Citat:
Ursprungligen postat av
IngenReklamTack
Hur länge väntade du? I det tar mer än en månad innan man kan förvänta sig ett resultat. Och ofta så kan man få fler utslag i början då huden rengörs, så kallad "purging".
Förut använde jag Vine Vera Resveratrol Vitamin C Cleanser som jag köpte för 1300 kr och den funkade utmärkt. Om någon kan kolla vad denna innehåller som funkade så bra, kanske Resveratrol eller vitamin C i innehållet som gjorde att den funkade på min hy eller att den består av naturliga och inte för många kemikalier som många rengöring?
Citat:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ascorbic Acid (Vitamin C), Calendula Officinalis Flower Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Sodium Hydroxide, Parfum, Pichia/Resveratrol Ferment Extract, Lactic Acid, Linalool.
Märk väl att acne försvann efter en dag och pormaskarna efter en vecka, med denna produkt så behöver man inte använda nån återfuktning eller ansiktsvatten.