2016-01-22, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa
Kan ni inte bara vara glada att ingen av de är ute bland vanligt folk längre. båda sidor består av ett gäng luffare så va fan, va lite glada nu att vi slipper de år 2016 på våra gator..Mvh

Tycker att ni är hemska människor som sitter och häver ut er. Dom som inte har gjort något ska inte sitta inne. Och en sak till det har kommit fram att bröderna skulle bara följa med för att prata precis som ni påstår att C**i***an gjorde men han är det så jävla synd om men då kan man undra vad gjorde han där när han hade familjen hemma och det kunde vara någon av de andra som hade dött men så långt har ni inte heller tänkt. Jag hoppas att dom som inte gjort det blir släppta i alla fall. Så skit på er som sitter och skriver eran jävla skit.
Citera
2016-01-22, 13:16
Medlem
BorisVians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorkfru
...det har kommit fram att bröderna skulle bara följa med för att prata precis som ni påstår att C**i***an gjorde men han är det så jävla synd om

Skillnaden, Snorkfrun, är att det ena sällskapet hade med sig knivar till samtalet medan det andra hade med sig batonger, det ena sällskapet dödade en i det andra sällskapet. Uppsåtet kanske var att prata men istället dog någon.

En rattonykter har sannolikt inte för uppsåt att köra ihjäl några ungdomar men om det händer får han/hon stå till svars för det.

Bensniffarbröderna och flickvännen kanske bara hade otur, vad vet jag, men de är per automatik delaktiga i det inträffade.
Citera
2016-01-22, 14:34
Medlem
Citat:
Och en sak till det har kommit fram att bröderna skulle bara följa med för att prata precis som ni påstår att C**i***an gjorde men han är det så jävla synd om men då kan man undra vad gjorde han där när han hade familjen hemma och det kunde vara någon av de andra som hade dött men så långt har ni inte heller tänkt.

Så det är Ch*istians fel att han följde med sin släkting för att prata med de inblandade och eventuellt skydda sin släkting om det gick åt helvete (vilket det beviserligen gjort med Br*dinarna mer än en gång)?

Och att han har är så jävla otacksam att han såg till att han blev mördad det är ju helt jävla oförlåterligt... Dumma Ch*istian...

Men att stolpskotten till bröder, vilka inte är släkt med någon av de inblandade utan möjligen bara ytligt bekanta eller kunder/leverantörer till I*a och D*a, följde med det var inget konstigt eller fel alls?

För dem är det bara synd om för de "råkade" döda Ch*istian, som var där för sin släkting.

Dumma jävla Ch*ristat det är dit fel att du blev mördad...
Hur vågar du bara...

Wow, din logik är underbar Snorkfrun!
Nästan lika fantastisk som din svenska.
Citera
2016-01-22, 16:06
Medlem
tchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zytalox
http://www.vt.se/nyheter/tva-knivskars-pa-oppen-gata-8651107.aspx
Någon som vet mer? BO? GM?

Ja inte tror jag de hette andersson i efternamn iallafall.
Citera
2016-01-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tch
Ja inte tror jag de hette andersson i efternamn iallafall.
Nej det är rätt uppfattat, de heter N*rdh och Br*din.
Tio poäng för din skarpa observation att de inte heter Andersson, det tog nog bara tre sidor för de flesta att komma fram till den slutledningen.

Tror du skulle platsa som ny partiledare i SD!
Citera
2016-01-22, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallerstugan
Så det är Ch*istians fel att han följde med sin släkting för att prata med de inblandade och eventuellt skydda sin släkting om det gick åt helvete (vilket det beviserligen gjort med Br*dinarna mer än en gång)?

Och att han har är så jävla otacksam att han såg till att han blev mördad det är ju helt jävla oförlåterligt... Dumma Ch*istian...

Men att stolpskotten till bröder, vilka inte är släkt med någon av de inblandade utan möjligen bara ytligt bekanta eller kunder/leverantörer till I*a och D*a, följde med det var inget konstigt eller fel alls?

För dem är det bara synd om för de "råkade" döda Ch*istian, som var där för sin släkting.

Dumma jävla Ch*ristat det är dit fel att du blev mördad...
Hur vågar du bara...

Wow, din logik är underbar Snorkfrun!
Nästan lika fantastisk som din svenska.

Jasså så du har både blivit åklagare och domare så att du kan säga att det var bröderna eller är det så att du sitter och smutskastar folk för att deras anhöriga ska må dåligt. Du är nog den sjukaste personen på den här sida. Faan se till att bli vuxen för det är du inte på långa vägar.
Citera
2016-01-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallerstugan
Nej det är rätt uppfattat, de heter N*rdh och Br*din.
Tio poäng för din skarpa observation att de inte heter Andersson, det tog nog bara tre sidor för de flesta att komma fram till den slutledningen.

Tror du skulle platsa som ny partiledare i SD!

Hej alla dårar och vanligt folk en fråga lägga ut ett mål nr??okej det finns säkert ett mål nr men hur dum i huvudet måste ni vara??vad får ni reda på av det?skulle tro inget utan ni sitter här och fantisera som vanligt!ni måste vara nutida puckon tror att det är mammor eller på något släkt som drömmer eller så!jag är helt säker på att där läcker det ingenting så ni får fortsätta att spekulera era skithål men det blev ju inte bra tänkte på mitt skithål vill inte ha er där.man brukar sätta dom jämför dom som är sämst med röven men min röven är bättre än er så försvinn från min värld.eller vänta jag vill se er as i vitögat alltid se om dom står för vad dom säger.nu har ni dragit igång något som ingen vill ha så alla ni som har era kontakter och så ska bli kul att se vad ni hittat på ska nog lägga ett besök i västervik och se utveckling på er skithål och som vanligt ni trevliga ha en bra dag och ni andra på återseende mina????
Citera
2016-01-22, 22:36
Medlem
Den här tråden är ju död sen länge sen. Finns ju inget att tillföra, förutom smutskastning.
Citera
2016-01-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiia1967
Hej alla dårar och vanligt folk en fråga lägga ut ett mål nr??okej det finns säkert ett mål nr men hur dum i huvudet måste ni vara??vad får ni reda på av det?skulle tro inget utan ni sitter här och fantisera som vanligt!ni måste vara nutida puckon tror att det är mammor eller på något släkt som drömmer eller så!jag är helt säker på att där läcker det ingenting så ni får fortsätta att spekulera era skithål men det blev ju inte bra tänkte på mitt skithål vill inte ha er där.man brukar sätta dom jämför dom som är sämst med röven men min röven är bättre än er så försvinn från min värld.eller vänta jag vill se er as i vitögat alltid se om dom står för vad dom säger.nu har ni dragit igång något som ingen vill ha så alla ni som har era kontakter och så ska bli kul att se vad ni hittat på ska nog lägga ett besök i västervik och se utveckling på er skithål och som vanligt ni trevliga ha en bra dag och ni andra på återseende mina????

HAHA alltså är du full eller?
jag förstår verkligen inte vad du skriver.
Citera
2016-01-22, 23:12
Medlem
Nej det finns inget mer att säga, det är bara att vänta på vad domen blir för alla inblandade.
Och jag dömer ingen förens dom fått sina straff och blir dom släppta då är dom fria och oskyldiga.
Citera
2016-01-23, 09:39
Medlem
Citat:
Jasså så du har både blivit åklagare och domare så att du kan säga att det var bröderna eller är det så att du sitter och smutskastar folk för att deras anhöriga ska må dåligt. Du är nog den sjukaste personen på den här sida. Faan se till att bli vuxen för det är du inte på långa vägar.

Nej jag smutskastar ingen. Tidigare handlingar visar ett tydligtag mönster och jag har inte pekat ut någon.

Fakta:

En person död.

Fyra gripna och häktade.

Vem som gjorde exakt vad eller varför har jag inte sagt. Men att påstå att det är Christians fel att han blev dödad för han hade inget där att göra är jävligt konstigt när man tycker synd om bröderna för att de blev arresterade
De valde att åka dit och vad jag kan se hade inte en enda jävla anledning alls att vara där förutom för att bråka...

Skall bli intressant att se vad som exakt hände. Kanske bröderna var änglar och försökte rädda alla men bara misslyckades, vad vet jag. Men jag skulle inte hålla det för allt för troligt.
Citera
2016-01-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsWifey
HAHA alltså är du full eller?
jag förstår verkligen inte vad du skriver.
Nej, det hen skriver är fullkomligt obegripligt på alla plan. Får en stark känsla av att doktorn borde skriva ut mer eller starkare piller till Soffia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in