den du har nu, ta all skit som följer med det men lev sant. Det är lättare, alla gånger. Och du slipper riskera att skämma ut dig i yrkeslivet.

Det hade naturligtvis varit det bästa, men det går inte alltid att leva livet efter skolboken. Eller går, går säkert, men det vore nog alltför trist och stelt. Men jag är ju inte korkad bara för det. Jag trevar mig fram och undersöker läget. Går det så går det.
Citera
2015-11-20, 07:43
Medlem
phobics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applequeen-ms
Sen är jag väldigt undergiven sexuellt men skulle troligtvis aldrig krypa på golv för nån bara sådär eftersom man inte skulle se det som ett sexuellt läge Skenet kan alltså bedra

Visst är det så, men vissa saker lyser igenom. Vissa kombinationer. Som häromdagen, där kombon fniss-med-hårsnurr-runt-fingret-och-stora-nyfikna-ögon, omotiverade handen på armen och att hon avbröt det som hon hade för händerna för att ställa fram en stol åt mig, trots att jag kunde gjort det själv. Plus elektriciteten finns där från början förstås, och jag är inte en helt nybakad duvunge på området.
Citera
2015-11-20, 11:49
Medlem
Se hur hon klär sig, verkar hon smälta in i mängden enligt gällande mode? Isåfall är hon följsam, dvs. undergiven åtminstone på ett väldigt allmänt plan. Mode handlar trots allt om att låta andra bestämma över hur man klär sig och rätta sig efter det. Men det är givetvis ingen bergsäker metod i sig, bara en ledtråd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in